Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 2a, 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 27. oktoober 2011. a. kell 19.20
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2011/2012

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loovuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• arendab oma vaatlusoskust, väljendusoskust;
• õpib lahendama probleeme;
• õpib väljendama oma tundeid;
• õpib genereerima kõikvõimalikke ideid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

04.11. Soovid perele

11.11. Dramatiseering

18.11. Karnevalil (kujunditest karnevalitegelaste kujundamine)

25.11. Fotopusle

02.12. Jõululugude lugemine (rühmatöö)

09.12. Päkapikud (erinevate meisterdamisviisidega ja -vahenditega)

16.12 Jõuluristsõna (ristsõna koostamine ja lahendamine)

13.01. Lumeskulptuuride meisterdamine õues

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

oskab töötada iseseisvalt, paaris ja rühmas, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
.omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
·oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada
.oskab väljendada ennast teistele arusaadavalt
.oskab kuulata kaaslast

Hindamine üles

Loovuses kasutatakse kokkuvõtva hindamisena sõnalist hinnangut arvestatud (A) või mittearvestatud (MA).
*Loovus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

Hinnang "arvestatud" pannakse, kui
- töövahendid alati kaasas
- jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt ja rühmas
- kindlad teadmised läbivõetud õppematerjali piires
- oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud töövõtteid
- kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni


Hinnang "mittearvestatud" pannakse, kui
- õppevahendid pidevalt kodus
- õppeülesanded poolikult täidetud
- töö osaliselt tegemata, esitamata või viimistlemata
- suhtumine töösse huvitu
- puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas
- õpilasel puudub täielikult huvi aine vastu, ei tööta tunnis kaasa
- puuduvad töövahendid
- õpilane puudub põhjuseta ning vastava õppetunni materjal on esitamata

E-koolis hinne 0 tähistab õpilase puudumise korral järgivastamist vajavat tööd.
Õppeperioodi kokkuvõttev hinnang pannakse välja 2. veerandi lõpuks poolaastahindena
perioodi jooksul saadud hinnangute alusel.
Konsultatsioon teisipäeviti 13.00 ruumis 209.