Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 2. november 2010. a. kell 18.53
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2010/2011

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loovuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• arendab oma vaatlusoskust, väljendusoskust;
• õpib lahendama probleeme;
• õpib väljendama oma tundeid;
• õpib genereerima kõikvõimalikke ideid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

03.11
Soovid perele

10.11
Dinosauruste maailm (erinevate raamatute tutvustus, kujutluspildi joonistamine)

17.11
Eelmises tunnis alustatud töö lõpetamine.

24.11
Karnevalil (kujunditest karnevalitegelaste kavandamine)

01.12
Fotopusle

08.12
Jõululugude lugemine (Rühmatöö)

15.12
Päkapikud (erinevad meisterdamisviisid ja - vahendid)

22.12
Jõuluristsõna (Ristsõna koostamine ja lahendamine)

12.01
Lumeskulptuuride valmistamine õues

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane.
- oskab töötada iseseisvalt, paaris ja rühmas, arvestades töö teostamisel seatud eesmärke ja ülesandeid
- omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
- oskab erinevaid töövahendeid ja materjale oma loomingulises tegevuses kasutada
- oskab väljendada ennast teistele arusaadavalt
- oskab kuulata kaaslast

Hindamine üles

Hindamine:
Hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Hinne 5
· töövahendid alati kaasas
· jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt ja rühmas
· kindlad teadmised läbivõetud õppematerjali piires
· oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud töövõtteid
· kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni

Hinne 4
· puudub omapoolne idee, loominguline lähenemine
. töös esineb üksikuid vigu
· kavandab töö õpetaja abiga, kuid viib selle iseseisvalt lõpuni
· viimistlus pole täiuslik


Hinne 3
· õppevahendid aeg-ajalt kodus
· suhtumine töösse huvitu
· tööülesannete täitmisel esineb palju vigu

Hinne 2
· õppevahendid pidevalt kodus
· õppeülesanded poolikult täidetud
· töö osaliselt tegemata, esitamata või viimistlemata
· suhtumine töösse huvitu
· puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas

Hinne 1
· õpilasel puudub täielikult huvi aine vastu, ei tööta tunnis kaasa
· puuduvad töövahendid
· õpilane puudub põhjuseta ning vastava õppetunni materjal on esitamata
Konsultatsioonid ruumis 206 teisipäeviti 13.00