Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Teatriõpetus: 4_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Laine Lehto

muusikaõpetaja

Kontakt: laine.lehto@saaremaa.edu.ee

Loodud: 15. jaanuar 2012. a. kell 00.06
Muudetud: 15. jaanuar 2012. a. kell 00.06

Õppeaasta: 2011/2012

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: - tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Aine eesmärgiks on õpilase kujundamine muusika abil, tema sisemaailma rikastamine, tema loovuse arendamine muusikamaailma mitmekülgsuses. Pakkuda õpilastele laulu ja pillimängu kaudu võimalusi ennast muusikaliste tegevuste abil väljendada, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

10.01 Ansamblite komplekteerimine. Repertuaari kokkulaulmine koos liikumise ja pillisaatega.
17.01 Poiste- ja tüdrukute ansambli repertuaari kokkulaulmine ja viimistlus.
24.01 Ansamblite konkursi repertuaari viimistlus. Lavaline liikumine.
31.01 Ansamblite konkursi repertuaari viimistlus. Lavaline liikumine.
07.02 Ansamblite konkursi repertuaari viimistlus. Lavaline liikumine.
09.02 Osalemine maakondlikul koolinoorte vokaalansamblite konkursil Aste klubis.
14.02 Näidendi laulude õppimine, kokkulaulmine, viimistlus. Lavaline liikumine.
21.02 Näidendi laulude õppimine, kokkulaulmine, viimistlus. Lavaline liikumine.
28.02 Näidendi laulude õppimine, kokkulaulmine, viimistlus. Lavaline liikumine.
06.03 Näidendiproov koos sõnalise osaga..
13.03 Näidendiproov koos sõnalise osaga..

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab laululiselt hingata ja fraseerida, ilmekalt laulda, oskab luua rütmilisi kaasmänge õpitud lauludele. Suudab improviseerida lihtsaid meloodiaid lauldes või plaatpillil, rütmiliste kaasmängude ja pillisaadete abil on arenenud õpilase koordinatsioon. Ta oskab kaasõpilasi kuulata ja analüüsida, omab publikule esinemise ning 2-häälse laulmise kogemust.

Hindamine üles

Hindan tunnitegevustes osalemist, laulude häälepartiide, pillisaadete ja liikumise omandamist. Töö lõpptulemused on erinevad esinemised, osalemine maakondlikul konkursil ja kevadises lennunäidendis.