0 kaarti!
Autor: Malle Tustit eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Malle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 1. märts 2021. a. kell 15.05
Muudetud: 1. märts 2021. a. kell 15.05
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester
Kestvus: 2 tundi nädalas
Kirjandus annab võimaluse arendada lugemis-, jutustamis-ja arutlemisoskust. Erinevate ülesannete kaudu saab arendada õpilaste loomust ja maailmast arusaamist.
! . nädal -9.- 13. märts
1.Seiklusi otsimas
2.Eestlased laias maailmas. "Ehh,uhhuduur!..."
2. nädal -16.- 20. märts
1.Rändaja Hendrik Relve
2.Rändaja Hendrik Relve
3. nädal -23.- 27. märts
1.Merega silmitsi
2.J. Tätte "Romantika"
4. nädal- 30. märts -3. aprill
1.j. Tätte "Romantika"
2.Meeleolu kujundmine olukorra ja emotsiooni kaudu
5. nädal -6.- 9. aprill
1.Matkamiseks on ennekõike vaja head tuju. Matkaloo kirjutamine
2.A. Bahdaj "Matk naeratuse eest"
6. nädal -13. - 17. aprill
1. "Matk naeratuse eest"
2.Looduse meelevallas. Vabalt valitud teose vastamine
7. nädal -27.-30. aprill
1."Kon-Tiki ekspeditsioon"
2.Loovülesanne
8. nädal -4. -8. mai
1.Maagilised lood
2.Maagia meie ümber "Koit ja Hämarik"
9. nädal -11.- 15. mai
1.Faehlmann "Müütilised muistendid"- sisukontroll
2.K. Põldmaa "Nurmelt ja niidult"
10. nädal -18. -22. mai
1.Eestimaa võluvägi. J. Jaik "Jaaniöö"
2.Näpunäiteid lühijutu kirjutamiseks
11. nädal -25.- 29. mai
1.Suured küsimused. Mis on filosoofia?
2.Filosoof annab nõu
12. nädal-
1.
2.
Õpilased saavad teada, mis on maagia ja filosoofia. Kuidas leida vastuseid elu põhiküsimustele. Kuidas kirjutada huvitavat lühijuttu. Erinevad tekstid annavad võimaluse lugemis-, jutustamis- ja arutlusoskuse arendamiseks. Erinevad loovülesanded arendavad õpilase loovust .
Õpilase trimestrihinne kujuneb trimestri jooksul saadud suuliste ja kirjalike kodu - ja tunnitööde kokkuvõtva hindena. Kõik hinded on võrdse kaaluga. Mitterahuldavaid hindeid on võimalik parandada. Õpilasel on kohustus vastata kaks teost: Faehlmanni "Müütilised muistendid" -11.-15. mai ja üks vabalt valitud teos-13.-17. aprill.
Kui õpilasel jääb vastamata üks teos, siis ei saa ta trimestrihinnet viit. Kui õpilasel on vastamata mõlemad teosed, ei saa ta trimestrihinnet üle kolme.