0 kaarti!
Autor: Ruth Rist klassiõpetaja Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee |
Loodud: 1. jaanuar 2014. a. kell 12.53
Muudetud: 22. august 2014. a. kell 13.00
Õppeaasta: 2013/2014
Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon
08.01 Autoritool "Võtete varamu..." lk 84
15.01 Etlemise alused. Luule- ja proosateksti lugemine.
22.01 Etlemine.
29.01 Lavakõne
05.02 Harjutusi oma keha tunnetamiseks ja eneseväljendamiseks ("Õpime mängides" lk 34)
12.02 Improvisatsioon
19.02 ALIAS
26.02 Pantomiim
05.03 Rollimängud.
12.03 Omaloomingulised etteasted
• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•õpilane esineb sõnalis- muusikalises näidendis
Suulised hinnangud. Draama- ja teatriõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.
Aktiivne osavõtt tundidest. Arvestuslik hinnang kujuneb poolaasta lõpus.