Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 7_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maret Laurson

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Maret.Laurson@nooruse.edu.ee

Loodud: 9. jaanuar 2011. a. kell 17.46
Muudetud: 17. märts 2011. a. kell 14.16

Õppeaasta: 2010/2011

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli aineõpetus taotleb, et õpilane:
austab eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat; arendab mõtlemis- ja analüüsioskust; väärtustab head keeleoskust eneseväljendus- ja suhtlusvahendina; arendab suulist ja kirjalikku väljendusoskust; omandab normitud õigekirjaoskuse; õpib mõtestatult lugema ja kirjutama eri liiki tekste; loeb eakohast väärtkirjandust; kujundab selle kaudu oma väärtushinnanguid ja rikastab mõttemaailma; arendab kirjanduse kui kunsti mõistmist; arendab loovust, kujutlusvõimet, kunstimaitset; õpib hankima teavet erinevatest allikatest; oskab kasutada teatmekirjandust; huvitub kultuurist

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal (17.-21.01.2011)
1. D. Defoe "Saart avastades". Seiklusromaan. Robinsonaad
2. Lühike mitmus. - jas liitega omadussõnade õigekiri ja käänamine
3. Fr. Tuglas "Kõrb". Reisikiri
4. Veaohtlike vormide käänamine

2. nädal (24.-28.01.2011)
1. T. Milling "Jalgsi ümber Maa"
2. Peast käänamine
3. P. Krusten "Elamus"
4. Kontrollime käänamist

3. nädal (31.01 - 04.02.2011)
1. A. H. Tammsaare "Tähtis päev" või J. Liiv "Peipsi peal. Novell
2. Omadussõna võrdlusastmed
3. Vanavanemate kodu
4. Omadussõna võrdlusastmed

4. nädal (07. - 11.02.2011)
1. M. Mäger "Suitsupääsuke"
2. Omadussõna võrdlusastmete kinnistamine
3. Eesti Vabariigi sümboolika
4. i-ülivõrre

5. nädal (14. - 18.02.2011)
1. Sõbrapäeva kõne
2. Nimi- ja omadussõnade kokku- ja lahkukirjutamine
3. Kirjand
4. Kirjand

6. nädal (21. - 23.02.2011)
1. Minu kodumaa on Eestimaa
2. Õigekirjutusharjutused
3. Ettekanded Eestimaast
4. Vabakirjutus

7. nädal (28.2.-04.03. 2011)
1. Ajalooline jutustus. E. Bornhöe "Tasuja"
2. Asesõnade õigekeelsus eesti keeles
3. E. Bornhöe "Tasuja"
4. Kokku- ja lahkukirjutamine

8. nädal (07.-11.03. 2011)
1. Kokku-ja lahkukirjutamine
2. Loetud kirjandusteose sisuanalüüs
3. Tegusõna, pöördsõna, verb. Tegusõna vormistik
4. Jutustame loetud kirjandusteosest

9. nädal (14.-18.03. 2011)
1. Midagi huvitavat
2. Tegusõna vormistik. Ajad
3. Funktsionaalse lugemise ülesanne
4. Tegusõna vormistik. Kõneviisid. Kokkuvõte perioodist

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
1. oskab käänata käändsõnu ainsuses ja mitmuses;
2. valdab i-mitmust;
3. oskab moodustada omadussõna võrdlusastmeid;
4. oskab sõnade kokku- ja lahkukirjutust;
5. saab selgemaks eesti keele ortograafia;
6. oskab mõtestatult lugeda ja kirjandusteost analüüsida;
7. oskab kirjutada sõbrapäeva kõne;
8. tunneb Eesti Vabariigi sümboolikat

Hindamine üles

Perioodi jooksul vastab õpilane 1 kirjandusteose, kirjutab 2 kirjandit ja 1 kõne, vastab käänamistabeli ja omadussõna võrdlusastmed, sooritab 2 etteütlust. Hinnatakse ka tunnitööd. Kõik hinded on võrdse kaaluga, aga
kui hinne on kahevahel, saavad kaalukeeleks veerandilõpu tööd, mis näitavad taset, kuhu õpilane on jõudnud veerandi lõpuks.
Kirjalike tööde hindamine:
Hinne "5" - 90-100%
Hinne "4" - 70-89%
Hinne "3" - 45-69%
Hinne "2" - 20-44%
Hinne "1" - 0-19%
Etteütlus:
Hinne "5" - 0-2 viga
Hinne "4" - 3-6 viga
Hinne "3" - 7-12 viga
Hinne "2" - 13-16 viga
Hinne "1" - enam kui 16 viga
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 15.45 või kokkuleppel õpetajaga