Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 5a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Rist

klassiõpetaja

Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. oktoober 2020. a. kell 06.50
Muudetud: 23. oktoober 2020. a. kell 09.50

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpioskuste õppimisel omandavad lapsed oskuse töötada individuaalselt,paaris või rühmas vastavalt õppeülesandele,õpivad vastutama ühiselt tehtud töö eest;õpivad kasutama teabekirjandust,otsima infot internetist;õpivad olulisemaid tekstitöötluse aluseid,
õpivad lugema diagramme, jooniseid, tabeleid, töötama tekstiga.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. - 4. sept
Kirjaniku kohta info otsimine teatmeteosest ja ettekande kirjutamine. (kirjanduse õpik h 8/15)

7. - 11. sept
Rühmatöö - 5. klassi õpilase võõrsõnastiku koostamine (eesti k õpik h 29/13)

14. - 18. sept
Rühmatöö - soovitused ja nipid edukaks õppimiseks.

21.- 25. sept
Nuputa - tabeli andmete võrdlemine.

28. sept - 2 okt
http://www.kyberpahkel.ee
Diagrammide lugemine. Ülesannete lahendamine diagramme kasutades.

5. - 9. okt
Kokkuvõtte kirjutamine.

12. - 15. okt
Bussipilet (T. Koitjärv "Lahe lugeda, mõnus mõtelda II")

19 - 23. oktoober - KOOLIVAHEAEG

26. - 30.okt
Eestimaa naaberriigid (T. Koitjärv "Lahe lugeda, mõnus mõtelda II")

2. - 6. nov
Kaalud (T. Koitjärv "Lahe lugeda, mõnus mõtelda II")

9. - 13. nov
Kassatšekk (T. Koitjärv "Lahe lugeda, mõnus mõtelda II")

16. - 20. nov
Jaguvuse tunnused (Matemaatika töölehed 5. klassile)

23. - 27.nov.
Algarvude mäng (matem tv lk 40-41)

30.nov. - 4. dets
Leiutised ja avastused (T. Koitjärv "Lahe lugeda, mõnus mõtelda II")

7. - 11. dets
Meie pere (T. Koitjärv "Lahe lugeda, mõnus mõtelda II")

14 - 18. dets
Jõulude teemaline viktoriin

23. detsember - 10. jaanuar - KOOLIVAHEAEG

11. - 15. jaan
Tund arvutiklassis - töö tekstiga

18 - 22. jaan
Tund arvutiklassis - töö tekstiga

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1. Omandavad teadmisi ja oskusi õpiülesannetega toimetulekuks,teabe otsimine,käsitlemine,vormistamine.
2. Õpivad arvutit kasutama töövahendina
3. Arendavad funktsionaalset lugemisoskust
4. Omandavad iseseisva,rühmatöö,meekonnatöö kogemusi
5. Õpivad õppima,toeks erinevate ainete õppimisel
6. Laieneb silmaring
7. Saavad ettevalmistuse koolisisesteks aineviktoriinideks

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.

Õpioskuste tunnis rakendatakse kujundava (õpilast toetava) hindamise põhimõtteid. Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, aktiivsust, meeskonnatööd, töölehtede täitmist. Õpioskuste hinne on kokkuvõttev hinnang I poolaasta (4. sept - 19. jaanuar) ja II poolaasta (22. jaanuar - 4. juuni) lõpul - arvestatud/mittearvestatud (A/MA).

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul töö tegemise päevast alates. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata või sooritamata töö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Konsultatsioonid ja järelvastamine neljapäeviti kell 14.30ruumis 306 või kokkuleppel õpetajaga.