Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 3b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 31. august 2020. a. kell 23.20
Muudetud: 26. veebruar 2021. a. kell 01.24

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, aasta

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Võõrkeeleõpetus taotleb, et õpilane
• on huvitatud võõrkeele õppimisest ja selle kaudu silmaringi laiendamisest;
• õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
• omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
• omandab sõnavara, mis võimaldab end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
• õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja suudab edasi anda selle sisu;
• õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
• julgeb omandatud teadmisi - oskusi praktikas kasutada;
• omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
• oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
• huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

SUULINE EELKURSUS
1.- 4.09
1) Sissejuhatus ainesse. Miks me inglise keelt õpime? Bp6-8.
Sarnaste sõnade leidmine inglise ja eesti keeles. B p 8- 9 ex 1- 2.
2) Hääldusmärkidega tutvumine. B p 9 ex 3- 4.

7.- 11.09
1) How are you? B p 10 ex 5- 86 Hääldusmärgid tähistamaks a, ä ja o häälikut. B p 10 ex 7- 8.
2) Let`s... B p 11 ex 9- 11.
Sõnade eristamine häälikute järgi. B p 12 ex 12.
3)Värvid. B p 13-14ex 13- 16.

14.- 18.09
1) Värvid. B p 15-17 Ex17-21.Sõnade sobitamine hääldusmärkidega.B p 15 ex 17- 18.
2) Värvide kordamine. Bp17 Ex22.Hüvasti jätmine. B p 18 ex 23.
3) Häälikuühendite järgi sõnade eristamine B p 18 ex 24.

21.- 25.09
1) Sulghäälikuid tähistavad hääldusmärgid. B p 19 ex 25- 26.
2) Nimede hääldamine. B p 20 ex 27- 28.
3) Õpitud sõnade kordamine. B p 21

28.09. - 02.10
1) Enda tutvustamine. B p 22- 23 ex 29- 32
2) Häälikuühend nimedes, sõnades. B p 24- 25 ex 33- 35
3) Rütmisalmid. Õpitud sõnade kordamine. B p 26- 27 ex 36- 37

5.-9.10
1) Suulise kursuse kokkuvõte. B p 28- 31 ( õp. päev)
2) Unit 1: Hello! I'm from .... (ma olen pärit ...). Ülakoma lühendvormides. He / she. B p. 32-33, WB p 3-4 (ex 1-4)
3) He / she is from ... (tema on pärit ...). Dialoogid: tervitamine, tutvumine, hüvasti jätmine, vabandamine. B p. 34-35, WB p 4 (ex 5-7)

12.-16.10
1)Sõnavara (B p 111) ja dialoogide kordamine. B p 36, WB p 5
2) U.1 tööleht kinnistamiseks. Koju U.1 sõnad( kõik korrata+ 21. alates õppida)
3) U.1 sõnade töö. U.2. My friend. My family. My, Mary`s; He/she is… I am …; B.p.38, WB p.6,7 (1-3), sõnad 1.-20.

VAHEAEG

26.-30.10
1) Unit 2: His/ her; ülakoma omastavaline tähendus; B 38/ 4- 5; WB 6/2; 8/5, 9/7-8; sõnad 21.-31.
2)This/these; nimisõna mitmuse moodustamine B 39/ 6-7; 40/ 8; WB 7/4, 8/6, 9/9; sõnad 32. -41.
3) Sõnavara kinnistavad ristsõnad ja mängud.

