0 kaarti!
Autor: Ülle Jasmin klassiõpetaja Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee |
Loodud: 30. oktoober 2012. a. kell 14.37
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33
Õppeaasta: 2012/2013
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Loovuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• arendab oma vaatlusoskust, väljendusoskust;
• õpib lahendama probleeme;
• õpib väljendama oma tundeid;
• õpib genereerima kõikvõimalikke ideid.
01.11. Soovid perele
08.11. Dinosauruste maailm (raamatute tutvustused, pildi joonistamine)
15.11. Töö lõpetamine
22.11. Karnevalil (kujunditest karnevalitegelaste kujundamine)
29.11. Fotopusle
06.12. Jõululugude lugemine (rühmatöö)
13.12. Päkapikud (erinevate meisterdamisviisidega ja -vahenditega)
20.12 Jõuluristsõna (ristsõna koostamine ja lahendamine)
Õpilane:
.oskab töötada iseseisvalt, paaris ja rühmas, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
.omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
·oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada
.oskab väljendada ennast teistele arusaadavalt
.oskab kuulata kaaslast
Kasutatakse kokkuvõtva hindamisena sõnalist hinnangut arvestatud (A) või mittearvestatud (MA).
Hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas töös.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
Konsultatsioon neljapäeviti kell13.00 ruumis 208.
Sel ajal saab:
1) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
3) Uuesti vastata halvasti tehtud tööd.