Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Muusika: 8c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Helle Rand

muusikaõpetaja

Kontakt: Helle.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. jaanuar 2020. a. kell 19.01
Muudetud: 23. jaanuar 2020. a. kell 19.01

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Me arendame õpilaste kuulamisharjumust, analüüsivõimet ja laulmisoskust. Kinnistame läbi praktiliste tegevuste elementaarseid teadmisi muusikateooriast, anname ülevaate tähtsamatest muusikaga seotud teemadest ning tutvustame erinevate maade kultuuripärandit. Kujundame elava musitseerimise kaudu õpilaste muusikalist maitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

24.01. 2.poolaasta ainekaardi tutvustamine. Aasta esimene tund. Valge aeg. Põhja-Ameerika muusika. Indiaanlaste rituaalid, pillid.
31.01. Euroameerika muusika.Kauboilaulud, cajun-muusika.Kuulamine.Näited Youtube´st. laulud. Kuulaminekoos tv.lk.26, 27 abil.
07.02. 8.klasside suusalaager.
14.02. Afroameerika muusika.Tv.lk.28 täitmine. Laulud "Isamaa ilu hoieldes",Eesti hümn. Kordamisküsimused
21.02. EV aastapäev.
06.03. Arvestuslik töö ameerika rahvaste muusikast. Tööleht rütmide, helistike ja tähtnimetuste peale.
13.03. Rockmuusika ajalugu. Muusikatööstus ja äri.Tv.lk. 30 täitmine. Laul "Money, Money"Laulud Wade In the Water, Oh, Freedom
20.03. 20 saj. rock-ja popmuusika stiilid. Ettekannete teemade loosimine.
27.03. Slaidiettekande materjali ettevalmistamine.
03.04. Slaidiettekanne kantri ja rockn roll muusikast. Sobivate laulud Take me home, country road, Rock around the Glock.
09.04. Ettekanne Briti 1960.aastate pop-ja rock muusikast ja folk rock muusikast. Yellow Submarine.
17.04. Loovtööde ettekandmine. Ettekanded soul ja funk muusikast. Killing me softly.
01.05. Püha.
08.05. Ettekanne heavy rock ja progressiivne rock muusikast. Stairway to heaven.
15.05. Ettekanne disko ja punk rock ja grungemuusikast. Rivers of Babylon.
22.05. Ettekanne muusikast, samuti hip-hop ja superstaaride kohta.
29.05. Ettekanne elektrooniline popmuusikast ja Popmuusika Eestis. Lemmiklaulude laulmine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane on tutvunud Põhja-Ameerika,, euroameerika ja afroameerika muusika traditsioonidega. . Oskab neid nimetada ja iseloomustada, eristada kuulmise järgi. Omab kuulamisharjumust ja muusika analüüsivõimet. Oskab kasutada varemõpitud muusikalist kirjaoskust laulude õppimisel. Oskab koostada ja ka ettekanda slaidiettekannet pop-ja rockmuusika stiilidest.

Hindamine üles

II poolaasta arvestuslikud tööd:
1.Arvestuslik töö ameerika rahvaste muusikast
2. Slaidiettekanne pop-ja rock muusika teemdel.
3.Ülesanded rütmide, helistike ja tähtnimetuste peale.

Poolaasta hinde saamiseks peavad kõik tööd olema sooritaud tulemusele "AR".
Õppeperioodil saavutatud õpitulemuste (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad”) fikseerimiseks kasutatakse e-koolis järgmiseid protsessi hinnanguid:
„AR“ ehk „arvestatud” - õppe aluseks oleva õppekavaga määratud õpitulemused on saavutatud.
„MA“ ehk „mittearvestatud” - õppe aluseks oleva õppekavaga määratud õpitulemused ei ole saavutatud.
„KH“ ehk „kujundav hindamine” - õppe aluseks oleva õppekavaga määratud õpitulemused on tegemata või esitamata. Peale võlgnevuse likvideerimist asendub hinnanguga „AR“ või hinnanguga „MA“, kui tööd kokkulepitud ajal ei sooritata.
„0“ – arvestuslikust õppetegevusest puudumine, mille tõttu on õppe aluseks oleva õppekavaga määratud õpitulemused tegemata või esitamata jäänud. Peale võlgnevuse likvideerimist asendub hinnanguga „AR“ või hinnanguga „MA“, kui tööd kokkulepitud ajal ei sooritata.
Arvestuse saab õpilane piisavate positiivsete (märge "AR") õpitulemuste korral. Oodatavast madalamal tasemel õpitulemuse korral - tegemata, esitamata või lõpetamata tööd (märge „MA”, „KH” või „0”) tuleb likvideerida 10 päeva jooksul. Õpilasi hinnatakse poolaasta lõpul mitteeristavalt kõigi saadud hinnangute alusel. Protsessi hinnangud on jooksvalt õppeperioodi ajal saavutatud õpitulemused. Kokkuvõttev hinnang on protsessi hinnangute põhjal kujunev poolaasta tulemus.

Koolivahetusel teisendatakse mitteeristavad hinnangud numbrilisteks hinneteks viiepalli süsteemis:
Märge "AR" / Hinne "5"
töövahendid alati kaasas
jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
on hästi omandanud muusikalised teadmised ja oskused
oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitut
kõik arvestuslikud tööd on õigeaegselt esitatud
Märge "AR" / Hinne "4"
töövahendid enamasti kaasas
jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
vajab aeg-ajalt õpetaja juhendamist
töödes esineb üksikuid vigu
on omandanud muusikalised teadmised ja oskused
Märge "AR" / Hinne "3"
õppevahendid aeg-ajalt kodus
suhtumine töösse huvitu
tööülesannete täitmisel esineb palju vigu
ainealastele küsimustele vastab õpetaja suunavate vihjete abil
teadmiste praktilisel rakendamisel vajab õpetaja abi
Märge "MA" / Hinne "2"
õppevahendid pidevalt kodus
õppeülesanded poolikult täidetud või täitmata
puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas
ei oska vastata olulisemale osale õppematerjalist, teeb rohkesti sisulisi vigu
suhtumine töösse huvitu
Märge "MA" / Hinne "1"
õpilasel puudub täielikult huvi aine vastu, ei tööta tunnis kaasa
läbivõetud materjal on täielikult omandamata, õpilane keeldub vastamast
puuduvad töövahendid
õpilane puudub põhjuseta ja ei osale konsultatsioonitunnis.

Konsultatsioon toimub E: kell 15:30-16:15 klassis 001, Järelvastamine kindlaksmääratud ajal vastavalt KG kodukorrale. Järgi saab vastata 10 päeva jooksul pärast töö toimumist