Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Ühiskonnaõpetus: 9a, 9b, 9c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Tiiu Vöö

ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse õpetaja

Loodud: 2. aprill 2013. a. kell 09.32
Muudetud: 2. aprill 2013. a. kell 12.18

Õppeaasta: 2012/2013

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

MIS ME TUNDIDE JOOKSUL TEEME?

I nädal 25.-28.03.
1. 5.1 Jõukus ja vaesus+ Arutlus " Kas Eesti riik kulutab maksumaksja raha arukalt?"
2. 5.2 Tööturg. Tööandjad ja töövõtjad

II nädal 01.-05.04.
1. Tööintervjuu koostamine
2.Tööintervjuude esitamine

III nädal 08.-12.04.
1.5.3 Raha teenimine ja kasutamine
2. 5.4 Peremajanduse planeerimine

IV nädal 15.-19.04.
1. 5.5 Tarbimiskäitumine
2. Kuidas vältida vaesust- rühmatöö

V nädal 22.-26.04.
1.6.1Euroopa lõiming ja julgeolek
2.6.2 Eesti demokraatia tugevus ja nõrkus

VI nädal 29.04.-03.05.
1. Kontrolltöö §5.1-6.2
2. Kordamine: Ühiskond kui inimeste olemasolu viis

VII nädal 06.-10.05.
1. Kordamine:a)Riigi mõiste ja funktsioonid
2.Kordamine: b)Kodanikuühiskond

VIII nädal 13.-17.05.
1. Kordamine: c)Rahvas, põhiseadus, demokraatia.+ TUNNIKONTROLL teemade a ja b kohta
2. Kordamine:d) Üksikisik, riik, õigus

IX nädal 20.-24.05.
1. Kordamine:e) Riik, indiviid ja majandus+TUNNIKONTROLL teemade c ja d kohta
2.Õppeaasta lõpetamine

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

MIKS ME SEDA AINET ÕPIME?
Et õpilane:
-tutvub keeruka ühiskonnasüsteemiga
-õpib tundma inimese ja ühiskonna keerukaid suhteid ja langetab põhjendatud otsuseid
-väärtustab dem. põhimõtteid, inimese- ja kodanikuõigusi, kujundab oma poliitilise kultuuri
-teadvustab seaduste vajalikkust ühiselu ja -tegevuse korraldamisel.
-mõistab seaduste täitmise vajalikkust
-õpib tundma Eesti Vabariigi seadusi
-0mandab eluks vajalikke majandusteadmisi ja- oskusi
- õpib tundma kehtivat maksusüsteemi

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
-tunneb Eesti riigikorda
-saab aru parlamentaarse demokraatia olemusest ja toimimisest
-tutvub Eesti põhiseadusega ja õpib seda kasutama
-tutvub teiste õigusaktide süsteemiga
-õpib tundma Eesti valimissüsteemi
-omandab teadmisi Riigikogu ülesannetest ja toimimise korrast
-tutvub vabariigi presidendi institutsiooni olemusega
-õpib tundma vabariigi valitsuse moodustamist ja tegutsemist
-saab aru kohalike omavalitsuse ülesannetest
-tunneb Eesti kohtusüsteemi
-tutvub eesti riigikaitse ja julgeoleku tagamise süsteemiga

Hindamine üles

1. Perioodi jooksul toimub 2 arvestuslikku tööd: kontrolltöö 5.1-6.2 ja Arutlus. Veel toimub 2 tunnikontrolli kordamisosa kohta-tunnihinded!
Arvestuslike tööde hinded on kohustuslikud ja puudutud või ebaõnnestunud töö tuleb järgi vastata 10 päeva jooksul pärast tööde kättesaamist.
Aja ja viisi (suuline, kirjalik) määrab õpetaja. Kui töö on tegemata või parandamata, on veerandihinne max. 3. Hinded vastavalt hindamisjuhendile:
90-100%- hinne 5
75-89%- hinne 4
50-74%- hinne 3
20-49%- hinne 2
0-19%- hinne 1
2. ühe arvestusliku hinde osakaal veerandihindest 30%, tunnihinded annavad kokku 40% veerandi hindest
3. Konsultatsioon neljapäeval kell 14.45 15.30 ning kokkuleppel õpetajaga klassis 409.