0 kaarti!
Autor: Inge Jalakas Inspira juhataja / kehalise kasvatuse õpetaja Kontakt: Inge.Jalakas@nooruse.edu.ee |
Loodud: 21. jaanuar 2013. a. kell 09.40
Muudetud: 21. jaanuar 2013. a. kell 10.57
Õppeaasta: 2012/2013
Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Eesmärgiks on:
* õpetada tundma läbi tantsu elementide oma keha liikumisvõimalusi
* loova ja isikupärase liikumise arendamine
* rütmitunde ja dünaamilise liikumise arendamine
* julgustada ja õpetada õpilast end iseseisvalt väljendama vastava muusika, rütmi või heli kaudu
* arendada tähelepanu, keskendumisvõimet, reaktsiooni kiirust, õige kehahoidu, liikumis- ja liigutuskoordinatsioon, esinemisjulgust liikumistegevuse põhjal
1. tund
Cumbia tantsu rütmikombinatsiooni õppimine ja põhisammu harjutamine. Tantsu erinevad väljendusviisid. Kehapilli mängimine, rühmatööna rütmiharjutuse väljamõtlemine, harjutamine ja esitlemine.
2. tund
Cumbia tantsu harjutamine. Motiivliikumine- koha ja tegevuse seostamine motiivliikumisega. Rütmiharjutuse õppimine.
3. tund
Cumbia tantsu kordamine. Rütmiharjutuse harjutamine. Rühmatööna motiivliikumine.
4. tund
Harjutused hüpaksammuga ja kombineerimine teiste sammudega. Tants: Lähme rukkist lõikama hüpaksammuga. Mõisted: kodarjoon, küljeti, rinnati, seljati. Emotsioonide äraarvamise mäng.
5. tund
Tantsu - Lähme rukkist lõikama kordamine, rütmiharjutuse kordamine. Emotsioonide mäng muusika kuulamise järgi - liikumise emotsioon vastavalt muusika iseloomule.
6. tund
Kehaplastika - nurgelisus, teravus, äkilisus, rõhutatud liikumissuuna muutus ning liigutuste või kehaasendi hetkepüsid.
Tants: Kaks sammu sissepoole õppimine, rütmiharjutuse ja tantsu - Lähme rukkist lõikama - kordamine.
7. tund
Tants - Kaks sammu sissepoole - kordamine. Karakterlik kujundliikumine - liikumisiseloomu väljatoomine kujundliikumise kaudu. Muinasjutu mäng - immiteeriv liikumine vastavalt loo sisule.
8. tund
Õpitud tantsude ja rütmiharjutuse kordamine. Muinasjutumäng rühmatööna.
9. tund
Õpitud tantsude kordamine, rütmiharjutuse ettenäitamine. Skulptuurimäng - rühmatööna liikub iga nelja takti järgi paika üks skulptuuriosa, millest kokkuvõttes valmib terviklik skulptuur.
10. tund
Õpitud tantsude ette näitamine, rühmatööna valitud mängude mängimine
Oskab:
1) muusika saatel liikuda kõnni-, jooksu-, galopp-, hüpak- ja vahetussammuga.
2) tantsida lihtsamaid tantse: Lähme rukkist lõikama, Kaks sammu sissepoole, Cumbia
3) iseseisvalt esitada ja välja mõelda rütmikombinatsiooni
4) olla loov erinevate rühmatööde ja ülesannete lahendamisel
Tunneb:
mõisteid: viirg, kolonn, paariskolonn, malelaud, rinnati, seljati, küljeti, kodarjoon, ring, sõõr, hüpaksamm, vahetussamm, galopp, motiivliikumine
Hinnang on suuline - sõnaline kirjeldus.
Hinnatakse:
1) tunnis aktiivset kaasa töötamist,
2) koostööd paarilise või rühmaga
3) selgeks õpitud tantsude muusika äratundmist ja esitaminst
4) rütmiharjutuse sooritamist
Konsultatsiooniaeg: N 14:00, ruumis 024.
Rütmika tunnis on õpilase riietuseks lühike või pikk dress (tüdrukutel võib olla seljas väike seelik) ning jalas võimlemissussid või muu sportlik sisejalats.
Rütmikas vabastatud õpilasi ei ole. Aineõpetaja valib ja annab õpilasele tegevuse vastavalt vabastusele.