Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 7_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. november 2020. a. kell 14.20
Muudetud: 30. november 2020. a. kell 14.20

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli A-võõrkeele õpetusega taotletakse, et õpilane:
1) saavutab iseseisva keelekasutaja taseme, mis võimaldab selles keeles igapäevastes situatsioonides suhelda ning lugeda ja mõista eakohaseid võõrkeelseid originaaltekste;
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4) omandab oskuse edaspidi õppida võõrkeeli ning pidevalt täiendada oma keeleoskust;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid (nt teatmeteosed, sõnaraamatud, internet), et leida vajalikku infot ka teistes valdkondades ja õppeainetes

Põhikooli lõpuks õpilane:
1) omandab keeleoskuse tasemel, mis võimaldab autentses teiskeelses keskkonnas iseseisvalt toimida;
2) on võimeline osalema erinevates võõrkeelsetes projektides, jätkama õpinguid emakeelest erinevas keeles ning on konkurentsivõimeline tulevases tööelus;
3) tunneb erinevaid keeli kõnelevaid rahvaid ja nende kultuure;
4) mõistab oma ning teiste kultuuride sarnasusi ja erinevusi ning väärtustab neid;
5) omandab edasiseks õppimiseks vajalikud oskused, mis tõstavad enesekindlust võõrkeelte õppimisel ja võõrkeeltes suhtlemisel

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

30.11-04.12
1) Sissejuhatus, ainekaardi tutvustus. Grammar - revision. Töö tekstiga "How the Camel Got his Hump"(TB p 39-42 ex 3-5 )
2) Question tags (TB p 42 ex 6, WB p 44 ex 6), p 46-47 ex 9-10.
3) Revision (Tenses, passive, antonyms, question tags)

7.- 11.12
1) Test - 2.12.2019 (Grammar)
2) Work. Talk about work and duties (TB p 38 ex 1,2. WB p 41,42 ex 1,2)
3) Retelling the story "How the Camel Got his Hump". The questions in passive WB p 42-43. Suffixes WB p 45.

14.-18.12
1) Christmas traditions(TB p 51 ex 5,7,8)
2) Christmas carols
3) Christmas in Estonia TB p 53

21.-22.12
1) Christmas WB p 56-58 (passive, used to, vocabulary)
2) Christmas WB p 59-62 (listening, writing). Medieval church(project work)
3) Christmas

KOOLIVAHEAEG 23.12 - 10.01.2021

11.-15.01
1) Kaudkõne. (WB p 53-54 ex 6) The Weather (TB p 44-45, WB p 48-49 ex 1,2
2) "The Cyclone" I-II (TB p 45-48 ex 4-11).
3) "The Cyclone", revision of vocabulary (WB p 55 ex 7), Adjectives (suffixes -ed,-ive,-less) (WB p 50,51 ex 3,4)

18.-22.01
1) A plan of a room (WB p 52, ex 5). Entertainment TB p 54-55 ex 1-4; WB p 63-66 Ex 1-3
2) Texts "My Fail Lady", "Cockney English" and "Royal Ascot" lugemine + väljendid TB p 56-59 ex 5-12
3) Vocabulary (WB p 68 ex 5) Passive (WB p 66-67 ex 4)

25.-29.01
1) Interviewwing classmates, writing a review about a film (TB p 60 ex 13, WB p 69 ex 7)
2) Unit 10 grammar topics (have..., question tags, passive (TB p 61 ex1,2,4,6 WB p 70-75
3) Grammar revision

01.-5.02
1) Worksheet unit 10, revision of grammar
2) Test - 28. jaanuar (grammar)
3) London, Article TB p 67-69 ex 2,3

08.-12.02
1) Töö tekstiga "London" TB p 70-72, Article the, Present Perfect Passive (WB p 77-78 ex 1-3)
2) The Tower of London, Tower Bridge, London Eye and other sights of London. Listening task (WB p 81-82 ex 8).
3) Talk about London

