Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 8_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. november 2020. a. kell 14.39
Muudetud: 30. november 2020. a. kell 14.51

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
* huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
* õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
* omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
* omandab sõnavara, mis võimaldab tal end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
* õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja edasi andma selle sisu;
* õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
* julgeb omandatud teadmisi-oskusi praktikas kasutada;
* omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
* õpib kasutama sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
* huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

30.11-04.12
1) Unit 7 Money Matters. Raha olulisus igapäevaelus, rahaga ümberkäimine. Mõttepauside täitmine sõnadega. Sõnade tuletamine SB 1, 2, 3; WB 1, 2, 3
2) "One Thousand Dollars" - töö tekstiga. Sõnade tuletamine. Modaalverbid: much/ many/ a lot; little/ a little/ a few SB 4, 5, 6, 7; WB 4, 5, 6
3) "One Thousand Dollars" - töö tekstiga. Ümberjutustus SB 8, 9,10,12; WB 9

7.- 11.12
1) Tingimuslaused (zero, first, second). Grammatika harjutamine WB ex 7, 8
2) Graafiku kirjeldamine. Grammatika harjutamine (tingimuslaused, modaalverbid) WB p 52-53
3) Unit 8 Museums. Vestlus telefonis. Homofonid SB 1, 2, 3; WB 1, 2, 3

14.-18.12
1) "The Foundling Museum" - töö tekstiga. Tingimuslaused. Sõnavara harjutamine SB 4, 5, 6; WB 4, 5, 6
2) "The Foundling Museum" - töö tekstiga. Sõnavara harjutamine SB 7, 8, 9; WB 7, 8
3) Muuseumi kohta info otsimine ja telefonivestluse esitamine SB 11, 12; WB 9, 10

21.-22.12
1) Unit 8 töölehe ülesanded. Tingimuslaused.
2) Unit 9 Time. Kujundid, matemaatilised tehted. Sõnade tuletamine SB 1, 2, 3; WB 1, 2, 3
3) Kujundite kirjeldamine. Sõnade tuletamine, tingimuslaused SB 4, 5; WB 4, 5, 7

KOOLIVAHEAEG 23.12 - 10.01.2021

11.-15.01
1) Ajaleheartikli lugemine. Tingimuslaused, sõnavara kinnistamine SB 6, 7, 8; WB 6, 9,11
2) Ajakapsli kirjeldamine, esitluse ettevalmistamine SB 9, 10;11 WB 8, 10, 12
3) Esitluse ettevalmistamine ja läbiviimine

18.-22.01
1) Tegusõna "turn" kasutamine. Dialoogi koostamine, täringumäng. Tingimuslaused SB 1, 2, 3, 4; WB 1, 2, 4
2) Arvamuse avaldamine ja küsimine, tänapäeva kool. Tingimuslaused, eessõnad. Sõnavara kinnistamine SB 5, 6, 7; WB 3, 5, 6
3) Sõnade seletamine. Turvalisus. Kirja kirjutamine. Nimisõna vs tegusõna SB 8, 9, 10; WB 7, 8

25.-29.01
1) Test 10. Unit 11 Sponsored walk. Sõnavara ja eessõnad WB ex 1-2
2) Viisakusväljendid abi palumisel, tunnete väljendamine. Eessõnad, if/when. Tingimuslaused SB 4, 5; WB 3, 5, 7
3) E-kiri - töö tekstiga. If/ unless. Tingimuslaused. Sõnavara kinnistamine SB 6, 7, 8; WB 4, 6, 8

01.-5.02
1) Juhised heategevuslikuks ürituseks. Internetist info otsimine SB 9, 10, 11; WB 9, 10
2) Kirja kirjutamine. SB 12, 13; WB 11
3) Unit 12 Adventures. Lugude jutustamine ja kuulamine. Häälduse eripärad. SB 1, 2, 3; WB 1, 2

..... veebruar
Suusalaager

08.-12.02
1) Töö tekstiga "The tin that resisted...". Umbisikuline tegumood (am/ is/ are being helped) SB 4, 5, 6; WB 3, 4
2) Töö tekstiga. Unless, as soon as, in case when kasutamine. Sõnavara harjutamine SB 7, 8, 9,10; WB 5, 6
3) Rääkimine seiklustest ja reisimisest. Pildi kirjeldamine. Puhkusest kirjutamine. SB 11, 12, 13; WB 7, 8

15.-19.02
1) Kordamine ja kinnistamine.
2) Unit 13 Names. SB 1, 2; WB 1, 2
3) Eesti päev