02.- 06.11
1) Unit 2: Tähestik A- G; B 40/ 9- 10; 41/ 11; sõnad korrata.
2) U.2 sõnade töö.Unit 2: kordamine: WB 10/10- 12
3) 2. nov - TEST (Unit 2); U 3 sõnad 1- 14

09.-13.11
1) Unit 3: B 42/1- 4, WB 11/1- 3; sõnad 15-28
2) Unit 3: I`m good at... Tegusõna BE vormid; B 43/ 5- 7; wb 13/6- 9; 14/10. Tähestik.
3) Unit 3: Spelling your name. B 44/ 8- 11; WB 12/ 4- 5; 14/11; sõnad 29- 37

16.-20.11
1) Unit 3: kordamine B 45/ 12- 13.
2) U.3 sõnade töö; U.3 kinnistavad harjutused
3) 16. nov- TEST( Unit 3);U 4 sõnad 1- 10

23.-27.11
1) Unit 4: Asesõnade mitmus: we, you, they; B 46/1, 47/2; Wb 15/ 1- 3
2)Artikkel a/ an; nr 7- 10; B 47/ 3; sõnad 11- 21
3) Unit 4: nr 7- 10; B 48/4- 7; WB 16/6, 17/7- 8; 18/9- 10. sõnad 22- 31

30.11-04.12
1) Unit 4: B 49/8; WB 18/11- 12; 16/4- 5; sõnad 32- 39; Unit 4 kordamine: in, on, under
2) U.4 sõnade töö; U.4 teemade kinnistamine
3) 30.nov.- TEST( Unit 4);U.5 kordamine, sõnad 1-12

07.-11.12
1) Unit 5: B 50/1- 2; WB 20- 21/ 1-4; sõnad 13- 29
2) Unit 5 kordamine: B 51; WB 21- 22/5- 8
3) Unit 5 tööleht; Täringumäng Bp52

14.-18.12
1) Unit 6: Clothes, colours, next to/ between/ under/ on (top of) (B p 53/1- 3; WB p 23/ 1- 4); sõnad 1- 12
2) Unit 6: Where? Colours. Kas küsimused (Is your ... red? /Are your ...?) ja nendele vastamine: Bp53 kinnistamine;sõnad 13-24
3) WB p24 Ex5-6, sõnade kinnistamine

21.- 22.12
1) Bp 98-99 Christmas Eve ( jõulunäidend) Merry Christmas! B 106;

VAHEAEG

11.-15.01
1)Unit 6: Ainsuse ja mitmuse omastav (girl's skirt / girls' skirts): WBp25 Ex6-9. Sõnad 25-39
2) Bp98-99 Christmas Eve( jõulunäidend)
3) Merry Christmas! B 106; Christmas Carols

18.-22.01
1)Unit 6: WB p 26/10- 12) + tööleht kinnistamiseks; sõnad korrata
2) U.6 sõnade töö. Unit 7: Time. What's the time? - It's ... o'clock (B p 58-59/1-3; WB p 27), sõnad 1-6
3) Kokkuvõte I poolaastast. Kordamine.

25.-29.01
1)Let's ... Numbers 11-12. Asesõnad (I, you, he, she, it, we, they), jaatus - eitus (I am - I am not/ (s)he is - (s)he is not/ they are - they are not, nende lühivormid), TB p 59-60/ ex 4-5.
2)Näoilmed, emotsioonid. Kas küsimused (Are you (sad)? - Yes, I am / No, I am not). TB p 60-61, WB p 29 / ex 7-8; sõnad 7-17
3)Asesõnad, be pööramine (eitavad laused) WB p 28-29 / ex 4-6; sõnad 18-27

01.-05.02
1) Kordamine (tööleht). WB p 30; sõnavara kinnistamine Unit 7 word test
2) TEST (Unit 7)- harjutused U.7 sõnavarale, eessõnad at/in, lausete sobitamine piltidega, asesõnad.
3) Unit 8: I can / I cannot = I can't / Can you ...? TB p 62-63 / ex 1-2, WB p 31-32 ex 1-3; sõnad 1-14

08.-12.02
1) What can you do? (TB p 63, WB p 32-33); sõnad 15-27
2) Unit 8: omastavad asesõnad (my, your, his, her, our, their), TB p 64, WB p 33/7; sõnad 28-39
3) Unit 8: sõnavaraharjutused WB p 34, B p 65. Kordamine (revision for the test) Unit 8 word test

