0 kaarti!
Autor: Katrin Liiv inglise keele õpetaja / klassiõpetaja Kontakt: Katrin.Liiv@nooruse.edu.ee |
Loodud: 24. märts 2013. a. kell 14.36
Muudetud: 15. aprill 2013. a. kell 21.22
Õppeaasta: 2012/2013
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon
26.märts
ettevalmistus näidendiks :tutvumine stsenaariumiga
2.aprill
ettevalmistus näidendiks
9.aprill
ettevalmistus näidendiks: stseenide harjutamine
16.aprill
näidendi proov: stseenide harjutamine
25.aprill
näidendi proov: kostüümid ja lavakujundus
2.mai
näidendi proov: kokkumäng
9.mai
näidendi proov: kokkumäng
16.mai
näidendi proov: kokkumäng
23.mai
etendus lavale
• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•õpilane esineb sõnalises näidendis
Suulised hinnangud. Draama- ja teatriõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.