Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 11c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Irina Mulenok

vene ja inglise keele õpetaja

Kontakt: Irina.Mulenok@nooruse.edu.ee

Loodud: 14. jaanuar 2021. a. kell 20.40
Muudetud: 14. jaanuar 2021. a. kell 20.40

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, III kursus

Kestvus: 4 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Lähtudes üldistest õppe-eesmärkidest riiklikus õppekavas gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) omandab keeleoskuse tasemel, mis võimaldab autentses võõrkeelses keskkonnas iseseisvalt toimida;
2) mõistab ja väärtustab oma ning teiste kultuuride sarnasusi ja erinevusi;
3) suhtleb sihtkeele kõnelejatega nende kultuurinorme järgides;
4) on võimeline jätkama õpinguid võõrkeeles, osalema erinevates rahvusvahelistes projektides ning kasutama võõrkeeli rahvusvahelises töökeskkonnas;
5) analüüsib oma teadmisi ja oskusi, tugevusi ja nõrkusi; omandab elukestvaks õppeks motivatsiooni ning vajalikud oskused.


Gümnaasiumiastmes õpitakse võõrkeelt tasemepõhiselt ning eesmärk on jõuda B2 keeleoskustasemele.
B2 keeleoskustasemega gümnaasiumi lõpetaja eesmärgiks on omanda järgnevad oskused ja teadmised :
1) mõistab konkreetsel või abstraktsel teemal keerukate tekstide ning mõttevahetuse sisu
2) vestleb spontaanselt ja ladusalt sama keele emakeelse kõnelejaga;
3) selgitab oma vaatenurka ning kaalub kõnealuste seisukohtade tugevaid ja nõrku külgi
4) loob erinevatel teemadel sidusa ja loogilise teksti;
5) arvestab suheldes õpitava keele maa kultuurinorme;
6) tunneb huvi õpitavat keelt kõnelevate maade kultuurielu vastu, loeb võõrkeelset kirjandust, vaatab filme ja telesaateid ning kuulab raadiosaateid;
7) kasutab võõrkeelseid teatmeallikaid (nt seletavat sõnaraamatut, internetti) vajaliku teabe otsimiseks ka teistes valdkondades;
8) seab eesmärke ja hindab nende saavutatuse taset ning valib sobivad õpistrateegiaid;
9) seostab omandatud teadmisi nii võõrkeelte valdkonna kui ka teiste valdkondade teadmistega.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

3.kursus kestab 18.01 - 26.03.2021

I nädal
Practice tasks on the use of passive and past necessity
Review: u.10 grammar (passive voice, past necessity)
Review : u. 10 vocabulary, expressions, phrasal verbs, word formation
TEST: u.10 grammar - 21.01

II nädal
TEST: unit 10 /vocabulary/ -26.01 (11b), 27.01. (11c)
Report - introduction (What is it? How to go about it? Basic requirements)The structure of a report.
Features of a good report. Tips for writing. Planning a report.
Conditionals - formation, types 0,I,II,III


III nädal
Conditionals: mixed conditionals
Conditionals - expressing regrets (about sth in the past).
Other ways of expressing conditions (if only, I wish..., would rather, had better etc)
Conditional sentences and constructions - practice
Review for test: Conditional sentences and constructions.

IV nädal
TEST: Conditionals. 9.02
U.11 "What's on earth is going on?" Vocabulary: ecology, weather.
Natural disasters. Text "Lucky to be alive".
Listening /note taking/ .Comprehensive reading ,Use of English tasks (Wb p.84-87)

V nädal
Telling about natural disasters (oral presentation). Phrasal verbs and expressions with PUT.
Constructions with so, neither, nor. Collaborations and collocations- Environment
Text reading about environmentalist - Listening practice (What on Earth....) (WB)
Review - unit 11

VAHEAEG

VI nädal
TEST: u.11 (voc. ,gr) - 2.03
Review - essay writing
Countable and uncountabel nouns
The use and non use of a, an, the

