Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Teatriõpetus: 4_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Liiv

inglise keele õpetaja / klassiõpetaja

Kontakt: Katrin.Liiv@nooruse.edu.ee

Loodud: 24. märts 2013. a. kell 14.36
Muudetud: 15. aprill 2013. a. kell 21.22

Õppeaasta: 2012/2013

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

26.märts
ettevalmistus näidendiks :tutvumine stsenaariumiga
2.aprill
ettevalmistus näidendiks
9.aprill
ettevalmistus näidendiks: stseenide harjutamine
16.aprill
näidendi proov: stseenide harjutamine
25.aprill
näidendi proov: kostüümid ja lavakujundus
2.mai
näidendi proov: kokkumäng
9.mai
näidendi proov: kokkumäng
16.mai
näidendi proov: kokkumäng
23.mai
etendus lavale

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•õpilane esineb sõnalises näidendis

Hindamine üles

Suulised hinnangud. Draama- ja teatriõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.