0 kaarti!
Autor: Ülle Jasmin klassiõpetaja Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee |
Loodud: 23. märts 2012. a. kell 18.13
Muudetud: 23. märts 2012. a. kell 18.13
Õppeaasta: 2011/2012
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon
28.03 Näidendi läbimängimine 4. a, b, c
04.04 Näidendi läbimängimine 4. a, b, c
11.04 Näidendi läbimängimine 4. a, b, c
18.04 Osalemine maakondlikul taidluspäeval
25.04 Esinemine KG esimesele kooliastmele
02.05 Esinemine KG teisele kooliastmele
09.05 Esinemine lapsevanematele
16.05 Esinemine lasteaedadele
23.05 Esinemine Vanalinna Kooli algklassidele
30.05 Esinemine SÜG-i algklassidele
• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•õpilane esineb sõnalis- muusikalises näidendis
Suulised hinnangud. Draama- ja teatriõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 14.00-15.00 ruumis 208.