Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 6b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 28. august 2020. a. kell 08.02
Muudetud: 28. august 2020. a. kell 08.02

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane

* huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
* õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
* omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
* omandab sõnavara, mis võimaldab tal end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
* õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja edasi andma selle sisu;
* õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
* julgeb omandatud teadmisi-oskusi praktikas kasutada;
* omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
* õpib kasutama sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
* huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

02. - 04.09
Sissejuhatav tund (õppetöö korraldus ja-materjalid). Sissejuhatus ainesse. Grammatika kordamine(ajad +põhivormid).
Unit 1 Summer: sõnavara harjutamine; B Ex 1, 2, 3 WB Ex 1, 2
07. - 11.09
Talk about your holidays B Ex 4, 5, 6; WB Ex 3, 4, 5
Allan`s Summer B Ex 7, 8, 9, 10; WB Ex 6, 7, 8
Retelling the story B Ex 11,12, 13; WB 9, 10. Kordamine.
14. - 18.09
TEST( Unit 1)-14.09
Unit 2 Wise Servant: sõnavara harjutamine; B Ex1, 2, 3; WB Ex1, 2
Töö tekstiga B Ex 4, 5, 6; WB Ex 3, 4, 5
Retelling the story B Ex 7, 8, 9; WB Ex 6, 7
21. - 25.09
Tongue twisters B Ex10; WB 8, 9, 10. Kordamine.
TEST( Unit 2)
Tervisespordipäev
28.09 - 02.10
Unit 3 Do it yourself: sõnavara harjutamine; B Ex1, 2; WB Ex 1, 2
A dialogue B Ex 3, 4; WB Ex 3, 4, 5
How to make a kite? B Ex 5, 6, 7; WB Ex 6, 7, 8
05. - 09.10
B 8, 9, 10; WB 9, 10. Kordamine.
Kordamine tööks.
TEST( Unit 3)
12. - 16.10
Unit 4 History: sõnavara harjutamine; B Ex 1, 2; WB 1, 2, 3.
History Assigment B Ex 3, 4;WB Ex 4, 5, 6
Töö tekstiga. B Ex 5, 6; WB Ex7, 8
Vaheaeg 19. - 23.10
26.- 30.10
Interviewing your grandparents.B 7, 8; WB 9, 10; Unit 4 tööleht kinnistamiseks.
U.5: Trick or Treat Bp27-30 HT: Ex4p29 väljendid
U.5 teemade kordamine Bp 31-32+ grammatika kordamine WBp27-29 HT: U.5 words( 1.-18.)
02. - 06.11
Making Halloween Poster HT: U.5 words( 19.-36.)
U.5 grammatika kordamine WBp30-32 HT: korda tööks
TEST( Unit 5)
09. - 13.11
U.6: Department Store Bp33-36 Ex1-6; om. asesõnad; WBp33-34. HT: Ex6p36 väljendid õppida+ U.6 words( 1.-20.)
U.6: Shopping for Dresses Bp36-37 Ex7-9; sõnavara kinnistamine WBp35 HT: Ex8p37 väljendid õppida
U.6: Retelling the story Ex10p38 WBp36 HT: Ex10p38 jutustada
16. - 20.11
The past continuous Bp38-39; HW: U.6 words( 21.-40.)
Tööks kordamine, WBp37. Writing about a department store. HT- korda tööks
TEST( Unit 6)
23. - 27.11
Töö analüüs. U.7: Mystery Bp40-42 aastarvude lugemine
U.7: Mystery Bp 42-44 töö tekstiga+ väljendid; WBp 38-39
U.7: B Ex 9 p 44 teksti jutustamine; WBp40-42 a two-year -old etc+ sõnavara kinnistamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