VII nädal
Reported speech, report verbs
Practice: Reported speech, reported questions
Article presentation (environmental issues). Word formation (noun suffixes)
Article presentation.Practice:word formation; reported speech. - Wb

VIII nädal
Revision: u.12 grammar for the test. Vocabulary - health matters
U.12: Looking after yourself. Text "It's just not natural" -discussion.Vocabulary- food,drink,health matters.
Revision for the test - u.12 vocabulary and grammar
TEST: u.12 grammar

IX nädal
TEST: u.12 vocabulary - 23.03
Classroom work: Progress test 4 (units 10-12)
Listening comprehension (NE 2015)
U.13 "Against the odds". Money-words. Giving grades

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

III kursuse lõpuks on õpilane:
-õppinud ja korranud järgnevate teemadega seotud sõnavara: ökoloogilised ja keskkonnaprobleemid; ilmastik,looduskatastroofid;toit ja toitumine;tervis,haigused ja vigastused;nende ravimine
-harjutanud erinevate tüüpülesannete tegemist (kuulamine,lugemine,keelestruktuurid);
-korranud baaskeelestruktuure ja õppinud põhjalikumalt järgmiste keelestruktuuride kasutamist:tingimuslaused, otse- ja kaudkõne;kaudsed küsimused;loendatavad ja loendamatud nimisõnad;artikli kasutamine; so,neither,nor kasutamine
-õppinud essee ja ametliku kirja kirjutamist, kirjutanud hindele essee ja kirja
-õppinud aruande (report) kirjutamist
-teinud tüüpülesandeid ja harjutusi kõigis osaoskustes
-leidnud ja lugenud internetist ühe artikli päevakajalisel teemal ning suuliselt selle esitlenud

Hindamine üles

Kursuse koondhindeks on õpilasel vajalik sooritada kõik tööd ja testid sõnavarale ja grammatikale, esseed/reportid
testid sõnavarale ja grammatikale
1 monoloog-esitlus + suuline asjakohane aktiivsus klassis
tunnikontrollid ja teised õppetöö käigus saadud hinded/ hinnangud (moodustavad kokku ühe arvestusliku hinde)

Testid ja kirjandid-kirjad peavad olema sooritatud vähemalt hindele \"3\".
Testide hinne: \"5\" = 91 -100%, \"4\"= 75-90%, \"3\"=50-74%, \"2\"= vähem kui 50%

Kirja ja kirjandi hindamisel arvestatakse grammatikat ja õigekirja, ülesehitust,, ülesande täitmist, loetavust ja stiili.

Järeltööd saab teha testidele ja kirjale ja kirjanditele, kui töö hinne on mitterahuldav.

Võlad likvideerida kuni 10 päeva jooksul.
Hinne "0" tähistab tegemata või esitamata tööd.
Hindelise ülesande /testi hinne võib olla madalam, kui töö esitatakse/tehakse kokkulepitud tähtajast hiljem ilma õpetajaga eelnevalt kokku leppimata.
Ettenähtud ülesande tegemata jätmine annab selle töö hindeks "1".
1 arvestusliku töö mitterahuldavaks jätmine madaldab perioodi hinnet 1 palli võrra.
Kahe või enama mitterahuldava arvestusliku hinde korral on kursuse hinne mitterahuldav.
Puudumine 6 ja enam tundi madaldab perioodi hinnet 1 palli võrra ( va haigus/esindamine)

*10.klassi lõpus sooritavad kõik õpilased kogu aasta materjalali hõlmava kirjaliku inglise keele eksami (lugemine,kuulaminemgrammatika);
11.klassi lõpus ja 12.klassi II kursuse lõpus arvestustöö.
12.klassi koondhinne kantakse lõputunnistusele.

Konsultatsioon teisipäeviti 15.00 - 15.45, ruum 204. Järelvastamine kokkuleppel.