0 kaarti!
Autor: Ülle Jasmin klassiõpetaja Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee |
Loodud: 5. jaanuar 2012. a. kell 13.01
Muudetud: 5. jaanuar 2012. a. kell 13.01
Õppeaasta: 2011/2012
Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon
10.01 Tutvumine uue näidendiga
17.01 Näidendi õppimine, harjutamine
24.01 Näidendi õppimine, harjutamine
31.01 Näidendi õppimine, harjutamine
07.02 Näidendi õppimine, harjutamine
14.02 Näidendi õppimine, harjutamine
21.02 Näidendi õppimine, harjutamine
28.02 Näidendi õppimine, harjutamine
06.03 Näidendiproov koos 4A ja 4C klassiga
13.03 Näidendiproov koos 4A ja 4C klassiga
• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•õpilane esineb sõnalis- muusikalises näidendis
Suulised hinnangud. Draama- ja teatriõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00-14.00 ruumis 208.