Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 4a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Rist

klassiõpetaja

Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee

Loodud: 1. jaanuar 2020. a. kell 12.02
Muudetud: 17. veebruar 2020. a. kell 09.11

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetus taotleb, et õpilane
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve, hindab enda ja teiste isikupära;
2) eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega;
3) tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
4) rakendab oma loomingulisi võimeid ja oskusi ka väljaspool kunstitundi;
5) on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes;
6) tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

https://limesurvey.innove.ee/index.php?r=survey/index&sid=491165&token=YMxZK9qsJoNBeWB&lang=et


20.01 Talvine mets (guašš)
27.01 Talvine mets (guašš)
03.02 Plakat Eesti Vabariigi aastapäevaks
10.02 Sõbrapäev https://kunstiuudised.blogspot.com/2019/10/sudamed-3-klass.html
17.02 Plakat Eesti Vabariigi aastapäevaks
02.03 Põhivärvide spekter
09.03 Põhivärvide spekter
16.03 Kollaaž
23.03 Kollaaž
30.03 Töö akvarellidega, värvi sulatamine.
06.04 "Metsavaht hunt", õlipastell.
13.04 "Metsavaht hunt", õlipastell.
20.04 "Metsavaht hunt", õlipastell.
27.04 Lõbus Op-kunst
04.05 Lõbus Op- kunst
11.05 Maalimine vabas õhus
18.05 Kunstinäituse külastmine. Näituse analüüsi koostamine.
25.05 Näituse analüüsimine grupis ja klassis

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

4. klassis õpilane
* oskab teost esitleda, valikuid põhjendada
* oskab kujutada, väljendada, kujundada vaatluse ja mälu järgi
* oskab oma tööd kavandada
* tunneb lihtsamaid ruumilisuse edastamise võtted (esemete suurussuhted, perspektiiv)
* kasutab värvi kui väljendusvahendit
* oskab kujutada liikumist
* on valmis katsetama uusi tehnikaid
* mõistab erinevate teoste sõnumeid ja eesmärki, uurib ja analüüsib neid (k.a. reklaam ja meedia)
* kasutab visuaalkultuuri tundmaõppimiseks teatmeteoseid ja IKT vahendeid
* uurib disainilahendusi ja leiutab ise

Hindamine üles

Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Kui töö on esitamata, kajastub see eKoolis nullina. Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub AR (arvestatud) pärast töö esitamist või "MA"-ga, kui tööd ei esitata.

Kokkuvõttev hindamine toimub kaks korda aastas. Hinnanguks on arvestatud (AR) või mittearvestatud (MA).

Konsultatsioon toimub teisipäeviti kell 13.00 ruumis 306.