0 kaarti!
Autor: Liivi Erlenbach õpetaja Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee |
Loodud: 22. oktoober 2013. a. kell 08.42
Muudetud: 22. oktoober 2013. a. kell 15.48
Õppeaasta: 2013/2014
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Toetab emakeele õpetamise eesmärke.
Õpilane: - väärtustab eesti keele kui rahvuskultuuri kandjat ja avaliku suhtluse vahendit, suhtub lugupidamisega teiste rahvaste keeltesse ja kultuuridesse.
- tajub keeleoskust õpioskuste alusena
- omandab põhiteadmised keelest ja õigekirjaoskuse
- arendab keeleoskust kui eneseväljendus - ja suhtlusvahendit
- õpib asjakohaselt kasutama eri suhtluskanaleid
- õpib tundma eri tekstiliike, nende seoseid ja kasutamisvõimalusi
- arendada kriitilist mõtlemist ning analüüsi - , järeldus- ja põhjendusoskust
- suhtub tolerantselt eesti keele kui võõrkeele kasutamisse ja toetab muu emakeelega kaaslaste eesti keele omandamist
29.10 Teabeteksti lugemine õ.lk. 70 - 71, tv lk. 50 - 51
05.11 Fakt ja arvamus õ.lk. 78 - 79, tv lk. 56 - 57
12.11 Arvamuse avaldamine õ.lk. 84 - 85; tv lk. 60 - 61
19.11 Raamatukogud õ.lk. 96 - 97; tv lk. 66 - 67
26.11 Õige keel ja ilus keel õ. lk. 102 - 103, tv lk. 70 - 71
03.12 Kuidas raamatukogu kasutada õ.lk. 114 - 117; tv lk. 78 - 79
10.12 Raamat infoallikana - sisukord ja aineregister õ.lk. 144 - 147, tv lk. 98 - 99
17.12 Internet infoallikana õ.lk. 156 - 157, tv lk. 104 - 105
Õpilane oskab:
- lugeda teabeteksti
- eristada fakti arvamusest
- ja julgeb avaldada arvamust
- raamatukopgus orienteeruda
- kasutada raamatut infoallikana
- kasutada info leidmiseks sisukorda ja aineregistrit
- leida internetist infot
Kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Arvestuslik hinnang kujuneb poolaasta lõpuks.
Konsultatsiooniaeg neljapäeviti klassis 307 kell 15.00 - 16.00