Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 5d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Reet Lasn

klassiõpetaja

Kontakt: Reet.Lasn@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. jaanuar 2020. a. kell 07.37
Muudetud: 10. veebruar 2020. a. kell 07.20

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.kl algul toimuvat maakondlikku õpioskuste olümpiaadi silmas pidades

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

20.- 24.jaan
Kõne Eesti Vabariigile. Materjali otsimeine.

27.-31.jaan
Kõne Eesti Vabariigile. Esitlused

3.- 7.veeb
Kirjelduste leidmine ilukirjandusest.

10.- 14.veeb
Kirjelduste esitlused.

17.-21.veeb
Esinemine. ( kirj õ lk 42-43, tv 113-114)

vaheaeg

2.-6.märts
Mõistekaardi erinevad variandid

9.- 13.märts
Näidendi proov

16.-20.märts
Näidendi proov

23.- 27.märts
Töö teabetekstidega kirjanduse tunni toetamiseks

30.märts - 3.apr
Erinevad luuletuse lugemise viisid. Etlemine.( kirjanduse tunni toetamiseks)

6.-10.apr
Ristsõnade koostamine ja arvutamine

13.-17.apr
Tund loodusõpetuse tunni toetamiseks

Vaheaeg

27.apr-1.mai
Töö sõnavaraga

4.-8.mai
Ristsõnade koostamine

11.-15.mai
Eneseanalüüs

18.-22.mai
Kokkuvõte õppeaastast

25.-29.mai
loovuslaager Jõulumäel

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga (s.h võõrkeelse tekstiga)
7) õpilane oskab püstitada hüpoteese, analüüsida ja teha järeldusi

Hindamine üles

Õpioskustes kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Hinnatakse õpiülesannete täitmist kogu õppeprotsessi vältel. Hinne poolaasta ja õppeaasta lõpul "arvestatud" -AR, "mittearvestatud" - MA
Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega "AR" pärast töö tegemist/ esitlemist või hindega "MA", kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud. Tegemata tunnitöö hinnanguks on "mittearvestatud" - MA. Õpetaja lisab sellele ka kommentaari, milles täpsustatakse järeletegemise/õppimise võimalus.
II poolaastal
1) õpilane osaleb õppeprotsessis
2) on õppinud arvutil nõuetekohast tööde vormistamist ja esitluse tegemist (s.t on osalenud arvutikäsitsuse tundides ja oskab iseseisvalt õpitut kasutada).
3) on õppinud kasutama teatmeteoseid ja oskab neid info otsimiseks iseseisvalt kasutada.

Konsultatsioon E kell 14:45 ruumis 308