6.klassis õpilane kordab, süvendab ja täiendab 3. - 5.kl. omandatut.
* Omandavad vajaliku sõnavara ja suhtlemisfraasid õppetükkide kaupa.
* Kuulamisülesannete ja rütmisalmide kaudu õpivad korrektset inglise keele hääldust ja intonatsiooni, omandavad õige kõnerütmi.
* Oskavad kuulata teksti kindla informatsiooni saamiseks.
* Paarilisega dialoogi harjutades õpivad suhtlema õpitud suhtlusfraasidega.
* Oskavad moodustada omadussõnade võrdlusastmeid.
* Oskavad moodsutada omadussõnadest määrsõnu (-ly).
* Oskavad kasutada asesõnu (I, my, me, myself jne).
* Oskavad kirjutada lühijutte oma vaheajast, parimast sõbrast, isetegemisest, vanavanemast.
* Oskavad kirjutada ekirja.
* Oskavad moodustada lauseid kestvas minevikus.
* Oskavad lugeda aastaarve.
* Oskavad kasutada asesõnu om. käändes( kelle oma).
* Oskavad kirjutada lühijutte kaubamajast, Eestist( 8 lauset).
* Teavad olulisi kohti Britannia maakaardil( WBp42).
* Oskavad kirjutada jõulukaarti.
* Teavad jõulupuu kombest Inglismaal.
* Oskavad lausetes kasutada modaalverbe can/ may/ must.
* Teevad vahet loendatavatel ja loendamatutel nimisõnadel.
* Oskavad jutustada jõuludest Eestis ja õppetükkide palasid teemade kaupa( 10 lauset).

Hindamine üles

1.trimestri hinne kujuneb arvestuslike hinnete (testid) põhjal. Jooksva õppetöö käigus saadud hinded (õpitud ja tundmatu teksti lugemine, jutustamine, sõnadetööd, kodutööd jne.) annavad kokku veel ühe arvestusliku hinde( 3 testide hinnet+ jooksvate hinnete keskmine hinne).Kui hinne jääb kahevahele, siis suurema kaaluga jooksvate hinnete keskmine hinne( kodused tööd+tunnitöö).
Töö ebaõnnestumisel on õpilasel võimalik saada õpetajalt lisakonsultatsiooni ning töö uuesti sooritada, konsultatsioon esmaspäeviti kell 14.00-14.45 ruumis 303 või õpetajaga kokkuleppel .
Hinne "0" tähistab õpilase poolt esitamata või tegemata tööd, mis tuleb 10 päeva jooksul pärast tema puudumist või töö esitamata jätmist järgi vastata.
Arvestuslikud tööd peab järgi vastama puuduliku hinde korral 10 päeva jooksul peale töö kätte saamist. järgi vastata ka siis, kui

Testide hindamise skaala:
hinne 5 ... 90-100% punktide arvust
hinne 4 ... 75-89%
hinne 3 ... 50-74%
hinne 2 ... 20-49%
hinne 1 ... 0- 19%

Etteütluste hindamine:
Hinne \"5\" - töö on veatu
Hinne \"4\" - 1-3 viga
Hinne \"3\" - 4-6 viga
Hinne \"2\" - 7-9 viga
Hinne \"1\" - vigu rohkem kui 9
Lugemisel:
Hinne "5" pannakse = vigadeta ladusa, teadliku ja ilmeka õpitud teksti lugemise eest
= 1 - 2 vea puhul võõra teksti lugemisel, kui teksti sisu mõistetakse;
= kui osatakse pealkirjastada teksti erinevaid osi, leida õigesti olulist infot tekstist, teha tekstist lühikokkuvõtet;
= teha veatult tekstil põhinevat sõnavaraharjutust;
= õige, loogilise ja sõnavaralt mitmekesise jutustamise eest.
Hinne "4" pannakse = teadliku lugemise eest, kui lugemine on küllalt ladus ja ilmekas, kuid tehakse 1-3 viga;
= 3 - 5 vea puhul võõra teksti lugemisel, kui õpilane veale tähelepanu juhtimisel selle ise parandab;
= veatu lugemise puhul, kui teksti sisu mõistmisel on ebatäpsusi (lugemine + tõlkimine);
= jutustamise eest, kui see on sisult õige, kuid esineb puudusi sõnade valikus
Hinne "3" pannakse = teadliku lugemise eest, kui esineb 4-6 viga ja tempo on aeglane;
= kui üksnes õpetaja abiga suudetakse teksti sisust aru saada, ei osata teksti erinevaid osi pealkirjastada ega tekstist olulist välja tuua;
= kui jutustamisel takerdutakse, jutustus on lünklik ja sõnavaravaene;
= kui luuletuse tekst ei ole kindlalt peas.
Hinne "2" pannakse = kui lugemisel tehakse üle 6 vea; kui lugemine pole ladus; kui ei saada loetust aru ega suudeta tekstist olulist välja tuua ka õpetaja abiga mitte;
= kui luuletuse tekst ei ole peas;
= kui jutustamisel ei suudeta edasi anda pala sisu.