0 kaarti!
Autor: Liivi Erlenbach õpetaja Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee |
Loodud: 29. jaanuar 2020. a. kell 07.07
Muudetud: 2. märts 2020. a. kell 13.59
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Õpilane tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid. Õpilane õpib tundma visuaalse kunsti väljendusvahendeid ning loob erinevaid kunstiteoseid rakendades erinevaid tehnikaid. Tutvutakse nii mineviku kui ka nüüdisaegse kunstiga
20. - 24.01 Kuppelhooned (akvarell, kuldvärv ), raamat ,,Suur joonistamisraamat "
27. - 31.01 Kuppelhooned
03. - 07.02 Kuppelhooned
10. - 14.02 Kampsuni kujundamine Eesti Vabariigi sümboolikat kasutades ( värvipliiatsid )
17. - 21.02 Kampsuni kujundamine Eesti Vabariigi sümboolikat kasutades
Vaheaeg 24. - 28.02
02. - 06.03 Märtsikuine meri -gua
09. - 13.03 Märtsikuine meri
16. - 20.03 Märtsikuine meri
23. - 27.03 OP -kunst ( viltpliiats , raamat ,,Lastega koos kunstis "
30. 03 - 03.04 OP -kunst
06. - 09.04 OP - kunst
13. - 17.04 OP - kunst
Vaheaeg 20. - 24.04
27. - 30.04 Sünnipäevakaart
04. - 08.05 Sünnipäevakart
11. - 15.05 Sünnipäevakaart
18. - 22.05 Lustakad nimekaardid sünnipäevalauale
25. - 29.05 5.klasside laager Jõulumäel
Õpilane oskab:
1) teab eesti kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, uurib ja võrdleb kunstiteoseid;
2) arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle, tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid;
3) väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi, kasutades kahe- ja kolmemõõtmelise kujutamise baaselemente ja kompositsiooni põhimõtteid;
4) visandab ja kavandab loovülesandeid lahendades, rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaa, skulptuur, foto, digitaalgraafika, jne);
5) oskab uurimise käigus leida eri teabeallikatest ainealast infot;
6) võrdleb ruumilise keskkonna ja igapäevaste tarbeesemete omadusi, kavandab ideid, kuidas parandada elukeskkonda, mõistab võimalusi, kuidas tarbida loodust säästvalt;
7) arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle reaalses ja virtuaalses keskkonnas,
8) katsetab värvide segamist
9) õpib nägema, et värvid tekitavad seoseid : sinine värv kutsub esile külma vee puudutamise tunde, tausta tumedad toonid rõhutavad sügavust
Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika; lihtsate proportsioonireeglite arvestamine
5. Töö korrektsus.
Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Koolivahetusel teisendatakse mitteeristavad hinnangud numbrilisteks hinneteks viiepalli süsteemis.
Märge "AR" / Hinne "5"
ˇ töövahendid alati kaasas
ˇ jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
ˇ oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud
ˇ kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni
ˇ töö puhas ja korrektne ning teemast lähtuv
ˇ valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) õigeaegselt esitatud
Märge "AR" / Hinne "4"
ˇ töövahendid alati kaasas
ˇ jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
ˇ vajab aeg-ajalt õpetaja juhendamist
ˇ töö ei ole puhas ja korrektne, on teemast lähtuv
ˇ valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) õigeaegselt esitatud
Märge "AR" / Hinne "3"
ˇ õppevahendid aeg-ajalt kodus
ˇ suhtumine töösse huvitu
ˇ töö ei ole korrektselt teostatud, kuid teemast lähtuv
ˇ valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) on õigeaegselt esitatud
Märge "MA" / Hinne "2"
ˇ õppevahendid pidevalt kodus
ˇ õppeülesanded poolikult täidetud
ˇ suhtumine töösse huvitu
ˇ puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas
Märge "MA" / Hinne "1"
ˇ õpilasel puudub täielikult huvi aine vastu, ei tööta tunnis kaasa
ˇ puuduvad töövahendid
ˇ õpilane puudub põhjuseta ning vastava õppetunni materjal on omandamata
. ei käi tööd konsultatsioonitunnis tegemas.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 15.00 ruumis 303 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.