0 kaarti!
Autor: Anu Rand Klassiõpetaja Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee |
Loodud: 2. november 2010. a. kell 18.53
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33
Õppeaasta: 2010/2011
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Loovuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• arendab oma vaatlusoskust, väljendusoskust;
• õpib lahendama probleeme;
• õpib väljendama oma tundeid;
• õpib genereerima kõikvõimalikke ideid.
03.11
Soovid perele
10.11
Dinosauruste maailm (erinevate raamatute tutvustus, kujutluspildi joonistamine)
17.11
Eelmises tunnis alustatud töö lõpetamine.
24.11
Karnevalil (kujunditest karnevalitegelaste kavandamine)
01.12
Fotopusle
08.12
Jõululugude lugemine (Rühmatöö)
15.12
Päkapikud (erinevad meisterdamisviisid ja - vahendid)
22.12
Jõuluristsõna (Ristsõna koostamine ja lahendamine)
12.01
Lumeskulptuuride valmistamine õues
Õpilane.
- oskab töötada iseseisvalt, paaris ja rühmas, arvestades töö teostamisel seatud eesmärke ja ülesandeid
- omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
- oskab erinevaid töövahendeid ja materjale oma loomingulises tegevuses kasutada
- oskab väljendada ennast teistele arusaadavalt
- oskab kuulata kaaslast
Hindamine:
Hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Hinne 5
· töövahendid alati kaasas
· jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt ja rühmas
· kindlad teadmised läbivõetud õppematerjali piires
· oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud töövõtteid
· kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni
Hinne 4
· puudub omapoolne idee, loominguline lähenemine
. töös esineb üksikuid vigu
· kavandab töö õpetaja abiga, kuid viib selle iseseisvalt lõpuni
· viimistlus pole täiuslik
Hinne 3
· õppevahendid aeg-ajalt kodus
· suhtumine töösse huvitu
· tööülesannete täitmisel esineb palju vigu
Hinne 2
· õppevahendid pidevalt kodus
· õppeülesanded poolikult täidetud
· töö osaliselt tegemata, esitamata või viimistlemata
· suhtumine töösse huvitu
· puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas
Hinne 1
· õpilasel puudub täielikult huvi aine vastu, ei tööta tunnis kaasa
· puuduvad töövahendid
· õpilane puudub põhjuseta ning vastava õppetunni materjal on esitamata
Konsultatsioonid ruumis 206 teisipäeviti 13.00