Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 5d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Reet Lasn

klassiõpetaja

Kontakt: Reet.Lasn@nooruse.edu.ee

Loodud: 5. märts 2020. a. kell 10.27
Muudetud: 5. märts 2020. a. kell 10.31

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpiabirühma võetakse vastu ajutiste matemaatiliste õpiraskustega õpilane, kes vaatamata õpetaja abile, õpetuse diferentseerimisele, vajab õpioskuste ja -harjumuste kujundamiseks toetavamat õppekorraldust ning väiksemat õppekeskkonda.
Matemaatika õpetamise kaudu taotletakse, et õpilane:
1) väärtustab matemaatikat ning tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest;
2) tunneb matemaatilisi mõisteid ja seoseid;
3) arutleb, põhjendab ja tõestab loogiliselt;
4) kasutab tüüpülesannete lahendusstrateegiaid ja lahendab probleemülesandeid;
5) oskab infot esitada teksti, graafiku, tabeli, diagrammi ja valemina;
6) kasutab õppides info- ja kommunikatsioonitehnoloogia vahendeid;
7) oskab analüüsida ja jõuab olemasolevate faktide põhjal arutluse kaudu järeldusteni;
8) rakendab matemaatikateadmisi teistes õppeainetes ja igapäevaelus;
9) teab ainevaldkonnaga seotud erialasid ja ameteid ning hindab oma võimeid ja huvi siduda tulevased õpingud matemaatikaga seotud valdkondadega.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

09.-13.03
Harilikud murrud tv lk 16-17
Murdude võrdlemine tv lk 18, 19
Murdude võrdlemine tv lk 20, 21
Kordamine, tööleht. TK murdude võrdlemine


16.-20.03
Ühenimeliste murdude liitmine ja lahutamine tv lk 22-23
Lihtmurrud ja liigmurrud tv lk 24, 25
Liigmurru täisosa ja murdoas tv lk 26, 27
Ül kinnistamiseks. tööleht

23.-27.03
Murrud ja mõõtühikute kümnendsüsteem tv lk 28, 29
Kümnendmurrud õlk 11-14; tv lk 30, 31
Kümnendmurru kujutamine arvkiirel õ lk 14-15; tv lk 34, 35
Kontrolltöö


06.-09.04
Kümnendmurru koostis tv lk 32, 33
Kümnendmurru võrdlemine16, 17; tv lk 36, 37
Kümnendmurru ümardamine õ lk 18, 19; Kümnendmurru ümardamine tv lk 42, 43





13.-17.04
Kümnendmurru liitmine õ lk 20-24
Kümnendmurru lahutamine õ lk 25-28
Kümnendmurru liitmine ja lahutamine tv lk 40-43
Kümnendmurru liitmine ja lahutamine TK


KOOLIVAHEAEG 18.-26.04

27.-30.04
Kordamine õ lk 29-33
kümnendmurru korrutamine 10, 100, 1000.... õ lk 34-36
kümnendmurru korrutamine 10, 100, 1000.... tv lk 44-47
Kümnendmurru korrutamine naturaalarvuga tv lk 48, 49


04.-08.05
Kümnendmurdude korrutamine tv lk 50-55
Kümnendmurdude jagamine õ lk 48-50
Kümnendmurdude jagamine tv lk 56, 57
Aritmeetiline keskmine õ lk 53; tv lk 58, 59

11.-15.05
kümnendmurru jagamine kümnendmurruga tv lk 60, 61
Plaanimõõt õ lk 61-62; tv lk 62, 63
Taskuarvutiga ül kontrollimine tv lk 64, 65
Kontrolltöö

18.-22.05
Risttahukas ja kuup, S tv lk 66-69
Risttahuka ja kuubi ruumala tv lk 70-73
Ül kordamiseks
Teadmiste kontroll

27.-31.05
Loovuslaager Jõulumäel

01.-09.06
PRAKTIKANÄDAL

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

-

Hindamine üles

III trimestri kokkuvõttev hinne kujuneb 3 kontrolltöö hindest ja kodutööde kokkuvõtvast hindest.
Kirjalikke töid hinnatakse järgmiselt:
90 -100 % hinne ,,5" kogusummast
75 - 89% ,, ,,4" ,,
50 - 74 % ,, ,,3" ,,
20 - 49 % ,, ,,2" ,,
kuni 19% ,, ,, 1" ,,
Hinne ,,0" pannakse sooritamata või esitamata tööde eest. 0 ja mitterahuldavalt sooritatud tööd tuleb järgi vastata 10 päeva jooksul selleks ettenähtud ajal või kokkuleppel õpetajaga. Juhul, kui tööd ei soorita õigeks ajaks pannakse ,,0" asemele hinne ,,1". Konsultatsiooniaeg E kell 15:00 - 15:45 ruumis 308 .