Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Rist

klassiõpetaja

Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee

Loodud: 28. detsember 2019. a. kell 18.22
Muudetud: 28. jaanuar 2020. a. kell 13.35

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, aasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laiendamine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

20.-25.jaan
Referaatidi kirjutamine

27. - 31. jaan
Referaadi kirjutaine

3.- 7.veeb
Referaadi kirjutamine

10.-14.veeb
Referaadi ettekanded


17.-21.veeb
Referaadi ettekanded

VAHEAEG

2.-6.märts
Näitemängu proov

9.-13.märts
Näitemängu etendus

16.-20.märts
Tekstitöötlus. Tühikute kasutamine. Teksti sisestamine ja kujundamine. Pildi ja tabeli lisamine. Teksti kopeerimine.

23.-27.märts
Tekstitöötlus. Tühikute kasutamine. Teksti sisestamine ja kujundamine. Pildi ja tabeli lisamine. Teksti kopeerimine.

30. märts -3.apr
Diagrammide ja jooniste lugemine

6.-10.apr
Grupitööd: aineviktoriini koostamine

13.-17.apr
Grupitööd: aineviktoriini koostamine

VAHEAEG

27.apr - 1.mai
Küsimuste moodustamine. Küsimused õppimise käivitajana

4.-8.mai
Tööjuhend kunsti- või tööõpetuse tunnis. Toimetamine instruktsioonile vastavalt.

11.-15.mai
Nuputamisülesanded

18. - 22.05
Funktsionaalne lugemine - eesti lastekirjandus

25. - 29.05
Viktoriin

1. - 8.06
Praktikapäevad

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine 2 korda aastas (arvestatud - AR/ mittearvestatud MA), kursuse lõppedes viiakse läbi õpioskuste võistlus.

Konsultatsioon toimub teisipäeviti kell 13.00 ruumis 306.