Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 8b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Truu

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee

Loodud: 8. aprill 2012. a. kell 16.23
Muudetud: 8. aprill 2012. a. kell 16.23

Õppeaasta: 2011/2012

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Eesti keel on meie emakeel, milles me mõtleme. Et tekste lugeda ja neist aru saada ja nende üle arutleda, tuleb tunda ka õigekirja. Eesti keel ja kirjandus annavad põhja teiste ainete õppimiseks, loovuseks, eneseväljendamiseks.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal 26-30 aprill
1. Liitlause kirjavahemärgid
2. Liitlause kirjavahemärgid
3. Segaliitlause kirjavahemärgid
4. Koond- ja liitlause kirjavahemärkide kordamine

2. nädal 2- 5 aprill
1. Lauselühendid (-des, -mata, määruslikud -nud ja -tud)
2. Verbita lauselühend ja täiendelised -nud ja -tud lauselühendid
3. Võõrsõnade ortograafia
4. Valiketteütlus

3. nädal 9-13 aprill
1. Lauselühendi sõnajärjest ja õigekeelsusest
2. Veaohtlikke rektsioone
3. Õigekirja kordamine
4. Õigekirja kordamine - suur ja väike algustäht

4. nädal 16-20 aprill
1. Harjutav etteütlus
2. Etteütlus
3. Kokku- ja lahkukirjutamise kordamine
4. Harjutav etteütlus

5. nädal 23-27 aprill
1. Etteütlus
2. Täheortograafia kokkuvõte
3. Harjutav etteütlus
4. Maakondlik tasemetöö - etteptlus

6. nädal 30 aprill- 4 mai
1. Kirjand
2. Kirjand
3. "Kalevi kojutulek"
4. "Kolm musketäri"

7. nädal 7-11 mai
1. Armastusluule
2. Armastusluule - luulepõimiku koostamine
3. Sonett, ballaad "Kinnas"
4. Värssromaan "Tatjana kiri Oneeginile"

8. nädal 14-16 mai
1. Luulenäiteid lk 212-217
2. Luulepõimiku ettekandmine
3. Luulepõimiku ettekandmine
4. Müüt ja legend

9. nädal 21-25 mai
1. Maailma sünd
2. Mütoloogia allikad "Tulihänd"
3. Legend "Oleviste kirik"
4. Õppeaasta lõpetamine, tagasiside
3.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased oskavad kasutada kirjavahemärke, tunnevad põhilisi õigekirjareegleid, teavad, mis on sonett, ballaad, müüt, legend.

Hindamine üles

Hinne kujuneb kogu veerandi jooksul saadud hinnete kokkuvõtva hindena