0 kaarti!
Autor: Pilvi Karu muusikaõpetaja |
Loodud: 3. detsember 2019. a. kell 12.36
Muudetud: 3. detsember 2019. a. kell 12.51
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
Koorilaulu eesmärgiks on panna õpilane huvituma muusikast kui kunstiliigist ning kujundada tema esteetilist maitset; suunata teda loovalt mõtlema ning muusikaliste tegevuste kaudu ennast väljendama; laiendada õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustada eesti rahvakultuuri; arendada koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali; kaunistada kooli üritusi.
28.11, 05.12, 12.12. - valmistumine esimesteks esinemisteks. Kooslaulmiseoskuse, kuulamisoskuse harjutamine. Jõululaulud ja laulud sügisest ja talvest. Tähelepanu ja koordinatsiooni arendavad rütmimängud ja liikumismängud. Koorilaulu mõistete kinnistamine.
20.12. esinemine KG jõulutegevuspäeval.
09.01. esinemine lapsevanematele koos mudilaskooriga Aveke.
16.01. - 05.03. Kooslaulmiseoskuse, kuulamisoskuse harjutamine. Uute laulude omandamine. Repertuaaris laulud Eestimaast ja perekonnast. Laulumängud ja liikumismängud. Rütmika.
Õpilane oskab end muusikaliste tegevuste kaudu loominguliselt väljendada ning väärtustab eesti rahvakultuuri; ta on saanud esmase koorikollektiivis laulmise kogemuse, teadmised laululisest hingamisest ja vokaalist; on omandanud trimestri jooksul õpitud lauluvara.
Õpilastele antakse sõnalisi hinnanguid (T= „tead ja kasutad“, P= „pead veel harjutama” või O= „oskus omandamata“) lähtuvalt oodatavatest õpitulemustest (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad“) 3 korda aastas trimestri lõpus sõnaliselt.
Hindan järgmisi osaoskusi:
1. Õpilased omandavad II trimestri jooksul õpitud lauluvara.
2. Õpilased oskavad koorikaaslasi kuulata.