15.-19.02
1) Unit 9: My body (TB p 66-67/ ex 1-3; WB p 35; sõnad 1-16; Can you ...? Sidesõnad and / or / but (TB p 67, WB p 36-37 ex 3-5); sõnad 17-29
2) Unit 9: My ... hurts (B p 68 ex 5). How many? Animals. Have got/ has got (TB p 68-69 ex 6-7, WB p 37-38 ex 6-8); sõnad 30-39
3) Unit 9: Have/has got - iseenda ja kaaslaste kirjeldamine. Vastandsõnad (TB p 69, WB p 39). Sõnavara kordamine. Unit 9 word test.

Vaheaeg

01.-05.03
1) Unit 8 ja 9 kordamine töölehtede abil. Unit 8 ja 9 sõnade kordamine sõnade tööks (My body; animals)
2)Unit 10: Toys. "Olema" ja "omama" - BE or Have/has got (TB p 70-71 ex 1-3, WB p 42); sõnad 1-15
3) Unit 10: Have you got ...? - Yes, I have / No, I haven't. Numbers 13-20 (TB p 71-72; WB p 43), sõnad 16-26

08.-12.03
1) Unit 10: harjutused kordamiseks (TB p 73-74; WB p 44-45); kordamine KT-ks; sõnad 27-33
2) Unit 10 tööleht. Show what you know (TB p 75).
3) Unit 10 teemade kinnistamine. Tööleht

15.-19.03
1) Unit 11 Days of the week. Subjects. TB p 78 ex 7-8, WB p 46 ex 1-3
2) Present Continuous (is/are/am+ing) TB p 79 ex 9-11, WB p 4-48 ex 4-6
3) Unit 11 Days of the week. Subjects. TB p 78 ex 7-8, WB p 46 ex 1-3

22.-26.03
1) Present Continuous (is/are/am+ing) TB p 79 ex 9-11, WB p 4-48 ex 4-6
2) Present Continuous (is/are/am+ing) WB p 49 ex 7-8
3) Revision for a test WB p 50, töölehed Unit 11 words

29.03.-02.04
1) Unit 11 test (5.apr)
2) Unit 12 Home. TB p 80-81 ex 1-4
3) Present Continuous (is/are/am+ing)WB p 51-52 ex 1-3

05.-09.04
1) Rooms. What are you doing? Present Continuous (is/are/am+ing) TB p 82-83 ex 5-9
2) Present Continuous (is/are/am+ing) WB p 52-53
3) Present Continuous (is/are/am+ing) WB p 54-55 Unit 12 words

12.-16.04
1) Test unit 12 ( 12. 04)
2) Unit 13 Town. TB p 85 ex 1-2.
3) My home TB p 86 ex 3-4 Places in town WB p 56 ex 1-3

Vaheaeg

26.-30.04
1) Where, when, what, who WB p 57 ex 4. My home.
2) There is/ there are TB p 87 ex 6. Places in town. next to, between, in front of, behind TB p 87 ex 6-7
3) Places in town WB p 57-58 ex 5-7 TB p 88 ex 8

03.-07.05
1) Talking about home town TB p 89 ex 10-11
2) Revision for a test WB p 59 ex 8-10 Unit 13 words
3) Test unit 13.(06.05)

10.-14.05
1) Unit 14 Seasons, months, TB p 90 ex 1-3
2) Weather TB p 91 ex 4-6 WB p 60 ex 1-4
3) holidays TB p 92 ex 7-8 WB p 61 ex 4-5

17.-21.05
1) Revision for a test WB p 63 ex 7-9 Unit 14 words
2) Test unit 14 (19.05)
3) Unit 15 Shopping How much is/are...?TB p 93-94 ex 1-5

