Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: - prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. oktoober 2012. a. kell 14.37
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2012/2013

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loovuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• arendab oma vaatlusoskust, väljendusoskust;
• õpib lahendama probleeme;
• õpib väljendama oma tundeid;
• õpib genereerima kõikvõimalikke ideid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

01.11. Soovid perele

08.11. Dinosauruste maailm (raamatute tutvustused, pildi joonistamine)

15.11. Töö lõpetamine

22.11. Karnevalil (kujunditest karnevalitegelaste kujundamine)

29.11. Fotopusle

06.12. Jõululugude lugemine (rühmatöö)

13.12. Päkapikud (erinevate meisterdamisviisidega ja -vahenditega)

20.12 Jõuluristsõna (ristsõna koostamine ja lahendamine)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
.oskab töötada iseseisvalt, paaris ja rühmas, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
.omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
·oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada
.oskab väljendada ennast teistele arusaadavalt
.oskab kuulata kaaslast

Hindamine üles

Kasutatakse kokkuvõtva hindamisena sõnalist hinnangut arvestatud (A) või mittearvestatud (MA).
Hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas töös.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
Konsultatsioon neljapäeviti kell13.00 ruumis 208.
Sel ajal saab:
1) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
3) Uuesti vastata halvasti tehtud tööd.