Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 6a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 9. september 2020. a. kell 11.25
Muudetud: 9. september 2020. a. kell 11.25

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane

* huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
* õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
* omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
* omandab sõnavara, mis võimaldab tal end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
* õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja edasi andma selle sisu;
* õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
* julgeb omandatud teadmisi-oskusi praktikas kasutada;
* omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
* õpib kasutama sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
* huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 1.-4. sept.
1) 31.aug.
2) Sissejuhatav tund (õppetöö korraldus ja-materjalid). Sissejuhatus ainesse. Grammatika kordamine(ajad +põhivormid).
Unit 1 Summer: sõnavara harjutamine; TB Ex 1, 2, 3 WB Ex 1, 2
3) Talk about your holidays TB Ex 4, 5, 6; WB Ex 3, 4, 5

II nädal 7.-11. sept.
1) Allan`s Summer TB Ex 7, 8, 9, 10; WB Ex 6, 7, 8
2) Retelling the story TB Ex 11,12, 13; WB 9, 10.
3) U.1 teemade kinnistamine

III nädal 14.-18. sept.
1) Kordamine tööks.
2) TEST (Unit 1)-16. sept. Tutvumine U.2 sõnavaraga.
3) Unit 2 Wise Servant: sõnavara harjutamine; TB Ex1, 2, 3; WB Ex1, 2


IV nädal 21.-25.sept.
1) töö tekstiga TB Ex 4, 5, 6; WB Ex 3, 4, 5
2) Retelling the story TB Ex 7, 8, 9; WB Ex 6, 7
3) tervisespordipäev

V nädal 28.sept.- 2. okt.
1) U.2 teemade kinnistamine
2) TEST (Unit 2)- 30. sept.
3) Unit 3 Do it yourself: sõnavara harjutamine; B Ex1, 2; WB Ex 1, 2


VI nädal 5.-09. okt.
1) A dialogue TB Ex 3, 4; WB Ex 3, 4, 5
2) How to make a kite? TB Ex 5, 6, 7; WB Ex 6, 7, 8
3) TB 8, 9, 10; WB 9, 10.


VII nädal 12.-16. okt.
1) Unit 3 tööleht kinnistamiseks
2) Unit 4 History: sõnavara harjutamine; TB Ex 1, 2; WB 1, 2, 3.
3) History Assigment TB Ex 3, 4;WB Ex 4, 5, 6

KOOLIVAHEAEG

VIII nädal 26.-30. okt.
1) Töö tekstiga. TB Ex 5, 6; WB Ex 7, 8
2) Interviewing your grandparents. TB 7, 8; WB 9, 10
3) Trick or Treat TB p 27-30

IX nädal 2.-6. nov.
1) U.4 kinnistamine.
2) TEST (Unit 4)-04.nov. HT: Ex4p29 väljendid
3)U.5 teemade kordamine TBp 31-32+ grammatika kordamine WB p 27-29 HT: U.5 words (1.-18.)


X nädal 9.-13. nov.
1) U.5 grammatika kordamine WB p 30-32;_U.5 words (19.-36.)
2) Unit 6: "Department Store" TB p 33-36 Ex 1-6
3) "Shopping for Dresses" TB p 36-37 Ex 7-9


XI nädal 16.-20. nov.
1) The past continuous TB p 38-39 WB p 37. Writing about a department store.
2) U.6 tööleht kinnistamiseks.
3) Unit 7: Mystery TB p 40-42 aastarvude lugemine

XII nädal 23.-27. nov.
Teemad: the United Kingdom, Eesti kohta kirjutamine.

1) Mystery TB p 42-44 töö tekstiga+ väljendid WB p 38-39
2) U.7: TB Ex 9 p 44 teksti jutustamine hindele; WB p 42-43 the United Kingdom- kaardi õppimine , Eesti kohta kirjutamine (8 lauset)
3) Trimestrist kokkuvõtete tegemine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

6.klassis õpilane kordab, süvendab ja täiendab 3. - 5.kl. omandatut.
I trimestri lõpuks õpilane:
* on omandanud vajaliku sõnavara ja suhtlemisfraasid õppetükkide kaupa( Unit 1.-6.)
* oskab kuulata teksti kindla informatsiooni saamiseks
* oskab moodustada omadussõnade võrdlusastmeid
* oskab moodustada omadussõnadest määrsõnu (-ly)
* oskab kasutada asesõnu (I, my, me, myself jne)
* oskab kirjutada lühijutte oma vaheajast, parimast sõbrast, isetegemisest, vanavanemast
* oskab kirjutada e-kirja
* oskab moodustada lauseid kestvas minevikus
* oskab lugeda aastaarve
* oskavab kasutada asesõnu om. käändes( kelle oma)
* oskavab kirjutada lühijutte kaubamajast ja Eestist( 8 lauset)
* teab olulisi kohti Britannia maakaardil( WBp42)
* oskab lausetes kasutada modaalverbe can/ may/ must
* teeb vahet loendatavatel ja loendamatutel nimisõnadel

Hindamine üles

Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele.
Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Kasutatakse nii kujundavat hindamist kui kokkuvõtvat hindamist, mida kombineeritakse suulise või kirjaliku tagasi-/edasisidega; hinnangutega.

Õppeperioodi hinne kujuneb tunnikontrollide, esitluse ja igapäevase õppetöö (õpitud ja tundmatu teksti lugemine, jutustamine, funktsionaalne lugemine/kuulamine, sõnade tööd, kodutööd, TV täitmine, tunnis kaasatöötamine jne) käigus saadud hinnete põhjal.

Testide hindamise skaala:
hinne 5 ... 90-100% punktide arvust
hinne 4 ... 75-89%
hinne 3 ... 50-74%
hinne 2 ... 20-49%
hinne 1 ... 0- 19%

Kirjalikud tööd (testid) peab järgi vastama mitterahuldava hinde korral 10 päeva jooksul peale töö kätte saamist. Tööd tuleb järgi vastata ka siis, kui õpilane on olnud haige.
Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga kui 10 koolipäeva jooksul tööd järele ei vastata. Poolaasta koondhinne kujuneb kõigi poolaasta vältel saadud hinnete keskmise põhjal.

Konsultatsioon toimub esmaspäeviti kell 15.00-15.45 ruumis 404.