Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 5a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. märts 2012. a. kell 08.20
Muudetud: 23. märts 2012. a. kell 09.29

Õppeaasta: 2011/2012

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 5 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Eesti keele hea oskus on eelduseks teiste õppeainete õppimiseks. Õpilased saavad teadmisi keeles ja kirjanduseses, saavad erinevaid lugemise, kirjutamise ja suhtlemise oskusi. Eesmärgiks rõhutada keeleoskuse olulist osa, kasvatada lugupidamist teiste rahvaste keeltesse ja kultuuri. Õpetada õpilasi kasutama erinevaid infokanaleid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

26. - 30.03
Alus ja öeldis õ.lk.61, 62 h. 1,3;tv h. 60 - 61
Alus ja öeldis õ.lk.62 h. 2,4; tv h. 62,63. Etteütluse harjutamine
Laiendame lauset õ.lk.63 h. 1, tv h. 64,65. Etteütluse harjutamine
Teekond suure Ozi juurde õ.lk.49 - 52
Esinemine õ.lk.53 - 54
02. - 05.04
Laiendame lauset õ.lk.64, tv h. 66 - 67. Etteütlus 02.04
Kordamine:mida väljendame lausega, millest koosneb lause, alus, öeldis tv lk. 64 - 67
Kontrolltöö nr. 7: mida väljendame lausega, millest koosneb lause, alus ja öeldis 04.04
Lihavõtted ehk kevadpühad õ.lk.98
09. - 13.04
Lihtlause õ.lk tv h. .65 - 67 h. 1 - 2, tv h. 68 - 70
Lihtlause õ.lk.. õ.lk.67 h. 3,4; tv h. 71 - 74
Liitlause õ.lk. 68 h. 1, tv h. 75 - 77
Tühi padrun õ.lk.55 - 57
Etlemine õ.lk.58 - 59
16. -20.04
Liitlause õ.lk.69 h. 2 ,3, tv h. 78 - 79
Liitlause õ.lk.69 h.4,5, tv h. 80 - 82. Etteütluse harjutamine
Etteütlus 18.04
Luuletusi loomadest õ.lk.60
Härra Huu kasvatab lilli õ.lk.61 - 66
23. -27.04
Liitlause õ.lk.70 h. 6 - 8, tv h. 83 - 85
Ümberjutustus õ.lk.71
Kordamine: lihtlause, liitlause, kirjavahemärgid, tv lk. 70 - 71
Jüripäev õ.lk.99 - 100
Savisse kirjutatud raamatud õ.lk.67 - 68
30.04 - 04.05
Volbripäev, 1.mai õ.lk.101
Kontrolltöö nr.8 : lihtlause, liitlause, kirjavahemärgid 02.05
Väikesel nõial on mure õ.lk. 102 - 105
Noorim Kaštšei röövib Maša õ.lk. 69 - 72
07. -11.05
Jutu kirjutamine õ.lk.73 - 80
Õpilased kirjutavad lugusid oma elust ( mustand )
Õpilased kirjutavad lugusid oma elust ( puhtand )
Papüürus, vahatahvel ja pärgament õ.lk. 73 - 75
Saar kuuele tuhandele äratuskellale õ.lk.76 - 78
14. - 18.05
Põnevuslugu õ.lk.82 - 84
Luuletus jutustab õ.lk. 85 - 88
Raamat kui kunstiteos õ.lk.79 - 80
Luuletusi õ.lk. 81 - 82
Igaühele kättesaadav raamat õ.lk. 83 - 84
21. - 25.05
Meil tehakse test õ.lk.85 - 87
Raamatute suur võim õ.lk. 88 - 92
Kaks Karlat õ.lk.93 - 94
Teemantluuletus
Jaanipäev, 24. juuni
28.05 - 04.06
Arvestuste - ja praktikaperiood

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased oskavad:
- leida lausest lauseliikmeid alust ja öeldist
-laiendada lihtlauset
- eristada liht - ja liitlauset
-kirjutada ümberjutustust
- kirjutada kirjandi-teavad rahvakalendri tähtpäevi
-leida tekstist peamõtete

Hindamine üles

Õpilane saab veerandi jooksul hinded 2 etteütluse, 2 kontrolltöö ja 2 kirjandusteose analüüsi eest, valikuliselt hinnatakse tv ja koduste ülesannete täitmist, jutustamist, lugemist, kava koostamist , teksti kokkuvõtte esitamist

LUGEMINE:
Lugemise eest pandav koondhinne õppeperioodi lõpuks väljendab õpilase teadmisi ja oskusi
1) Lugemises (õpitud ja tundmatu tekst,luuletuse esitamine)
2) Töös lugemispalaga (pala analüüsimine, tegelaste iseloomustamine, peamõtte esiletoomine, järelduste tegemine, kavastamine, jutustamine, töö sõnavaraga, loovad tööd lugemispala juurde)
3) Klassivälises lektüüri tundmises

Hinne"5" - vigadeta, ladus, teadlik ja ilmekas lugemine; õige, loogiline ja sõnavaralt õige jutustamine; õpilane oskab pealkirjastada teksti erinevaid osi
Hinne"4" - lugemises 1-2 viga, jutustamisel esineb mõningaid ebatäpsusi pala sisu edasiandmisel, puudusi sõnavalikus vms.; peast lugemisel vahetatakse sõnu, kuid parandatakse need ise
Hinne"3" - lugemisel esineb 3-5 viga, tempo aeglane; jutustamisel takerdutakse, jutustus lünklik, sõnavara vaene; luuletuse tekst ei ole kindlalt peas
Hinne"2" - lugemisel 6 või enam viga, ei saada aru loetust ega osata vastata küsimustele; jutustamisel ei suudeta edasi anda pala sisu; luuletuse tekst ei ole peas

KEELEÕPETUS
Kontrolletteütlustel hinne:
"5" - töö veatu
"4" - 1-3 ortograafia viga
"3" - 4-6 viga
"2" - 7-9 viga
"1" - vigu rohkem kui 9

Keelelistel kontrollharjutustel ja kontrolltöödel hinne:
"5" - 90-100% punktide üldarvust
"4" - 75-89%
"3" - 50-74%
"2" - 20-49%
"1" - 0-19%

KIRJATEHNIKA hindamisel võetakse arvesse
* õigete tähevormide kasutamist
* tähtede õiget seostamist
* teksti paigutust lehele (ridade täiskirjutamine, ühtlane kirjarida ja kallak, pealkirja paigutus ja esiletõstmine, kuupäeva kirjutamine, äärte jätmine, taandridade kasutamine jne.)
* kirjutatu puhtust
* ärakirja puhul õigekirja
Kirjutusvahend sinine või must tinten-pen (kogu vihik sama värviga!)

Eesti keele kokkuvõttev hinne iga õppeperioodi lõpus + koondhinne õppeaasta lõppedes. perioodi hindes . Töö ebaõnnestumise või koolist puudumise korral on õpilasel võimalus arvestuslik töö (kontrolltöö, etteütlus, töö klassivälise lugemise kohta) järele vastata 10 päeva jooksul pärast töö kätte saamist.

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui veerandi lõpuks tööd järele ei vastata.

Konsultatsioon ja järelvastamine toimub kolmapäeviti ruumis 307 kell 14.00. - 15.00 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.
Antud lehekülg ja kogu selle sisu on © Kuressaare Gümnaasium 2011
Antud lehekülg ja kogu selle sisu on © Kuressaare Gümnaasium 2012
Antud lehekülg ja kogu selle sisu on © Kuressaare Gümnaasium 2012
(0,02s)