0 kaarti!
Autor: Heidi Truu eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee |
Loodud: 6. jaanuar 2013. a. kell 14.55
Muudetud: 6. jaanuar 2013. a. kell 14.55
Õppeaasta: 2012/2013
Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand
Kestvus: 5 tundi nädalas
Eesti keel on meie emakeel, milles me mõtleme. Selle keele oskus on iga eestlase aukohus. Hea lugemisoskus ja tekstist arusaamine on aluseks teiste ainete mõistmisel. Lugemine avardab silmaringi ja hea arutlemisoskus aitab kaasa rääkida erinevate probleemide mõistmisel.
7-11 jaan
1.Lühiülevaade eesti keele ajaloost ja arengust
2. Kirjand
3. Kirjand
4. Fr.R.Kreutzwald "Kaksteistkümmend tütart"
5. L.Koidula "Mu isamaa on minu arm"
14-18 jaan
1. Funktsionaalstiilid. Argistiil
2. Ametlik stiil. Tarbekirjad
3. Teadusstiil
3. Raamatu sisutöö ( A.Mälk "Taeva palge all", "Hea sadam" või "Õitsev meri"
4. Raamatu analüüs
21-25 jaan
1. Ajakirjandusstiil
2.Ajakirjandusstiil
3. Ilukirjandusstiil
4. Raamatu analüüs
5. Eepos. "Kalevipoeg"
28jaan-1 veebr
1.Täheortograafia. Sughäälikute õigekirjutus
2. H õigekirjutus
3. i ja j õigekirjutus
4. Ed.Bornhöhe "Kuulsuse narrid"
5. Juhan Liivi luulet
4-8 veebr
1. Harjutav etteütlus
2. Etteütlus
3. Üksikhääliku ja häälikuühendi märkimine kirjas
4. Följeton "Lugu viiest väikesest pakist"
5. G.Suitsu luulet
11-15 veebr
1. Võõrsõnade ortograafia
2. Võõrsõnade ortograafia
3. varia täheortograafiast
4. Fr.Tuglas "Popi ja Huhuu"
5."Popi ja Huhuu"
18-22 veebr
1.Harjutav etteütlus
2. Etteütlus
3. Sõnade poolitamine
4. M.Under "Merilehmad"
5. A.Gailit "Valged ööd" ( katk "Toomas Nipernaadi"
25 veeb-1 märts
1.Sõnalühendid.Konspekteerimine
2. Suur algustäht
3. Väike algustäht
4. Ed.Vilde "Pisuhänd"
5. "Pisuhänd"
4-8 märts
1.Algustähe ortograafia kordamine
2. Etteütlus
3. Veaohtlikke noomenivorme
4. J.Sütiste "Rüblik"
5. A.Kivikas "Nimed marmortahvlil"
11-15 märts
1. Veaohtlikke verbivorme
2. Lause lõpumärgid
3. Eksamivihikust ülesannete lahendamine
4. "Nimed marmortahvlil" ( filmi vaatamine)
5. Veerandi lõpetamine
Õpilane tunneb põhilisi õigekirjareegleid, oskab neid kasutada, oskab tekste lugeda ja neid lahti mõtestada, oskab teost analüüsida, eristab olulist.
Veerandihinne kujuneb kogu veerandi jooksul saadud hinnete keskmisena.
Etteütlus: "5"- 0-1 viga
"4"- 2-4 viga
"3"- 5-7 viga
"2" 8-11 viga
"1" - 12 ja enam viga
Kirjandi hindamisel hinnatakse samu komponente, mis riigieksamilgi: sisu, õigekirja, stiili, ja kompositsiooni ( igal õpilasel hindamisjuhend eksamivihikus). Mitterahuldavaid tõid on võimalik üks kord parandada.