0 kaarti!
Autor: Ruth Rist klassiõpetaja Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee |
Loodud: 31. august 2013. a. kell 21.07
Muudetud: 22. august 2014. a. kell 13.03
Õppeaasta: 2013/2014
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon
I nädal 3. sept
Sissejuhatus ainesse. Rollimängud.
II nädal 10. sept
Pantomiim. ALIAS
III nädal 17. sept
Vanasõnade, kõnekäändude mängimine
IV nädal 24. sept
Luuletused sügisest- erineva emotsiooniga lugemine
V nädal 1.okt
Rollimängud: lausete lugemine erinevas rollis. Hingamisharjutused.
Kajamängud.
VI nädal 8. okt
Ettevalmistus näitemängu päevaks
VII nädal 15. okt
Leivanädala rollimängud
• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•õpilane esineb sõnalis- muusikalises näidendis
Suulised hinnangud. Draama- ja teatriõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.
Aktiivne osavõtt tundidest. Arvestuslik hinnang kujuneb poolaasta lõpus.