0 kaarti!
Autor: Katrin Kannik väikerühma õpetaja Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 9. märts 2020. a. kell 17.01
Muudetud: 15. märts 2020. a. kell 09.47
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester
Kestvus: 3 tundi nädalas
Põhikooli matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib ümbritseva maailma esemeid ja nähtusi struktureerima (järjestama, võrdlema, rühmitama, loendama, mõõtma jne.);
• õpib arvutama;
• omandab esmase ruumikujutluse;
• õpib tundma põhilisi tasandilisi kujundeid ja ruumilisi kehi ning rakendab õpitut praktikas;
• õpib üldistama ja loogiliselt mõtlema;
• arendab oma võimeid, intuitsiooni ja loovust;
• saab aru matemaatika kohast inimtegevuses ja kultuuri arengus;
• tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest.
9. - 13.03
* Kordamine. Üleminekuga liitmine.
* Iseseisev töö nr.7
* Lahutamine 11-st.
16. - 20.03
* Lahutamine 12- st
* Lahutamise kontrollimine liitmise abil.
* Lahutamine 13-st.
23. - 27.03
* Lahutamine 14- st
* Lahutamine 15-st.
* Kordamine (62- 63). Lisaülesanded
30.03- 3.04
* Lahutamise kordamine (64- 65). Lisaülesanded
* Iseseisev töö nr.8
*Täiskümned 100 piires. (TV4. osa)
6. - 9.04
* Täiskümnete liitmine ja lahutamine.
* Täiskümnete liitmine ja lahutamine.
* Kümnelised ja ühelised
13. - 17.04
* Kahekohaliste arvude võrdlemine.
* Liitmise ja lahutamise seos.
* Kordamine.
VAHEAEG
27. - 30.04
* Täht arvu tähisena.
* Täht arvu tähisena.
* Ööpäev.
4. - 8.05
* Kell – minut, täis, veerand, pool, kolmveerandtund
* Iseseisev töö nr.9
* Meeter.
11. - 15.05
* Arvutused pikkusühikutega.
* Euro ja sent.
* Majandusülesanded.
18. - 22.05
* Temperatuuri mõõtmine. Termomeeter.
* Massi mõõtmine. Kilogramm.
* Gramm.
25. - 29.05
* Liiter.
* Geomeetrilised kujundid- kordamine.
* Iseseisev töö nr.12
Õpilane:
Oskab üleminekuga lahutada 20 piires.
Tunneb arve 1-100.
Tunneb arvu asukohta arvureas 100 piires.
Oskab liita, lahutada ja võrrelda täiskümneid.
Oskab liita kahekohalisele arvule ühekohalist arvu üleminekuta.
Oskab leida proovimise teel puuduvat arvu lihtsamates võrdustes.
Teab tundide arvu ööpäevas.
Teab minutite arvu täistunnis, veerandtunnis, pooltunnis ja kolmveerandtunnis.
Teab, et meetris on 100 sentimeetrit.
Oskab liita ja lahutada tunde ja minuteid.
Oskab liita ja lahutada sentimeetreid ja meetreid.
Teab, et euros on 100 senti.
Tunneb termomeetrit. Oskab lahendada lihtsamaid temperatuuriülesandeid.
Tunneb raskusühikut kilogramm.
Tunneb massiühikut gramm.
Oskab liita ja lahutada kilogramme ja gramme.
Tunneb mahuühikut liiter.
Teab õpitud geomeetrilisi kujundeid
Teab õpitud pikkus-, mahu-, massi- , raha- ja ajaühikuid.
Oskab liita ja lahutada nimega arve.
Tunneb kella.
1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnagud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Hindamisele tulevad osaoskused:
Oskad 20 piires liita ja lahutada.
Oskad lahendada ühetehtelist tekstülesannet.
Tunned kella
Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
Konsultatsiooniaeg esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 107.