Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Karjääriõpetus: 9a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ursula Rahnik

Loodud: 16. november 2010. a. kell 10.10
Muudetud: 16. november 2010. a. kell 10.26

Õppeaasta: 2010/2011

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Aineõpetusega taotletakse, et õpilane:
1)teadvustab oma huvisid, võimeid ja oskusi, mis võimaldavad adekvaatse enesehinnangu kuju­nemist ning konkreetsete karjääriplaanide tegemist;
2)arendab oma õpioskusi, suhtlemisoskusi, koostöö-, otsustamis- ja infoga ümberkäimise oskusi;
3)arendab soovi ja oskust endale eesmärke seada ja nendeni jõudmiseks süsteemselt tegutseda;
4)kujundab soovi ja valmisolekut elukestvaks õppimiseks ja iseseisvaks karjääriotsuste tegemi­seks;
5)tutvub erinevate ametite/elukutsetega, õppides tundma haridus- ja koolitusvõimalusi, töö­seadusandlust ning kohalikku majanduskeskkonda.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

2. veerand
IX nädal (01.-05.11.2010)
Hoiak, emotsioonid

X nädal (08.-14.11.2010
Võimed

XI nädal (15.-21.11.2010)
Intelligentsus, huvid, oskused

XII nädal (22.-28.11.2010)
Minapilt ja enesehinnang

XIII nädal (29.11-05.12.2010)
Identiteet ja reflektsioon

Õppimisvõimaluste ja töömaailma tundmine ning selle tähtsus karjääriplaneerimisel (11 tundi)

XIV nädal (06.-12.12.2010)
Muutuv tööturg: tööturu hetkeolukord, trendid, arengud, prognoosid, tööandjate ootused, tööseadusandlus.

XV nädal (13.-19.12.2010)
Muutuv tööturg: tööturu hetkeolukord, trendid, arengud, prognoosid, tööandjate ootused, tööseadusandlus.

XVI nädal (20.-26.12.2010)
Muutuv tööturg: tööturu hetkeolukord, trendid, arengud, prognoosid, tööandjate ootused, tööseadusandlus.

XVII - XVIII nädal (27.12-09.01.2011)
koolivaheaeg

XIX nädal (10.01.- 16.01.2011)
Muutuv tööjõuturg: tööjõuturu nõudlus ja pakkumine, konkurents, elukestev õpe, töömoti­vatsioon.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
1) analüüsib enda isiksust;
2) eristab oma tugevaid ning nõrku külgi ja seostab neid erinevatel kutsealadel töötamise
eeldustega;
3) kasutab eneseanalüüsi tulemusi karjääri planeerimisel.
4) teab tööturu üldist olukorda, prognoose ja vajadusi, erinevaid ettevõtluse vorme;
5) teab kutseid ja ameteid ning kohalikke majandustegevuse valdkondi;
6) oskab leida infot tööturu kohta;
7) teadvustab ennast tulevase töötajana;
8) teab haridustee jätkamise võimalusi, oskab näha hariduse ja tööturu vahelisi seoseid;

Hindamine üles

Hinnatakse õpilase teadmisi ja nende rakendamise oskust, üldpädevuste saavutatust suuliste vastuste (esituste), kirjalike ja/või praktiliste tööde ning praktiliste tegevuste alusel, arvestades õpilase teadmiste ja oskuste vastavust ainekavas taotletavatele õpitulemustele. Õpitulemusi hinnatakse sõnaliste hinnangute ja numbriliste hinnetega.

Kursuse jooksul teeb õpilane 3 hindelist kodutööd (I veerandil, II veerandil ja III veerandil). Samuti koostab õpilane personaalse õpimapi (portfoolio), millesse kogub eneseanalüüsi, ettevõtete külastuse töölehed jt õpiülesannete tulemused ning muud huvipakkuvad elukutse või erialadega seotud materjalid. Selles sisalduvad õpiülesanded võivad olla tehtud kas üksi või rühmatööna. Õpimapi kaitsmist hinnatakse kursuse koondhindena.

Kodutöö hindamisel arvestatakse:
1)kodutöö ülesehitust ja kasutatud materjali sobivust;
2)teooria sisukust ja selle seostamist praktikaga;
3)kodutöö esitlust

Hinne "5": 90 - 100 punkti; Hinne "4": 70- 89 punkti; Hinne "3": 45-69punkti

Kursuse hinne koosneb:
Kodutöö nr 1 10 punkti
Kodutöö nr 2 10 punkti
Kodutöö nr 3 10 punkti
Osalemine tundides 20 punkti
Õpimapp 50 punkti

Kõik tööd on kirjalikud ja kohustuslikud.

Konsultatsioon kolmapäeviti kell 16-17.00 ruumis 116