Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kehaline kasvatus: 1b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Annely Oolup

Kehalise kasvatuse õpetaja

Kontakt: Annely.Oolup@nooruse.edu.ee

Loodud: 26. september 2020. a. kell 18.36
Muudetud: 6. veebruar 2021. a. kell 09.19

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

- toetab õpillase tervistväärtustava eluviisi kujundamist
- loob aluse iseseisvale liikumisharrastusele
- soodustab huvi spordi- ja tantsusündmuste vastu, innustab jälgima võistlusi ja üritusi ning neis osalema
- toetab õpilase nii kehalist/liigutuslikku kui ka kõlbelist, sotsiaalset ja esteetilist arengut ning tema kujunemist terviklikuks isiksuseks.
- suunab õpilast jälgima oma kehalist vormisolekut ja regulaarselt harjutama
- väärtustab kehalist aktiivsust ja tervislikku eluviisi elustiili osana
- järgib ausa mängu reegleid
- väärtustab koostööd sportimisel ja liikumisel

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

September ( tunnid toimuvad õues ja hiljem aulas)

1.Rivistumine viirgu. kolonni. Tutvumine kooliiümbruses olevate spordirajatistega.Liikumismäng
2.Rivistumine.Liikumismängud õues.Pendelteatejooksu harjutamine
3.Kaugushüpe paigalt, hoojooksult.Hüppemäng
4.Püstistardist jooksu alustamine stardikäsklustega 30m.

Oktoober

5.Liikumsmängud õues.8min kestvusjooks kolonnides
6.Liikumismängud õues. 650m lä'bimine vastavalt oma võimetele.
7.Jooksu-ja hüppemängud õues.
8. 2 km läbimine kõnni/ jooksuga

November

9. Erinevad jooksu -ja hüppeharjutused läbi liikumismängude
10.Viskeharjutused paarides .Liikumismängud
11. Liikumismängud.Hüpitsaga hüppamise harjutame
12. Hüpitsaga hüppamise harjutamine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

- oskavad rivistuda ühte viirgu, kolonni
- mängib erinevaid liikumismänge
- oskab alustada kiirjooksu
- oskab pendelteatejooksu käeplaksuga
- harjutab kaugushüpet paigalt
- harjutab hüppamist hpitsaga
- õpib tundma ja järgib ausa mängu põhimõtteid
- paraneb koostööoskus läbi erinevate liikumismängude
- paranevad erinevad kehalised võimed- vastupidavus, kiirus, osavus, jõud,tasakaal

Hindamine üles

Kehalises kasvatuses antakse suulisi ja kirjalikke sõnalisi hinnanguid. Hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele, mis toetab õpilase positiivse enesehinnangu kujunemist.

Tunnistusele kantakse kehaline kasvatus hinnates osaoskusi.
I trimestri lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
- tead ja järgid kehalise kasvatuse tunnis(k.a. ujulas) kehtivaid reegleid ja ohutusnõudeid.
- Täidad erinevaid rivi-, hüppe- jooksu-ja viskeharjutusi.

Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
T = tean, oskan, kasutan.
Sooritab harjutusi õigesti ettenähtud tempos.
Oskab rakendada tunnis õpitut.
On mängudes aktiivne, tunneb ja täidab mängureegleid.

P = pean veel harjutama
Sooritab eelpool nimetatut mõningate eksimustega. Vajab veel harjutamist.

O = oskus omandamata
Sooritab harjutusi valesti, lohakalt.
Ei oma teadmisi ja oskusi läbivõetud õppematerjalist.
Mängudes on vähepüüdlik, ei oska mängida kollektiivis, ei tunne mängureegleid.
Mõjuva põhjuseta keeldub sooritamast harjutusi või osalemast mängudes.

Märkused:
Õpilase riietus õuetundides on välisspordijalatsid (tennised või tossud),l dressipüksid, T-särk, dressipluus (ilmastiku jahenedes ka tuulepluus, müts, õhukesed kindad)
Sisetundides sisespordijalatsid, dressipüksid, T-särk.

NB! Kui õpilane ei saa osaleda tervislikel põhjustel kehalise kasvatuse tunnis, osaleb ta tunnis ja abistab vajadusel õpetajat Vabastustõendi võib lapsevanem/ hooldaja kirjutada õpilase päevikusse või ekooli.