Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 6b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 1. detsember 2020. a. kell 13.53
Muudetud: 1. detsember 2020. a. kell 13.56

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 5 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli matemaatikaõpetus annab õppijale valmisoleku mõista ning kirjeldada maailmas valitsevaid loogilisi, kvantitatiivseid ja ruumilisi seoseid. Matemaatikat õppiv õpilane oskab lahendada igapäevaelu erinevates valdkondades tekkivaid küsimusi, mis nõuavad matemaatiliste mõttemeetodite (loogika ja ruumilise mõtlemise) ning esitusviiside (valemite, mudelite, skeemide, graafikute) kasutamist (või teab, kust leida nendele probleemküsimustele lahendamisel )

Põhikooli matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) arutleb loogiliselt, põhjendab ja tõestab;
2) modelleerib looduses ja ühiskonnas toimuvaid protsesse;
3) püstitab ja sõnastab hüpoteese ning põhjendab neid matemaatiliselt;
4) töötab välja lahendusstrateegiaid ja lahendab erinevaid probleemülesandeid;
5) omandab erinevaid info esitamise meetodeid;
6) kasutab õppides IKT vahendeid;
7) väärtustab matemaatikat ning tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest;
8) rakendab matemaatikateadmisi teistes õppeainetes ja igapäevaelus.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

30.11 - 04.12
Kordamine kontrolltööks
Kontrolltöö : harilike murdude korrutamine ja tekstülesanded
Pöördarvud
Harilike murdude jagamine
Harilike murdude jagamine
07. - 11.12
Murdude jagamine
Kordamisülesannete lahendamine
Kontrolltöö. murdude jagamine
Kõik tehted harilike murdudega
Kõik tehted harilike murdudega
14. - 18.12
Kordamine kontrolltööks.
Kontrolltöö . Kõik tehted harilike murdudega.
PROTSENTARVUTUS
Osa leidmine tervikust osamäära järgi.
Osa leidmine tervikust osamäära järgi.
Osa leidmine tervikust osamäära järgi.
21. - 22.12
Ülesannete lahendamine
Vaheaeg 23.12 - 10.01.21
11. - 15.01
Protsent. Osamäär ja protsendimäär.
Osamäär ja protsendimäär.
Osamäär ja protsendimäär.
Osa leidmine tervikust protsendimäära järgi.
Osa leidmine tervikust protsendimäära järgi.
18. - 22.01
Kordamine kontrolltööks.
Kontrolltöö . Protsentarvutus.
RINGJOON JA RING
Täispööre. Ringi sektor.
Täispööre. Ringi sektor.
Praktiline töö. Joonestamine ja arvutamine.
25. - 29.01
Sektordiagramm.
Sektordiagramm.
Sektordiagramm.
Kordamine.
Ringi osad
01. - 05.02

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Perioodi lõpul õpilased oskavad:
* lahendada tekstülesandeid, mis nõuavad tehteid harilike murdudega;
* teisendada harilikke murde kümnendmurdudeks ja vastupidi.
* sooritab kõiki tehteid murdudega
* tunneb protsendi mõistet
* lahendab protsentülesandeid
* joonestab diagramme ja oskab neid lugeda
Perioodi lõpul õpilased oskavad:
*joonestada diagramme
*käsitseda sirklit, joonlauda, nurklauda ja malli lihtsamates geomeetrilistes konstruktsioonides
*arvutada ringi pindala ja ringjoone pikkust
*Joonestada kolmnurka andmete põhjal, määrata selle liiki
Perioodi lõpuks õpilased oskavad reeglite põhiselt ja korrekstselt:
* liigitada kolmnurki külgede, nurkade järgi
* rakendada korrektselt ülesannete lahendamisel kolmnurga nurkade summat ja võrdsuse tunnuseid
* konstrueerida korrektselt kolmnurki kolmel põhijuhul
* arvutada, kasutades korrektset vormistust ja valemeid, kolmnurga ümbermõõtu ja pindala
* kasutada arvtelge ja ristkoordinaadistikku tasandil õigete tulemuste saamiseks
* rakendada riikliku õppekavaga ettenähtud oskusi ja teadmisi

Hindamine üles

Kokkuvõttev II trimestri hinne arvestab kõiki veerandi jooksul saadud hindeid, sealjuures on kontrolltööde hinded suurema kaaluga.

Hindenormid:
Hindega „5” hinnatakse õpilast, kes on saavutanud 90–100% maksimaalsest võimalikust punktide arvust,
hindega „4” 75–89%,
hindega „3” 50–74%,
hindega „2” 20–49%,
hindega „1” 0–19%.

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see e-Koolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist.

Konsultatsioon toimub teisipäeviti kell 14.00 - 14.45 ruumis 303 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga. Järelvastamine kokkuleppel õpetajaga. Järele saab vastata 10 õppepäeva jooksul pärast töö kättesaamist. Enne järelvastamist peab õpilane esitama ebaõnnestunud töö kohta nõuetekohase vigade paranduse.