Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inna Vann

klassiõpetaja

Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. jaanuar 2020. a. kell 08.54
Muudetud: 29. jaanuar 2020. a. kell 10.47

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on:
* teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks;
* iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
* funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
* õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
* õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

XXIII NÄDAL
Funktsionaalne lugemine
XXIV NÄDAL
Salakirjad
XXV NÄDAL
Ristsõnad
XXVI NÄDAL
Mida tean liiklusest? Viktoriin
XXVII NÄDAL
Töö teabekirjandusega
XXVIII NÄDAL
Viktoriin Tere kevad! lahendamine
VAHEAEG
XXIX NÄDAL
Funktsionaalne lugemine "Loe ja mõista!
XXX NÄDAL
Diagrammide lugemine
XXXI NÄDAL
Viktoriin
XXXII NÄDAL
Ristsõnade koostamine ja lahendamine
XXXIII NÄDAL
Salakirjad
XXXIV NÄDAL
Praktika

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Oskad töötada tekstiga.
Oskad kasutada teabekirjandust ja sealt infot otsida.
Oskad lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid.
Oskad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskad täita õpiülesannet

Hindamine üles

Hindamine üles
3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.

E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1. kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 ruum 207.