Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 7b, 7c, 7d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ene Pidmann

kunstiõpetuse õpetaja

Kontakt: Ene.Pidmann@nooruse.edu.ee

Loodud: 27. jaanuar 2021. a. kell 14.33
Muudetud: 27. jaanuar 2021. a. kell 15.28

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpilane:
1) oskab loomingulises tegevuses, uurimise ja refleksiooni käigus kasutada loova ja kriitilise mõtlemise ning probleemi lahendamise oskusi;
2) tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid, väärtustab isikupära ja erinevaid lahendusi;
3) õpib tundma visuaalsete kunstide väljendusvahendeid ning suudab luua erinevaid kunstitöid, rakendades õpitud teadmisi ja oskusi;
4) eksperimenteerib mõtete, mõistete, vahendite, materjalide ning tehnikatega;
5) töötab iseseisvalt ja teeb koostööd kaaslastega;
6) rakendab omandatud oskusi teistes õppeainetes ja igapäevaelus;
7) õpib tundma ja väärtustab nii mineviku kunstipärandit kui ka nüüdisaegset kunsti;
8) seostab kunsti, kultuuri, teaduse ja tehnoloogia arengut;
9) mõistab kunsti kui kultuuridevahelist suhtluskeelt, teadvustab kultuurilist mitmekesisust ja kunsti rolli ühiskonnas;
10) väljendab oma arvamusi ja teadmisi suuliselt, kasutades (kunsti)oskussõnavara;

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

20. õppenädal, 15.01.2021
Perspektiivi- ja joonestamisõpetus.
Ühe koondumispunktiga kauguspilt e. perspektiiv.
Mõisted.
Geomeetriliste kujundite: kuupide, risttahukate, püramiidide joonestamine.
Töövahendid: paber A 4, pikem joonlaud, harilik pliiats, kustutuskumm, pliiatsiteritaja

21. õppenädal, 22.01.2021
Perspektiivi- ja joonestamisõpetus.
Geomeetriliste kujundite: kuupide, risttahukate, püramiidide joonestamine.
Alusjoonise joonestamise lõpetamine.
Töövahendid: paber A 4, pikem joonlaud, harilik pliiats, kustutuskumm, pliiatsiteritaja

22. õppenädal, 29.01.2021
Perspektiivi- ja kujundamisõpetus.
Geomeetriliste kujundite kuupide, risttahukate, püramiidide värvimine 3-mõõtmeliselt.
Töövahendid: paber A 4, pikem joonlaud, värvi- ja viltpliiats, kustutuskumm, pliiatsiteritaja.

23. õppenädal, 05.02.2021
Perspektiivi- ja kujundamisõpetus.
Ühe koondumispunktiga perspektiivi värvimine.
Töövahendid: paber A 4, pikem joonlaud, värvi- ja viltpliiats, kustutuskumm, pliiatsiteritaja.
Töö lõpetamine.
------------------------------------
24. õppenädal, 12.02.2021
Kujundamisõpetus
Vitraaž.
Töövahendid: paksem paber A 3 ja õhuke läbipaistev paber A 3, pikk joonlaud (25cm) harilik pliiats, kustutuskumm, sirkel.

25. õppenädal, 19.02.2021
Kujundamisõpetus
Vitraaž.
Töövahendid: paksem paber A 3 ja õhuke läbipaistev paber A 3, pikk joonlaud (25cm) harilik pliiats, kustutuskumm, sirkel ja viltpliiatsid.

26. õppenädal, 26.02.2021
Vaheaeg

27. õppenädal, 05.03.2021
Kujundamisõpetus
Vitraaž.
Töövahendid: paksem paber A 3 ja õhuke läbipaistev paber A 3, pikk joonlaud (25cm) harilik pliiats, kustutuskumm, sirkel, viltpliiatsid.

28. õppenädal, 12.03.2021
Kujundamisõpetus
Vitraaž.
Töövahendid: paksem paber A 3 ja õhuke läbipaistev paber A 3, pikk joonlaud (25cm) viltpliiatsid, must marker.
Töö lõpetamine.
---------------------------------------

29. õppenädal, 19.03.2021
Kujutamisõpetus
Fantaasiamaailm.
Alusjoonis.
Töövahendid: paber A 3, harilik pliiats, kustutuskumm, värvi-ja viltpliiatsid.

