Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 8b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Truu

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee

Loodud: 1. november 2010. a. kell 18.44
Muudetud: 1. november 2010. a. kell 18.44

Õppeaasta: 2010/2011

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli aineõpetus taotleb, et õpilane austab eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat, arendab kriitilist mõtlemist ja analüüsioskust,loeb eakohast väärtkirjandust, kujundab selle kaudu oma kõlbelisi tõekspidamisi, rikastab oma mõttemaailma, väärtustab head keeleoskust nii kõnes kui ka keeles, õpib hankima teavet erinevatest allikatest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 1-5 nov
1. Ajamäärus
2. Viisimäärus
3. "Hirvekütt" (29 peatükk)
4. "Hirvekütt" sisutöö

II nädal 8-12 november
1. Hulgamäärus
2. Klusiil sõna sees
3. "Hirvekütt" analüüs
4. Kuidas kirjutada referaati?

IIInädal 15-18 nov
1. Teatriõpetus - lavaline liikumine, lavakõne, teatriõhtu peaproov
2.#################
3. ################
4. ################

IV nädal 22-26 nov
1. Etteütlus (klusiil sõna sees)
2. Täiend
3. Referaadi ettekanne
4. #############

V nädal 29nov-3.dets
1. Ajalooline romaan. "Ivanhoe"
2. Õudusjutt "Keeris"
3. Kordame lauseliikmeid
4. Kontrolltöö lauseliikmete peale

VI nädal 6- 10 dets
1. Tagasiside kontrolltöödest. L isand
2. Lisandi kirjavahemärgid
3. Realism. "Oliver Twisti seiklused" 8katk)
4. "Oliver Twisti seiklused"

VII nädal 13-17 dets
1. Harjutav etteütlus
2. Etteütlus lisandi kirjavahemärkide peale
3. Teose teema, peamine mõte ja probleem
4. Sõnad

VIII nädal 20-22 dets
1. Lihtlause kordamine
2. Lihtlause sõnajärg
3. Sõnad
4. Jõululuuletuste kirjutamine ja ettekandmine

IX nädal 10-14 jaanuar
1. Lihtlause kordamine
2. Liitlause mõiste
3. "Väike prints"
4. Perioodi lõpetamine, tagasiside

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane tunneb kõiki lauseliikmeid, koondlauset.. Õpilane tunneb realismi mõistet ja teose näiteid

Hindamine üles

Õpilane saab viis arvestuslikku hinnet (raamatu sisutöö,2 etteütlust. referaat, kontrolltöö-lauseliikmete määramine), protsessihinded- kodu ja klassitööd
Kontrolltöö:
"5" 100-90%
"4" 89-70 %
"3" 69-50%
"2" 49-25%
"1" 24-

Etteütlus
"5" 0-1 viga
"4" 2-3 viga
"3" 4-7 viga
"2" 8-11 viga
"1" 12-