Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kirjandus: 11c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Malle Tustit

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Malle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 6. jaanuar 2020. a. kell 10.28
Muudetud: 6. jaanuar 2020. a. kell 10.28

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, II kursus

Kestvus: 35 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Et osata mõista esti kirjandust, tutvuvad õpilased möödunud sajandi eestiolulisemate autoritega kui ka kaasaja olulisemate luulesuundadega.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal 19.-22. dets

1.Tagasivaade eelmisesse perioodi
2.E. Vilde näidendid "Pisuhänd"
3. "
4.A.H.Tammsaare
5. "

2. nädal 9.-12. jaan
1."Tõde ja õigus" 1.osa vastamine
2 "
3. "
4. 1980. aastad Eesti ühiskonnas ja kirjanduses
5. Kirjanikud vabadusvõitluse kandjatena . L. Meri, A. Valton, H. Runnel

3. nädal 16.-19. jaan
1.Etnofuturism. Kauksi Ülle
2. Provokatiivne keeleluule. Sinijärv, Kivisildnik Contra
3.Intertekstuaalne luule. H. Krull, KaljuKruusa, Aare Pilv
4. Lauldav luule. Ott Arder, peep Ilmet, Leelo Tungal
5."Tõde ja õigus"1.osa

4. nädal 19.-23. jaan
1.Sotsiaalne vabavärss. Toomas Liiv, Kalev Kesküla, Asko Künnap, Jürgen Roost
2.21. saj luule otsingud: Kristiina Ehin, Maarja Kangro, Igor Kotjuh
3.21. saj luule otsingud: Tiiu Soomets, Elo Viiding, Tõnu Õnnepalu
4. Luulepõmikute esitamine



5. nädal 23.-26. jaan
1. Eesti nüüdisproosa
2.V. Luik "Seitsmes rahukevad" või "Ajaloo ilu"
3."Tõde ja õigus" 4. või 5. osa- Sisukontroll
4 "
5. Lugemisteksti analüüs

6. nädal 30 jaan.-2. veebr
1. Tagasiside lugemistekstil
2.Muutunud teemad ja vaatenurgad proosas
3. M. Unt."Tõde ja õigus" vastamine
4. Eneseotsingud ja moodsa tsivilisatsiooni hälvete kajastamine proosas. "Piiririik", Mihkelson "Katkuhaud", Baturin "Sõnajalg kivis"
5 "

7. nädal 6.-9. veebr
1."Tõde ja õigus" 5. osa
2. Valmistume arutluseks "Kirjandus ja elektrooniline meedia
3."Pisuhänd" lugemine ja vastamine
4. "
5 "
5.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased saavad ülevaate kaasaegse luule suundadest, oskavad teoseid lugeda ja analüüsida.

Hindamine üles

Õpilase hinne kujuneb kogu perioodi jooksul saadud hinnete kokkuvõttena. Kõik hinded on võrdse kaaluga. Mitterahuldavaid hindeid on võimalik parandada. Õpilane ei saa positiivset hinnet, kui neljast kohustuslikult loetavast teosest kaks on lugemata.