0 kaarti!
Autor: Ursula Rahnik |
Loodud: 16. november 2010. a. kell 10.10
Muudetud: 16. november 2010. a. kell 10.26
Õppeaasta: 2010/2011
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Aineõpetusega taotletakse, et õpilane:
1)teadvustab oma huvisid, võimeid ja oskusi, mis võimaldavad adekvaatse enesehinnangu kujunemist ning konkreetsete karjääriplaanide tegemist;
2)arendab oma õpioskusi, suhtlemisoskusi, koostöö-, otsustamis- ja infoga ümberkäimise oskusi;
3)arendab soovi ja oskust endale eesmärke seada ja nendeni jõudmiseks süsteemselt tegutseda;
4)kujundab soovi ja valmisolekut elukestvaks õppimiseks ja iseseisvaks karjääriotsuste tegemiseks;
5)tutvub erinevate ametite/elukutsetega, õppides tundma haridus- ja koolitusvõimalusi, tööseadusandlust ning kohalikku majanduskeskkonda.
2. veerand
IX nädal (01.-05.11.2010)
Hoiak, emotsioonid
X nädal (08.-14.11.2010
Võimed
XI nädal (15.-21.11.2010)
Intelligentsus, huvid, oskused
XII nädal (22.-28.11.2010)
Minapilt ja enesehinnang
XIII nädal (29.11-05.12.2010)
Identiteet ja reflektsioon
Õppimisvõimaluste ja töömaailma tundmine ning selle tähtsus karjääriplaneerimisel (11 tundi)
XIV nädal (06.-12.12.2010)
Muutuv tööturg: tööturu hetkeolukord, trendid, arengud, prognoosid, tööandjate ootused, tööseadusandlus.
XV nädal (13.-19.12.2010)
Muutuv tööturg: tööturu hetkeolukord, trendid, arengud, prognoosid, tööandjate ootused, tööseadusandlus.
XVI nädal (20.-26.12.2010)
Muutuv tööturg: tööturu hetkeolukord, trendid, arengud, prognoosid, tööandjate ootused, tööseadusandlus.
XVII - XVIII nädal (27.12-09.01.2011)
koolivaheaeg
XIX nädal (10.01.- 16.01.2011)
Muutuv tööjõuturg: tööjõuturu nõudlus ja pakkumine, konkurents, elukestev õpe, töömotivatsioon.
Õpilane:
1) analüüsib enda isiksust;
2) eristab oma tugevaid ning nõrku külgi ja seostab neid erinevatel kutsealadel töötamise
eeldustega;
3) kasutab eneseanalüüsi tulemusi karjääri planeerimisel.
4) teab tööturu üldist olukorda, prognoose ja vajadusi, erinevaid ettevõtluse vorme;
5) teab kutseid ja ameteid ning kohalikke majandustegevuse valdkondi;
6) oskab leida infot tööturu kohta;
7) teadvustab ennast tulevase töötajana;
8) teab haridustee jätkamise võimalusi, oskab näha hariduse ja tööturu vahelisi seoseid;
Hinnatakse õpilase teadmisi ja nende rakendamise oskust, üldpädevuste saavutatust suuliste vastuste (esituste), kirjalike ja/või praktiliste tööde ning praktiliste tegevuste alusel, arvestades õpilase teadmiste ja oskuste vastavust ainekavas taotletavatele õpitulemustele. Õpitulemusi hinnatakse sõnaliste hinnangute ja numbriliste hinnetega.
Kursuse jooksul teeb õpilane 3 hindelist kodutööd (I veerandil, II veerandil ja III veerandil). Samuti koostab õpilane personaalse õpimapi (portfoolio), millesse kogub eneseanalüüsi, ettevõtete külastuse töölehed jt õpiülesannete tulemused ning muud huvipakkuvad elukutse või erialadega seotud materjalid. Selles sisalduvad õpiülesanded võivad olla tehtud kas üksi või rühmatööna. Õpimapi kaitsmist hinnatakse kursuse koondhindena.
Kodutöö hindamisel arvestatakse:
1)kodutöö ülesehitust ja kasutatud materjali sobivust;
2)teooria sisukust ja selle seostamist praktikaga;
3)kodutöö esitlust
Hinne "5": 90 - 100 punkti; Hinne "4": 70- 89 punkti; Hinne "3": 45-69punkti
Kursuse hinne koosneb:
Kodutöö nr 1 10 punkti
Kodutöö nr 2 10 punkti
Kodutöö nr 3 10 punkti
Osalemine tundides 20 punkti
Õpimapp 50 punkti
Kõik tööd on kirjalikud ja kohustuslikud.
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 16-17.00 ruumis 116