0 kaarti!
Autor: Malle Tustit eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Malle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 17. märts 2014. a. kell 11.03
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33
Õppeaasta: 2013/2014
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Kirjand on üks osa õpilase riigieksamist. Kirjandi põhjal võib teha olulisi järeldusi õpilase eesti keele oskusest, maailmavaatest, arusaamadest, väärtustest, lugemusest ja üldkultuuritaustast. Seega on tähtis õpetada õpilasi oma mõtteid nii sõnastuslikult, stiililiselt kui ka õigekiraliselt vormistama.
1. nädal 24.-28. märts
1.Stiiliharjutusi
2. nädal -31.märts-4. aprill
1.Klassikirjand
3. nädal -7.-11. aprill
1.Klassikirjandite analüüs
4. nädal 14.-17. aprill
1.Klassikirjand
5. nädal -21.-25.aprill
1.Klassikirjandite analüüs
6. nädal -28.-30. aprill
1. Erinevaid sõnastusharjutusi
7. nädal 5.-9. mai
1.Klassikirjand
8. nädal -12.-16. mai
1.Klassikirjandite tagasiside
9. nädal -19.-23. mai
1. Olulisematest vigadest kirjandites
10. nädal 26.-29. mai
1.Soovitusi eksamiks
Õpilased saavad väga palju praktilisi oskusi nii arutleva kui jutustava kirjandi kirjutamiseks. Nad kinnistavad oma teadmisi ülesehituse, stiili, sõnastuse, loomingulisuse kui õigekirja osas. Tööde analüüs aitab õpilasi hoiduda tehtud vigadest ja arendada edasi oma võimeid paremate tulemuste saavutamiseks.
Õpilaste poolt saadud kirjandite hindeid arvestab õpetaja eesti keele hinde väljapanekul. Kirjandiõpetuses saab õpilane aasta lõpul tunnistusele märkme -arvestatud