0 kaarti!
Autor: Kristel Paju klassiõpetaja Kontakt: Kristel.Paju@nooruse.edu.ee |
Loodud: 19. jaanuar 2020. a. kell 11.33
Muudetud: 19. jaanuar 2020. a. kell 11.44
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
5. klassi inimeseõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib väärtustama tervise erinevaid aspekte;
• õpib väärtustama tervislikku eluviisi;
• õpib tundma end erinevates suhtlusolukordades;
• õpib hoiduma alkoholist, narkootikumidest ja suitsetamisest;
• õpib tundma psüühilisi ja füsioloogilisi muutusi murdeeas;
• õpib abistama end ja oma kaaslasi õnnetuste korral.
20.01 - 24.01
Eakaaslaste ja meedia mõju ning iseenda vastutus õ lk 56-62
27.01 - 31.01
Vahendatud suhtlemine.
http://www.targaltinternetis.ee/wp-content/uploads/2010/11/%C3%95pilase-e-turvalisuse-netikett.pdf
http://www.pariseltkavoi.ee/
03.02 - 07.02
Tõhusad enesekohased ja sotsiaalsed oskused õ lk 63-70, tööleht
10.02 - 14.02
Uimastite tarbimisega seonduvad riskid. Valikud ja vastutus seoses uimastitega õ lk 71-74
http://www.narko.ee/mis-on-narko/
http://alkoinfo.ee/et/moju/alkoholi-moju-tervisele/noored/
17.02 - 21.02
Iseseisev töö - turvalisus ja riskikäitumine õ lk 56-74
24. veebr - 28.veebruar - KOOLIVAHEAEG
02.03 - 06.03
Nakkushaigused.
https://www.slideshare.net/ReesiSirvi/haigused-34719879
https://www.slideserve.com/samara/haigused-ja-esmaabi-7-tundi
https://www.slideserve.com/edda/haigused-ja-esmaabi-7-tundi
09.03 - 13.03
Mittenakkushaigused õ lk 80-91, tööleht
http://www.terviseamet.ee/nakkushaigused/vaktsineerimine.html
16.03 - 20.03
Käitumine õnnetusjuhtumi korral. Esmaabi põhimõtted.
https://www.slideshare.net/ReesiSirvi/kitumine-nnetusjuhtumi-korral-ja-esmaabi
23.03 - 27.03
Käitumine õnnetusjuhtumi korral. Esmaabi põhimõtted.
30.03 - 03.04
Esmaabi erinevates olukordades.
06.04 - 08.04
Esmaabi erinevates olukordades.
09.04 Suur Uba
10.04 Suur Reede
13. 04- 18.04
Esmaabi erinevates olukordades.
19.04 e-õpe
20. aprill - 24. aprill - KOOLIVAHEAEG
27.04 - 30.04
Koduapteek. Kordamine
04.05 - 08.05
Keskkond ja tervis. Tervislik elukeskkond. Tervislik õpikeskkond.
11.05 - 15.05
Keskkonna hoidmine.
18.05 - 22.05
Tervis heaolu tagajana.
25.05 - 29.05
Loov/duslaager
01. - 08. juuni
Kokkuvõte õppeaastast. Tervist, suvi!
Praktikanädal
Õpilased teavad:
*tervist mõjutavaid tegureid
*kuidas oma tervist hinnata
*tervislikke eluviise
*kuidas hoida puhtust ja end karastada
*inimese vaimset heaolu mõjutavaid tegureid
Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.
Inimeseõpetuse kokkuvõttev hinne tunnistusele kujuneb I poolaasta ja II poolaasta lõppedes õppeprotsessi käigus saadud hinnetest. Õpilane saab hinnanguid töölehtede, iseseisvate tööde, rühmatööde eest.
Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata töö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "MA"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.
Kui õpilasel on kodutöö tegemata, siis on tal samal päeval võimalus oma tegemata töö ära teha peale tunde õpitugis (graafik klassis seinal). Kui õpilane seda võimalust ei kasuta, on kodutöö hinnang "MA" ja seda enam parandada ei saa.
Konsultatsioonid ja järelvastamine neljapäeviti kell 14.00 - 14.45 ruumis 407 või kokkuleppel õpetajaga.