22.02 – 28.02 KOOLIVAHEAEG

01.-05.03
1) Unit 13 Names. Nimed inglise keelt kõnelevates maades ja mujal. Pereliikmete nimetused. Umbisikuline tegumood (was/ were abolished) SB 1, 2; WB 1, 2
2) Inimeste tutvustamine, nimedest ja seadustest rääkimine. Umbisikuline tegumood SB 3, 4, 5 WB 3, 4
3) Töö tekstiga. Sõnavara harjutamine SB 6, 7, 8; WB 5, 6

08.-12.03
1) Inimeste tutvustamine, nimedest ja seadustest rääkimine. Umbisikuline tegumood SB 3-5; WB 3, 4
2) Töö tekstiga. Sõnavara harjutamine SB 6-8; WB 5, 6
3) "Pen names" kuulamisharjutus. Kirjutamine enda perekonna nimedest WB ex 7-8

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

8. klassis õpilane:
* omandab vajaliku sõnavara ja suhtlemisfraasid õppetükkide kaupa;
* mõistab õpitud sõnavara piires endale tuttaval teemal kõike olulist;
* oskab vestlust alustada ja lõpetada;
* räägib/kirjutab etteantud teemal;
* tutvub Briti, Ameerika kirjandusega, kunstiga;
* oskab koostada intervjuu jaoks küsimusi ja intervjuud läbi viia;
* oskab leida internetist vajalikku infot ja teha kokkuvõtet;
* oskab pilti kirjeldada;
* oskab kirjutada e-kirja, päeviku sissekannet, graafikut kirjeldada;
* oskab kasutada õpitud ajavorme;
* oskab kasutada omadussõna ja määrsõna, moodustada omadussõnast määrsõna (-ly);
* oskab moodustada lauseid umbisikulises tegumoes (are/were held);
* oskab sõnu tuletada sobivate liidete abil;
* oskab kasutada lauses: neither, nor ja both;
* oskab moodustada lauseid kaudkõne jaatavas, küsivas lauses nii olevikus kui minevikus;
* oskab kasutada lauses sobivaid eessõnu;
* oskab kasutada lauses: much/ many/ a lot; litte/ a litte/ a few;
* tutvub tingimuslausetega (zero, first, second).

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.

KIRJALIKUD TÖÖD:
Hinne
„5“ 90-100%
„4“ 75-89 %
„3“ 50-74 %
„2“ 25- 49%
„1“ 0 – 24%

Trimestri hinne kujuneb tunnikontrollide ja igapäevase õppetöö käigus saadud hinnete (õpitud ja tundmatu teksti lugemine, jutustamine, funktsionaalne lugemine/kuulamine, sõnade tööd, kodutööd, TV täitmine jne) põhjal. Õpilane peab olema valmis esitama iga tunni lõpus oma tunnitöö õpetajale hindamiseks.
Töö ebaõnnestumisel (puudulik hinne) on õpilasel võimalik saada õpetajalt lisakonsultatsiooni ning töö uuesti sooritada.

Konsultatsioon esmaspäeviti 15.00-15.45 ruumis 404 (või õpetajaga kokkuleppel ka muul ajal).
Tööde järelevastamine puuduliku hinde korral 10 päeva jooksul peale töö kättesaamist, nimetatud tööd tuleb järele vastata ka siis, kui õpilane on töö toimumise päeval puudunud haiguse tõttu. Tööd on võimalik järele vastata vaid üks kord. Üldjuhul toimub järelvastamine õpilase eelregistreerimisega kooli veebilehel
https://www.oesel.ee/kg/m/reg/jarelvastamine.php?d=2018x9


Vajalikud töövahendid:
* "I Love English 6" õpik ja töövihik
* jooneline kaustik (24-leheline)
* kirjutusvahend
* värvilised viltpliiatsid või tintenpen
* mapp (kiirköitja) töölehtede jaoks

Õpilase hindamine, kellele on rakendatud IÕK:
1) arvestatakse õpilase õpioskuste iseärasustega;
2) kasutatakse diferentseeritud ehk õpilase võimeid ja arengut arvestavat hindamist;
3) kontrollimisel kasutatakse lihtsustatud või vähendatud materjaliga tööd;
4) hinnatakse väiksemate osade kaupa.

NB! Kui õpilasel on kõik poolaasta jooksul sooritatud tööd ebaõnnestunud st tehtud hindele "2", siis peab ta tegema trimestri lõpus arvestusliku kontrolltöö selle trimestri olulisemate grammatika teemade kohta.