24.- 29.05
Revision of grammar WB p 65-71

31.05-04.06
Show what you know TB p 95-97

07.-11.06
Praktikanädal

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I trimestri osaoskused:

• Tunned ja eristad hääldusmärke.
• Loed õpitud tekste õige intonatsiooniga.
• Tunned tähestikku.
• Oskad tutvustada ennast ja oma kaaslast ning rääkida oma perekonnast.
• Tead õpitud sõnade ja väljendite tähendust, oskad neid hääldada ja kirjutada.
• Oskad kasutada tegusõna BE vorme (am/is/are) jaatavas, eitavas ja küsilauses.
• Oskad kasutada asesõnu he/she ning omastavaid asesõnu my/his/her.
• Oskad moodustada nimisõnade mitmust ning seda kasutada kõnes ja kirjas.

II trimestri hindamisele tulevad osaoskused:
• Tead vajalikku sõnavara õppetükkide kaupa nii suuliselt kui kirjalikult;
• Oskad lugeda õpitud rütmisalme, dialooge ja teksti õige häälduse ja intonatsiooniga.
• Oskad kirjeldada ennast, oma kaaslast (My name is ... I'm ... years old. I've got blue eyes, ...... My trousers are ...)
• Oskad vabandada ja tänada, kutsuda kaaslast tegutsema (Let's play ball!)
• Oskad iseloomustada eseme/olendi asukohta (next to/ between/ under/ on (top of) / in)
• Tead ülakoma omastavalist tähendust ainsuses ja mitmuses (girl's / girls' friend)
• Oskad kasutada omastavaid asesõnu my/your/his/ her/our/their.
• Tead ja oskad kasutada tegusõna BE vorme.
• Oskad öelda, mida keegi suudab, oskab (CAN), mida keegi omab (HAVE/HAS GOT)
• Oskad moodustada nimisõna mitmust.
• Tead numbreid 1-20.
• Oskad esitada Kas- küsimust ja sellele vastata (Are you ...? Can you ...? Have you ...?)
• Oskad kasutada artikleid a/an, the (This is a new house. The house is really big.)

III trimestri lõpul hinnatakse järgmisi osaoskuseid:
• tead õpitud sõnade tähendust, oskad sõnu hääldada ja kirjutada, tunned hääldusmärke.
• loed ilmekalt ning õige intonatsiooniga.
• mõistad loetud teksti õpitud sõnavara piires.
• oskad kasutada asesõnu.
• oskad kasutada eessõnu.
• oskad esitada kas-küsimust ja sellele vastata.

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on:
* toetada õpilase arengut;
* anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta;
* innustada ja suunata õpilast sihikindlalt õppima;
* suunata õpilase enesehinnangu kujunemist, suunata ja toetada õpilast edasise haridustee valikul;
* suunata õpetaja tegevust õpilase õppimise ja individuaalse arengu toetamisel;
* anda alus õpilase järgmisse klassi üleviimiseks ning kooli lõpetamise otsuse tegemiseks.

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

3. klassis hinnatakse kõike: järelehääldamist, sõnatähenduse taipamist, vaatlus-, vestlus-, lugemisoskust, õigesti ja ilusa käekirjaga tehtud harjutust, ärakirja. Lugemisel hinnatakse kodus õpitud teksti.

Kirjutamisel hinnatakse-tagasisidestatakse:
* õpitud sõnavara õigekiri + tähendus ;
* TV täitmine;
* kirjalikud kontrollharjutused ;
* keelelised kontrolltööd

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

Lisaks on eKoolis kasutusel tähekombinatsioon KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* Kasutusel (eKoolis) on ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv, mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö, millel on hinnang "0" (omandmata) järele vastata 10 päeva jooksul alates töö toimumise päevast. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik 10 päeva jooksul.

Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205 ( või muul ajal kokkuleppel õpetajaga).
Sel ajal saad:
1) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
3) Uuesti vastata halvasti tehtud tööd.