Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Geograafia: 9b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Malle Tiitson

geograafiaõpetaja

Kontakt: Malle.Tiitson@nooruse.edu.ee

Loodud: 13. jaanuar 2011. a. kell 09.26
Muudetud: 13. jaanuar 2011. a. kell 09.26

Õppeaasta: 2010/2011

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli geograafiaõpetusega taotletakse, et õpilane:
•saab üldise ettekujutuse looduses ja ühiskonnas toimuvatest nähtustest ja protsessidest ning nendevahelistest olulisematest seostest;
•õpib ruumiliselt mõtlema ja omandab geograafia põhisõnavara;
•teab ja hoiab Eesti loodusväärtusi, väärtustab Eesti kultuuri ja traditsioone;
•õpib hindama inimtegevuse võimalusi ja tegevuse tagajärgi erinevates looduslikes tingimustes;
•saab aru jätkusuutliku arengu vajadusest;
•mõistab ja suhtub tolerantselt teiste maade ja rahvaste kultuuri ja traditsioonidesse;
•õpib kasutama kaarte, pilte, andmetabeleid, diagramme, et hankida, töödelda, analüüsida ja väljendada ruumiliselt esitatud teavet;
•õpib lihtsate vahenditega mõõdistamist ja vaatluste tegemist;
•õpib leidma geograafiateavet erinevatest allikatest, kasutama kaasaegseid infotehnoloogiavõimalusi teabe hankimiseks, korrastamiseks ja esitamiseks;
•oskab kasutada geograafiatunnis omandatud teadmisi igapäevaelus toimetulekuks.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

EESTI MAJANDUSGEOGRAAFIA
13.01 Eesti majandusgeograafiline asend
14.01 Majanduse arengut mõjutavad tegurid
20.01 Majanduse struktuur ja areng
21.01 Energiamajandus
27.01 Metsamajandus ja puidutööstus
28.01 Põllumajandus ja toiduainetööstus
03.02 Ehitusmaterjalitööstus
04.02 Masinatööstus
10.02 Kergetööstus
11.02 Veondus
17.02 Haridus ja tervishoid
18.02 Puhkemajandus ja turism
03.03 Välismajandussidemed. Kordamine.
04.03 Kontrolltöö

EUROOPA GEOGRAAFIA
10.03 Asend ja piiritlemine. Füüsiline kaart.
11.03 Pinnamood ja maavarad
17.03 Euroopa minevik
18.03 Euroopa loodus

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) analüüsib loodusressursside, tööjõu, kapitali ja turgude mõju Eesti majandusele ning toob näiteid majanduse spetsialiseerumise kohta;
2) rühmitab majandustegevused esmasektori, tööstuse ja teeninduse vahel;
3) selgitab energiamajanduse tähtsust, toob näiteid energiaallikate ja energiatootmise mõju
kohta keskkonnale;
4) analüüsib soojus-, tuuma- ja hüdroelektrijaama või tuulepargi kasutamise eeliseid ja puudusi elektrienergia tootmisel;
5) analüüsib teabeallikate järgi Eesti energiamajandust; iseloomustab põlevkivi kasutamist energia tootmisel;
6) toob näiteid Euroopa, sh Eesti energiaprobleemide kohta;
7) teab energia säästmise võimalusi ning väärtustab säästlikku energia tarbimist;

Hindamine üles

Õppeperioodi jooksul saab õpilane hinded: kontrolltöö ja Euroopa füüsilise kaardi vastamise eest, lisaks sellele saavad õpilased hindeid koduste tööde, tundides tehtavate iseseisvate tööde ja tunnikontrollide eest.
Õppeperioodi kokkuvõttev hinne moodustub:
1) kontrolltöö 1/3 hindest;
2) Euroopa füüsiline kaart 1/3 hindest;
3) tunnikontrollid, töövihik, kontuurkaardi täitmine, iseseisvad tööd kokku 1/3 hindest

Tööde hinded:
5 - 90%-100%
4 - 70%-89%
3 - 45%-69%
2 - 20%-45%
1 - 0%-19%

Konsultatsioonitund on esmaspäeviti kell 15.45 kabinetis 103.
Kontrolltööd tuleb teha järele õpetaja poolt määratud ajal.

Kui õpilane on tunnist puudunud, siis tuleb läbivõetud osa iseseisvalt omandada ja täita töövihikust vastavad ülesanded (ülesanded kirjas e-koolis) või tulla abi saamiseks konsultatsioonitundi, mis toimub esmaspäeviti kell 15.45 kabinetis 103, teised ajad konsultatsioonideks kokkuleppel õpetajaga.
Hindamine toimub vastavalt Kuressaare Gümnaasiumi hindamisjuhendile (vt kooli koduleheküljelt http://www.oesel.ee/kgold/?mod=1x1&dom=10&pid=336 ).