Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 6a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 15. oktoober 2012. a. kell 13.43
Muudetud: 15. oktoober 2012. a. kell 13.45

Õppeaasta: 2012/2013

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 5 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Selleks,et õpilane oskaks kasutada kõnet ja kirja vastavalt olukorrale ja eesmärgile, kirjutada õigesti; suhtub oma keelekasutusse kriitiliselt, on valmis seda täiustama; oskab kasutada keelekäsiraamatuid ning tunneb selleks vajalikke mõisteid; omandab põhiarusaamad emakeelest ja keelest üldse; arendab isikustiili, kujundab selget ja arusaadavat kõnet ja kirja; oskab lugeda ja kuulata aktiivselt ja kontsentreeritult; loeb eesmärgipäraselt ja mõistab loetut; orienteerub tekstiliikides, sealhulgas massiteabetekstides; huvitub kirjandusest, oskab näha seoseid kirjanduse ja teiste kunstiliikide vahel; tunneb oma rahvuskirjandust.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

29.10 - 02.11
KEEL
Harjutame arvsõnade kokku- lahkukirjutamist
ETTEÜTLUS. Kordamine kontrolltööks:käändsõnade kokku- ja lahkukirjutamine 30.11
KIRJANDUS:
Rebane ja rästas õ.lk.58 - 62
Veel kujundeid õ.lk.63 - 65
05. - 09.11
Keel:
Kontrolltöö nr.2: käändsõnade kokku-ja lahkukirjutamine 05.11
Kohanimed õ.lk. 25 - 26 h. 1, 2; tv h. 56,57
Kohanimed õ.lk.26 - 27 h. 3,4; tv h. 58
Kirjandus:
Kõlama pandud sõnad õ.lk.71 - 73
Luuletusi õ.lk.74 - 76
12. - 16.11
Keel:
Kohanimed õ.lk. 28 h. 7,8; tv h. 59 - 62
Kohanimed tv h. 63,64. Muistendi hinne
Kordamine kontrolltööks: kohanimed
Kirjandus:
Meedia- teabe vahendaja õ.lk.77 - 79
Tee, mis kuhugi ei viinud õ.lk. 80 - 82
19. - 23.11
kEEL:
Kontrolltöö nr.3 : kohanimed 19.11
Etteütluse harjutamine: kohanimed
ETTEÜTLUS 21.11
Kirjandus:
Meedia jagab teadmisi ja lahutab meelt õ.lk.83 - 85
Kuldkihar õ.lk.86 - 89
26. - 30.11
Keel.
Tegusad sõnad õ.lk. 29 - 30 h. 1 - 3; tv h. 65 - 67
Tegusad sõnadõ.lk. 31 h. 4,5; tv h. 68 - 71
Tegusõnade kokku ja lahkukirjutamine õ.lk. 32 - 33 h. 1,2; tv h. 72 - 73
Kirjandus:
Reklaam - poodimeelitaja õ.lk. 90 - 93
Marek Pieguse uskumatud seiklused õ.lk.. 94 - 99
03. - 07.12
Keel:
Tegusõnade kokku- ja lahkukirjutamine õ.lk. 33 - 34 h. 4 - 6; tv h. 74 - 78
Kordamine kontrolltööks: tegusad sõnad ja tegusõnade kokku-ja lahkukirjutamine
Kontrolltöö nr.4 - tegusad sõnad ja tegusõnade kokku-ja lahkukirjutamine 05.12
Kirjandus:
Kuidas tehakse ajalehte? õ.lk.100 - 102
Kirjandus ja film õ.lk. 105 - 106
10. - 14.12
Keel:
Sõnaliikidest kokkuvõtvalt õ.lk.35 h. 1 - 3; tv h. 79 - 83
Sõnaliikidest kokkuvõtvalt õ.lk.36, tv h. 84
Meie klass tv h. 85 - 88
Ajakirjandus on info edastaja Tv h. 48 - 94
Televisiooni mõjud Tv h. 95 - 97
17. - 21.12
Kirjandus:
Filme igale maitsele õ.lk.112 - 114
Kuidas raamatust sai film õ.lk. 115 - 121
Filmikunsti ajaloost, filmi tegijad õ.lk.122 - 140
Jõululuuletusi õ.lk.141 - 143
Tegevuspäev

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab:
-kohanimesid õigesti kirjutada
-tegusõnadest moodustada tegevusnimede ja kesksõnade vorme
-tegusõnuade kokku- ja lahkukirjutamist
-kasutada erinevaid meediavahendeid info otsimiseks

Hindamine üles

Õpilane saab veerandi jooksul hinded 2 etteütluse, 3 kontrolltöö ja muistendi eest, valikuliselt hinnatakse tv ja koduste ülesannete täitmist, jutustamist, , kava koostamist , teksti kokkuvõtte esitamist ,teksti analüüsi eest, jooksvalt tunnikontrollide eest

LUGEMINE:
Lugemise eest pandav koondhinne õppeperioodi lõpuks väljendab õpilase teadmisi ja oskusi
1) Lugemises (luuletuse esitamine)
2) Töös lugemispalaga (pala analüüsimine, tegelaste iseloomustamine, peamõtte esiletoomine, järelduste tegemine,võrdlemine, kavastamine, jutustamine, töö sõnavaraga, loovad tööd lugemispala juurde)
3) Klassivälises lektüüri tundmises

Hinne"5" - vigadeta, ladus, teadlik ja ilmekas lugemine; õige, loogiline ja sõnavaralt õige jutustamine; õpilane oskab pealkirjastada teksti erinevaid osi
Hinne"4" - lugemises 1-2 viga, jutustamisel esineb mõningaid ebatäpsusi pala sisu edasiandmisel, puudusi sõnavalikus vms.; peast lugemisel vahetatakse sõnu, kuid parandatakse need ise
Hinne"3" - lugemisel esineb 3-5 viga, tempo aeglane; jutustamisel takerdutakse, jutustus lünklik, sõnavara vaene; luuletuse tekst ei ole kindlalt peas
Hinne"2" - lugemisel 6 või enam viga, ei saada aru loetust ega osata vastata küsimustele; jutustamisel ei suudeta edasi anda pala sisu; luuletuse tekst ei ole peas

KEELEÕPETUS
Kontrolletteütlustel hinne:
"5" - töö veatu
"4" - 1-3 ortograafia viga
"3" - 4-6 viga
"2" - 7-9 viga
"1" - vigu rohkem kui 9

Keelelistel kontrollharjutustel ja kontrolltöödel hinne:
"5" - 90-100% punktide üldarvust
"4" - 75-89%
"3" - 50-74%
"2" - 20-49%
"1" - 0-19%

Eesti keele kokkuvõttev hinne iga õppeperioodi lõpus + koondhinne õppeaasta lõppedes. perioodi hindes . Töö ebaõnnestumise või koolist puudumise korral on õpilasel võimalus arvestuslik töö (kontrolltöö, etteütlus, töö klassivälise lugemise kohta) järele vastata 10 päeva jooksul pärast töö kätte saamist.

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui veerandi lõpuks tööd järele ei vastata.

Konsultatsioon ja järelvastamine toimub kolmapäeviti kell 15. 00 - 16. 00 ruumis 307