Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Kannik

väikerühma õpetaja

Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee

Loodud: 9. märts 2020. a. kell 17.01
Muudetud: 15. märts 2020. a. kell 09.47

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib ümbritseva maailma esemeid ja nähtusi struktureerima (järjestama, võrdlema, rühmitama, loendama, mõõtma jne.);
• õpib arvutama;
• omandab esmase ruumikujutluse;
• õpib tundma põhilisi tasandilisi kujundeid ja ruumilisi kehi ning rakendab õpitut praktikas;
• õpib üldistama ja loogiliselt mõtlema;
• arendab oma võimeid, intuitsiooni ja loovust;
• saab aru matemaatika kohast inimtegevuses ja kultuuri arengus;
• tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

9. - 13.03
* Kordamine. Üleminekuga liitmine.
* Iseseisev töö nr.7
* Lahutamine 11-st.

16. - 20.03
* Lahutamine 12- st
* Lahutamise kontrollimine liitmise abil.
* Lahutamine 13-st.

23. - 27.03
* Lahutamine 14- st
* Lahutamine 15-st.
* Kordamine (62- 63). Lisaülesanded

30.03- 3.04
* Lahutamise kordamine (64- 65). Lisaülesanded
* Iseseisev töö nr.8
*Täiskümned 100 piires. (TV4. osa)

6. - 9.04
* Täiskümnete liitmine ja lahutamine.
* Täiskümnete liitmine ja lahutamine.
* Kümnelised ja ühelised

13. - 17.04
* Kahekohaliste arvude võrdlemine.
* Liitmise ja lahutamise seos.
* Kordamine.

VAHEAEG

27. - 30.04
* Täht arvu tähisena.
* Täht arvu tähisena.
* Ööpäev.


4. - 8.05
* Kell – minut, täis, veerand, pool, kolmveerandtund
* Iseseisev töö nr.9
* Meeter.

11. - 15.05
* Arvutused pikkusühikutega.
* Euro ja sent.
* Majandusülesanded.

18. - 22.05
* Temperatuuri mõõtmine. Termomeeter.
* Massi mõõtmine. Kilogramm.
* Gramm.

25. - 29.05
* Liiter.
* Geomeetrilised kujundid- kordamine.
* Iseseisev töö nr.12

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:

Oskab üleminekuga lahutada 20 piires.
Tunneb arve 1-100.
Tunneb arvu asukohta arvureas 100 piires.
Oskab liita, lahutada ja võrrelda täiskümneid.
Oskab liita kahekohalisele arvule ühekohalist arvu üleminekuta.
Oskab leida proovimise teel puuduvat arvu lihtsamates võrdustes.
Teab tundide arvu ööpäevas.
Teab minutite arvu täistunnis, veerandtunnis, pooltunnis ja kolmveerandtunnis.
Teab, et meetris on 100 sentimeetrit.
Oskab liita ja lahutada tunde ja minuteid.
Oskab liita ja lahutada sentimeetreid ja meetreid.
Teab, et euros on 100 senti.
Tunneb termomeetrit. Oskab lahendada lihtsamaid temperatuuriülesandeid.
Tunneb raskusühikut kilogramm.
Tunneb massiühikut gramm.
Oskab liita ja lahutada kilogramme ja gramme.
Tunneb mahuühikut liiter.
Teab õpitud geomeetrilisi kujundeid
Teab õpitud pikkus-, mahu-, massi- , raha- ja ajaühikuid.
Oskab liita ja lahutada nimega arve.
Tunneb kella.

Hindamine üles

1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnagud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Hindamisele tulevad osaoskused:
Oskad 20 piires liita ja lahutada.
Oskad lahendada ühetehtelist tekstülesannet.
Tunned kella

Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsiooniaeg esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 107.