30. õppenädal, 26.03.2021
Kujutamis- ja kujundamisõpetus
Fantaasiamaailm.
Alusjoonise värvimine.
Töövahendid: paber A 3, harilik pliiats, kustutuskumm, värvi-ja viltpliiatsid.

31. õppenädal, 02.04.2021
Suur reede

32. õppenädal, 09.04.2021
Kujutamisõpetus
Fantaasiamaailm.
Alusjoonis.
Töövahendid: paber A 3, harilik pliiats, kustutuskumm, värvi-ja viltpliiatsid.

33. õppenädal, 16.04.2021
Kujutamisõpetus
Fantaasiamaailm.
Alusjoonis.
Töövahendid: paber A 3, harilik pliiats, kustutuskumm, värvi-ja viltpliiatsid.
Töö lõpetamine.
---------------------------
34. õppenädal, 23.04.2021
Vaheaeg
----------------------------------
35. õppenädal, 30.04.2021
Kompositsiooniõpetus
Kevade tunnused.
Alusjoonis.
Töövahendid: paber A 3, harilik pliiats, kustutuskumm, pliiatsiteritaja.

36. õppenädal, 07.05.2021
Kompositsiooniõpetus
Kevade tunnused.
Alusjoonise värvimine.
Töövahendid: paber A 3, guaššvärvid, akvarellvärvid, vilt- ja värvipliiatsid.

37. õppenädal, 14.05.2021
Kompositsiooniõpetus
Kevade tunnused.
Alusjoonise värvimine.
Töövahendid: paber A 3, guaššvärvid, akvarellvärvid, vilt- ja värvipliiatsid.

38. õppenädal, 21.05.2021
Kompositsiooniõpetus
Kevade tunnused.
Alusjoonise värvimine.
Töövahendid: paber A 3, guaššvärvid, akvarellvärvid, vilt- ja värvipliiatsid.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
1) teab Eesti kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke;
2) otsib ja arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi oma loomingu kujutamisel;
3) rakendab loomisel, uurimisel ja kunsti tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid;
4) väljendab oma mõtteid ja teadmisi, kasutab sihipäraselt tasapinnalise ja ruumilise loomingu väljendusvahendeid ning kompositsiooni põhimõtteid;
5) mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus.

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on anda õpilasele motiveerivat tagasisidet. Hindamisel on oluline tunnustada lahenduste erinevusi ja väärtustada õpilaste isikupära ning koostööoskusi. Oluline on õpilase töösse suhtumine ning kaasatöötamine.
Poolaasta lõpus on AR hinnang, kui kõik tööd on AR.
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika; lihtsate proportsioonireeglite arvestamine
5. Töö korrektsus.
6. Tunnitööd - õpilane töötab terve tund kaasa.

Õpilane peab oma töö esitama tähtajaliselt. Kui õpilasel õppevahendid puuduvad, teeb ta töö õpetajaga kokkulepitud ajal järele.

Konsultatsioon kunstis kolmapäeval 8. tund, 15.00 ruum 227

Põhikooli lõpetamisel või õpilase koolivahetusel teisendatakse mitteeristavad hinnangud numbrilisteks hinneteks viiepalli süsteemis.

Märge "AR" / Hinne "5"
ˇ töövahendid alati kaasas
ˇ jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
ˇ oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud
ˇ kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni
ˇ töö puhas ja korrektne ning teemast lähtuv
ˇ valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) õigeaegselt esitatud

Märge "AR" / Hinne "4"
ˇ töövahendid alati kaasas
ˇ jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
ˇ vajab aeg-ajalt õpetaja juhendamist
ˇ töö ei ole puhas ja korrektne, on teemast lähtuv
ˇ valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) õigeaegselt esitatud

Märge "AR" / Hinne "3"
ˇ õppevahendid aeg-ajalt kodus
ˇ suhtumine töösse huvitu
ˇ töö ei ole korrektselt teostatud, kuid teemast lähtuv
ˇ valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) on õigeaegselt esitatud

Märge "MA" / Hinne "2"
ˇ õppevahendid pidevalt kodus
ˇ õppeülesanded poolikult täidetud
ˇ suhtumine töösse huvitu
ˇ puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas

Märge "MA" / Hinne "1"
ˇ õpilasel puudub täielikult huvi aine vastu, ei tööta tunnis kaasa
ˇ puuduvad töövahendid
ˇ õpilane puudub põhjuseta ning vastava õppetunni materjal on omandamata
. ei käi tööd konsultatsioonitunnis tegemas.
. Töö on esitamata