Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kirjandiõpetus: 9b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Marit Tarkin

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Loodud: 30. detsember 2013. a. kell 22.51
Muudetud: 19. märts 2014. a. kell 11.43

Õppeaasta: 2013/2014

Õppekava: Põhikooli õppekava, aasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kirjandiõpetuskursus keskendub noorte kirjaliku eneseväljenduse arendamisele, keskendudes tekstiloomele ja põhikooli lõpueksamiks ettevalmistusele. Aines korratakse üle kirjandikirjutamise põhitõed ja harjutatakse pikemate loovtekstide kirjutamist.
Tund toimub üks kord nädalas. I veerandil kolmapäeviti. II õppevaarandil neljapäeviti.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I veerand
4. 09 Kirjandi analüüs.
11.09 Kirjandikirjutamise skeem
18.09 Mõttekaardi koostamine
25.09 Sissejuhatuse kirjutamine
2.10 Teema arenduse plaanimine
9.10 Lõppsõna kirjutamine
16.10 Kodukirjandi teemad
II veerand
24.10 Kirjandi stiil
31.10 Põhilised stiilivead. Harjutused.
7.11 10. klasside kirjandite analüüs.
14.11 Teatrietenduse peaproov
21.11 Kirjand
28.11 Kirjandite parandamine
5.12 Ettekanded loetud töödest
12.12 Ettekanded loetud töödest
19.12 Jõulutund
III õppeveerand
8.01 Funktsionaalse lugemise ülesanded NB!
15.01 ERinevad lugemistekstid, graafikud, skeemid
22,01 Ettevalmistus 27.01 toimuvaks lugemsitööks
29.01 Kirjandi hindamisjuhendi läbitöötamine
5.02 Kirjand kaaslasele, selle parandamine
12.02 Parandatud kirjandite analüüs, põhilised vead.
19.02 Parandatud kirjandite analüüs, põhilised vead.
26.02 Ülesanded eksamivihikust
5.03 Ülesanded eksamivihikust
12.03 Ülesanded eksamivihikust
19.03 Perioodi kokkuvõtted
IV õppeveerand
25.03 Kirjand Eestist
1.04 Kirjandi analüüs
8.04 Kirjandi analüüs
15.04 Grupikirjandi planeerimine
22.04 Grupikirjandi planeerimine
29.04 Grupikirjandi planeerimine ja esitluseks valmistumine
6.05 Gruppide esitlused
13.05 Kirjand
20.05 Kaaslase kirjandi parandamine. Hinded
27.05 Abituurium räägib kirjandist, hinded

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased õpivad pikemat loovteksti kavandama, üles ehitama ja koostama, smauti keskenduvad funktsionaalse lugemise oskuste õppimisele.

Hindamine üles

Kursus on arvestatud, kui kõik ühised kirjandid on tehtud ja hinne pannakse välja IV veerandi lõpus. Puudumise korral tuleb õpetajaga kokku leppida töö esitamise võimalus. SEl perioodil sooritatakse 2 funktsionaalse lugemise tööd ja üks kirjand