Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loogika: 2a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Eve Sepp

klassiõpetaja

Loodud: 7. jaanuar 2013. a. kell 11.28
Muudetud: 9. jaanuar 2013. a. kell 13.58

Õppeaasta: 2012/2013

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Motivatsiooni kujundamine, keskendumis-, kohanemis-, ja ümberlülituvusoskuse harjutamine, taju arendamine.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

10.01. Kalender. Tr lk 93, 94
17.01. Kellaaeg. Tr lk 9; mäng- Pipi otsib kadunud asju.
24.01. Termomeeter. Tr lk 95, 96
31.01. Termomeeter. Tr lk 97, 98; mäng- Täringuralli
07.02. 100 piires arvutamine kahekohalise arvuga. Tr lk 99, 100
14.02. 100 piires arvutamine kahekohalise arvuga. Tr lk 101, 102
21.02. Tekstülesanded. Tr lk 103, 104; mäng- Linnade vahelised kaugused
28.02. Tekstülesanded. Tr lk 105, 106
07.03. Tarkpea tuba. Tr lk 107, 108; mäng- Sada täis
14.03. Tarkpea tuba. Tr lk 109, 111

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
on aktiivne, tähelepanelik ja püüdlik;
teab ja oskab nimetada geomeetrilisi kujundeid;
oskab orienteeruda tasapinnal;
oskab lahendada nuputamisülesandeid;
oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
oskab loendada ja rühmitada esemeid;
teab ja oskab lahendada kellaga seotud ülesandeid,
oskab luua seoseid varemõpituga

Hindamine üles

Suulised ja kirjalikud hinnangud.
Kasutatakse kokkuvõtva hindamisena sõnalist hinnangut arvestatud (A) või mittearvestatud (MA).
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

Konsultatsioon on teisipäeviti 13.00 ruumis 207. Sel ajal saad:
1) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
3) Uuesti vastata halvasti tehtud tööd.