0 kaarti!
Autor: Ruth Jasmin klassiõpetaja |
Loodud: 3. märts 2020. a. kell 16.19
Muudetud: 3. märts 2020. a. kell 17.01
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester
Kestvus: 2 tundi nädalas
Loodusõpetuse eesmärk on tekitada ja hoida huvi enda ümber oleva ja toimuva suhtes. Oluline on õpilasel kujundada algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning luua alus teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Aitan õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Suunan õpilast märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.
09.-13.03
Elundid :silmad, kõrvad, kael, nina
Meeleelundid. Nahk. Kordamine
16.-20.03
Kordamine. Kontrolltöö
Tugi- ja liikumiselundid
23.-27.03
Hingamiselundid
Vereringe
30.03.-03.04
Kordamine kontrolltööks
Kontrolltöö
06.-09.04
Suguelundid
Närvisüsteem
13.-17.04
Näärmed
Inimene on imetaja
KOOLIVAHEAEG 18.-26.04
27.-30.04
Inimesed ja ahvid
Inimese põlvnemine
04.-08.05
Filmi vaatamine
Kordamine
11.-15.05
Kordamine. Kontrolltöö
Taimed inimese elus
18.-22.05
Loomad inimese elus
Seened inimese elus
Bakterid inimese elus
27.-31.05
Kordamine
Kontrolltöö
01.-09.06
Praktikapäevad
Õpilased:
- oskavad nimetada ja näidata inimese kehaosi
- teavad elundkondi ja nende ülesandeid
- oskavad tekstist ja internetist iseseisvalt leida infot ja seda töödelda
- teavad: Elundkondade elundeid ja nende ülesandeid.
Hindamisel kasutatakse nii kujundavat hindamist (sh sõnalisi ja kirjalikke hinnanguid) kui ka kokkuvõtvat hindamist. Kujundava hindamise puhul keskendutakse eelkõige õpilase arengu võrdlemisele tema varasemate saavutustega. Praktiliste tööde ja ülesannete puhul ei hinnata mitte ainult töö tulemust, vaid ka protsessi.
Kasutatakse ka kokkuvõtvat hindamist (tunnikontrollid, kontrolltööd, iseseisvad- ja rühmatööd) .
Kokkuvõtva hindamise korral võrreldakse õpilase arengut õppekavas taotletatavate õpitulemustega, kasutades numbrilist hindamist viie palli süsteemis.
Hinne "5": õpilane vastab iseseisvalt, õigesti ja täpselt kogu õppematerjali, oskab praktiliste tööde tegemisel iseseisvalt kasutada omandatud teadmisi
Hinne "4". vastuses esineb 1-2 ebatäpsust faktides, õpilane vastab küsimustele suuremate raskusteta
Hinne "3": esitab õigesti põhilise materjali õpetaja suunavate küsimuste abil, teadmiste praktilisel rakendamisel vajab õpetaja abi
Hinne "2": õpilane ei suuda vastata suuremat ja olulisemat osa õppematerjalist, ei tule toime praktiliste ülesannete lahendamisega, teeb rohkesti sisulisi vigu
Hinne "1": läbivõetud materjal on täielikult omandamata, õpilasel puuduvad rakenduslikud oskused, õpilane keeldub vastamast, õpilane ei esita nõutud materjali arvestatava põhjuseta
Hindelistes töödes arvestatakse punkte ja hinne tuletatakse alljärgnevalt:
Hinne "5" 90- 100% punktide arvust
Hinne "4" 75- 89% punktide arvust
Hinne "3" 50- 74% punktide arvust
Hinne "2" - 20-49% punktide arvust
Hinne "1" - 0-19% punktide arvust
Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see e-Koolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui 10 päev jooksul tööd järele ei vastata.
Trimestri hinde kujunemisel võetakse arvesse nii arvestuslikke hindeid kui ka jooksvaid hindeid.
Konsultatsioon esmaspäeval kell 14.00 ruumis 308.