Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Teatriõpetus: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Rist

klassiõpetaja

Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee

Loodud: 1. jaanuar 2014. a. kell 12.53
Muudetud: 22. august 2014. a. kell 13.00

Õppeaasta: 2013/2014

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

08.01 Autoritool "Võtete varamu..." lk 84
15.01 Etlemise alused. Luule- ja proosateksti lugemine.
22.01 Etlemine.
29.01 Lavakõne
05.02 Harjutusi oma keha tunnetamiseks ja eneseväljendamiseks ("Õpime mängides" lk 34)
12.02 Improvisatsioon
19.02 ALIAS
26.02 Pantomiim
05.03 Rollimängud.
12.03 Omaloomingulised etteasted

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•õpilane esineb sõnalis- muusikalises näidendis

Hindamine üles

Suulised hinnangud. Draama- ja teatriõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.
Aktiivne osavõtt tundidest. Arvestuslik hinnang kujuneb poolaasta lõpus.