0 kaarti!
Autor: Maren Asumets võõrkeeleõpetaja Kontakt: Maren.Asumets@nooruse.edu.ee |
Loodud: 6. jaanuar 2020. a. kell 00.01
Muudetud: 15. jaanuar 2020. a. kell 10.03
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester
Kestvus: 3 tundi nädalas
Võõrkeeleõpetuses taotleme, et õpilane
* huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
* õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
* omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
* omandab sõnavara, mis võimaldab tal end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
* õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja edasi andma selle sisu;
* õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
* julgeb omandatud teadmisi-oskusi praktikas kasutada;
* omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
* õpib kasutama sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
* huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist B-võõrkeele kui teise omandatava võõrkeele õpe võimaldab õpilasel laiendada oma suhtlemisvõimalusi ja kultuurilist silmaringi, tagab juurdepääsu teadmisallikaile ning loob eeldused vahetuks suhtlemiseks, toetab edasisi õpinguid ja tegevust ühiskonnas.
Põhikooli B-võõrkele õpetusega taotletakse, et õpilane:
1) saavutab keeleoskuse taseme,mis võimaldab tal igapäevastes suhtlusolukordades toime tulla;
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ning nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4) tunneb erinevaid võõrkeelte õppimise strateegiaid ning oskab neid iseseisvalt kasutada;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid (nt teatmeteosed, sõnaraamatud, internet), et leida vajalikku infot ka teistes valdkondades ja õppeainetes.
I nädal 25. -29. november
1. Daativ (käändelõpud), väljendid
2. Daativ lk.48(eessõnad), näidislaused, TV harjutused
3. Daativ (eessõnad), harj.2-35 lk.48,49
II nädal 2. -6. detsember
1. Test - daativ
2. Akusatiiv (käändelõpud), väljendid
3. Akusatiiv lk.49(eessõnad), näidislaused, TV harjutused
III nädal 9. -13. detsember
1. Akusatiiv harj.2-36, 2-37 lk.49,50
2. Test - akusatiiv
3. Saatuse Iroonia (filmi vaatamine ja analüüs)
IV nädal 16. -20. detsember
1. Saatuse Iroonia (filmi vaatamine ja analüüs)
2. Saatuse Iroonia (filmi vaatamine ja analüüs)
3. Saatuse Iroonia (filmi vaatamine ja analüüs)
KOOLIVAHEAEG 21.12 - 05.01.2020
V nädal 6. -10. jaanuar
1. Instrumentaal (käändelõpud), väljendid
2. Instrumentaal lk.50(eessõnad), näidislaused, TV harjutused
3. Instrumentaal (eessõnad), harj.2-38, 2-39,2-40, 2-41, 2-42, 2-43, 2-44, 2-45 lk.50-52
VI nädal 13. -17. jaanuar
1. Instrumentaal (eessõnad), harj.2-46, 2-47 lk.53
2. Test - instrumentaal
3. Prepositsionaal (käändelõpud), väljendid
VII nädal 20. -24. jaanuar
1. Prepositsionaal lk.54(eessõnad), näidislaused, TV harjutused
2. Prepositsionaal (eessõnad), harj.2-48, 2-49 lk.54
3. Test- prepositsionaal
VIII nädal 27. -31. jaanuar
1. Arsti juures (väljendid), lk.20(sõnavara), dialoogid 1-57...1-61
2. Dialoogi koostamine(arsti juures)Haigestuma, kurtma, valutama, ravima(pööramine), harj.1-62...1-69
3. Jutustuse koostamine 1-70
IX nädal 3. -7. veebruar
1. Perekond(pereliikmed, väljendid), dialoogi koostamine, harj.2-1
2. Perekonnaseis, dialoogi täiendamine, harj.2-2.....2-4
3. Sõnavara kordamine, harj.2-6...2-10, vastamine
X nädal 10. -14. veebruar
1. Jutustada oma perest harj.2-5
2. Kutsume külla, dialoog 2-11, väljendid
3. Предложный падеж(lõpud, näited,eessõnad), harj.2-12, 2-48,2-49
XI nädal 17. -21. veebruar
1. Külaliste tulek, sõnavara, harj.2-16...2-18
2. Külaliste lahkumine, sõnavara, harj....2-24
3. Eesti päev
KOOLIVAHEAEG 22.02 - 01.03.2020
XII nädal 2. -6. märts
1. Elamutüübid, ruumid, harj.2-13...2-15
2. Maaklerite kool(sõnavara). Sõnavara(esemed, vahendid majapidamises), lugemine lk.40-43
3. Trimestri tagasi- ja edasiside.
II trimestri lõpuks õpilane
1) saab õpitu piires aru igapäevastest väljenditest ja lühikestest dialoogidest;
2) oskab kasutada õpitud väljendeid ja lauseid I poolaastal läbitud teemadel: enesetunne, perekond, külaliste vastuvõtmine, kodu, välimus;
3) reageerib adekvaatselt lihtsatele küsimustele ja korraldustele, oskab ise lihtsamaid küsimusi moodustada;
4) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
5) oskab kirjutada õpitud sõnu ja väljendeid ning koostada neist minidialooge;
6) oskab lugeda lihtsat dialoogi või adapteeritud teksti ja saab loetust aru;
7) omandab õpitud keeleteadmised: daativ, akusatiiv, prepositsionaal ja instrumentaal; teab mille poolest käänded erinevad, oskab neid kasutada koos eessõnadega
8) oskab õpetaja juhendamisel rakendada varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
9) oskab töötada õpetaja juhendamisel eesmärgistatult nii iseseisvalt, paaris kui rühmas;
10) oskab lugeda häälega, korrektse intonatsiooni ja hääldusega.
Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.
II trimestri kokkuvõttev hinne kujuneb lähtuvalt õpitulemustest:
sõnade tööd, mis hõlmab selle õppetüki raames õpitud sõnavara - kokku arvestuslik hinne
jooksev kirjalik hindamine(tunnitöö, koduse ettevalmistusega vastamised, töövihiku harjutused valikuliselt, tunnikontrollid) - kokku arvestuslik hinne
suulised vastamised (õpiku harjutused valikuliselt) - kokku arvestuslik hinne
Keeleliste kontrollharjutuste ja testide hindamine:
Hinne„5“ 90-100% punktide arvust
Hinne„4“ 75-89 % punktide arvust
Hinne„3“ 50-74 % punktide arvust
Hinne„2“ 25- 49% punktide arvust
Hinne„1“ 0 – 24% punktide arvust
Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö, mida on hinnatud hindega «puudulik» või «nõrk» järele vastata 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö ajal vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui töö ei ole järele vastatud.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 14.45 - 15.45 ruumis 005 või kokkuleppel õpetajaga.
Õppematerjal:
I.Mangus - Kiiresti ja lõbusalt. Õpik ja töövihik 9.klassile.
Õppetaja lisamaterjalid.