15.-19.02
1) Big Wheel TB p 78 ex 1,2. Adverbs WB p 92 ex 1,2
2) The Past Perfect (reeglid) TB p 79 ex 3, WB p 93,94 ex 4,5.
3) Listening task WB p 95,96 ex 8. Grammar exercises, vocabulary exercises

22.02 – 28.02 KOOLIVAHEAEG

01.-05.03
1) Text "The Wheel turns" TB p 80-82 ex 4-9
2) Grammar practice (the Past Perfect, adverb, writing WB p 96 ex 9)
3) Eesti päev

08.-12.03
1) Superstitions (TB p 73-75 tekst + väljendid)
2) Superstitions (TB p 76-77 tekst + väljendid)
3)Trimestri tagasi- ja edasiside.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

II trimestri lõpuks õpilane
* on omandanud uue sõnavara ja väljendid( ka viisakusväljendid) 6.-13. õppetüki piires
* Kuulamisülesannete ja rütmisalmide kaudu õpivad korrektset inglise keele hääldust ja intonatsiooni, omandavad õige kõnerütmi.
* Paarilisega dialoogi harjutades õpib suhtlema õpitud suhtlusfraasidega.
* oskab rääkida ja kirjutada teemapargist, Londoni vaatamisväärtustest, eelarvamustest, filmist( 10 lauset)
* oskab vastata esitatud küsimustele, olenevalt ajavormist
* oskab vesteldes kasutada kaaskõnelejaga nõustumist/ mitte nõustumist väljendavaid väljendeid
* oskab lugeda erinevaid numbreid (date, year, time, price, temperature, percentage, number)
* oskab korrektselt kirjutada e-kirja
* oskab moodustada käskivaid ja keelavaid lauseid
* teeb vahet lihtminevikul ja enneminevikul, oskab nendes aegades lauseid moodustada
* teab, millistel tegusõnadel lisandub to+verb, millistel verb+ing
* teab reeglit, kuidas moodustada om. sõnadest määrsõnu
* oskab moodustada lihtsamaid lauseid lihtolevikus ja lihtminevikus passiivis
* oskab sõnadele lisada ees- ja järelliiteid un/re/less/ful; teab nende liidete tähendust
* oskab moodustada küsijätke
* oskab moodustada küsilauseid passiivis ja kaudses kõnes

Hindamine üles

Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele.
Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Kasutatakse nii kujundavat hindamist kui kokkuvõtvat hindamist, mida kombineeritakse suulise või kirjaliku tagasi-/edasisidega; hinnangutega.

Trimestri hinne kujuneb tunnikontrollide ja igapäevase õppetöö käigus saadud hinnete (õpitud ja tundmatu teksti lugemine, jutustamine, funktsionaalne lugemine/kuulamine, sõnade tööd, kodutööd, TV täitmine jne) põhjal. Õpilane peab olema valmis esitama iga tunni lõpus oma tunnitöö õpetajale hindamiseks.
Töö ebaõnnestumisel (puudulik hinne) on õpilasel võimalik saada õpetajalt lisakonsultatsiooni ning töö uuesti sooritada.

Konsultatsioon esmaspäeviti 14.00-14.45 ruumis 404 (või õpetajaga kokkuleppel ka muul ajal).
Tööde järelevastamine puuduliku hinde korral 10 päeva jooksul peale töö kättesaamist, nimetatud tööd tuleb järele vastata ka siis, kui õpilane on töö toimumise päeval puudunud haiguse tõttu. Tööd on võimalik järele vastata vaid üks kord.

Kirjalike tööde hindamise skaala:
hinne 5 ... 90-100% punktide arvust
hinne 4 ... 75-89%
hinne 3 ... 50-74%
hinne 2 ... 20-49%
hinne 1 ... 0- 19%
Kui töö on esitamata või sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui veerandi lõpuks tööd järele ei vastata.

Õppekomplekt:
Ü.Kurm, E.Soolepp "I Love English" 5, TB + WB + CD; testid; kirjastus Studium, 2016, grammatilised töölehed