Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 8a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Laivi Jürisson

matemaatikaõpetaja

Kontakt: Laivi.Jurisson@nooruse.edu.ee

Loodud: 1. detsember 2019. a. kell 08.26
Muudetud: 3. veebruar 2020. a. kell 14.18

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 5 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Selleks, et õpilane suudaks lahendada igapäevaelu erinevates valdkondades tekkivaid küsimusi, mis nõuavad matemaatiliste mõttemeetodite (loogika ja ruumilise mõtlemise) ning esitusviiside (valemite, mudelite, skeemide, graafikute) kasutamist
Põhikooli matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) arutleb loogiliselt, põhjendab ja tõestab;
2) modelleerib looduses ja ühiskonnas toimuvaid protsesse;
3) püstitab ja sõnastab hüpoteese ning põhjendab neid matemaatiliselt;
4) töötab välja lahendusstrateegiaid ja lahendab erinevaid probleemülesandeid;
5) omandab erinevaid info esitamise meetodeid;
6) kasutab õppides IKT vahendeid;
7) väärtustab matemaatikat ning tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest;
8) rakendab matemaatikateadmisi teistes õppeainetes ja igapäevaelus.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

II trimester 25. nov- 6. märts

12. nädal 25.-29. nov
Tekstülesannete lahendamine võrrandisüsteemi abil
Kontrolltöö: Tekstülesanded võrrandisüsteemiga

13. nädal 2.-6. dets
Teema MATEMAATILISED LAUSED
Defineerimine
Teoreem, selle osad

14. nädal 9.-13. dets
Õpime tõestama
Vastuväiteline tõestusviis

15. nädal 16.-20. dets
Tõestamine
Mitmesuguseid ülesandeid

JÕULUVAHEAEG 23. dets - 5. jaanuar

16. nädal 6.-10 jaan
Kordamine poolaasta tööks

17. nädal 13.-17. jaan
Kordamine
I poolaasta kokkuvõttev KONTROLLTÖÖ
Sirgete paralleelsuse tunnused

18. nädal 20. -24. jaanuar
Teema KAHE SIRGE LÕIKAMINE SIRGEGA. TRAPETS
Sirgete paralleelsuse tunnused
Kolmnurga välisnurk
Kolmnurga sisenurkade summa
Kolmnurga kesklõik, selle omadus

19. nädal 27. - 31. jaanuar
Trapets

20. nädal 3.-7. veebr
Suusalaager

21. nädal 10.-14. veebr
Kolmnurga mediaanid
Kordamine
Kontrolltöö Sirgete paralleelsus, trapets

22. nädal 17.-21. veebr
Teema KUJUNDITE SARNASUS
Võrdelised lõigud
Kiirteteoreem
Sarnased kolmnurgad, sarnasuse tunnused

Vaheaeg 22. veebr-1. märts

23. nädal 2.-6. märts
Kolmnurkade sarnasuse tunnused
Hulknurkade sarnasus
Sarnaste hulknurkade ümbermõõdud ja pindalad

II Trimestri lõpp

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Trimestri lõpuks õpilane:
* oskab koostada teksti järgi võrrandisüsteemi
*oskab defineerida
* teab mõisteid lähisnurgad, põiknurgad;
* tunneb ja oskab kasutada sirge paralleelsuse tunnuseid;
* oskab iseseisvalt põhjendada kolmnurga sisenurkade summat;
* teab mõisteid kolmnurga kesklõik, kolmnurga mediaan;
* tunneb kolmnurga kesklõigu ja mediaanide omadusi;
* teab mõisteid trapets, trapetsi alused, haarad, kõrgus ja trapetsi kesklõik;
* oskab liigitada trapetseis, arvutada trapetsi ümbermõõtu ja pindala;
* oskab tõestada ja kasutada eeltoodud tähtsamaid omadusi;

Hindamine üles

Tunnikontrollide ja kontrolltööde hindamise korral võrreldakse õpilase arengut õppekavas taotletatavate õpitulemustega, kasutades numbrilist hindamist viie palli süsteemis.

Teadmiste kontrollides (hindelised arvestustööd) arvestatakse punkte ja hinne tuletatakse üldjuhul alljärgnevalt:
Hinne "5" 90- 100% punktide arvust
Hinne "4" 75- 89% punktide arvust
Hinne "3" 50- 74% punktide arvust
Hinne "2" - 20-49% punktide arvust
Hinne "1" - 0-19% punktide arvust

Hindelise töö tunnist puudunud õpilasele märgitakse eKooli null "0", mis asendatakse pärast töö tegemist/esitamist hindega. Hindega "1" või "2" hinnatud töö järelvastamise aeg lepitakse kokku õpetajaga pärast nõuetele vastava vigade paranduse esitamist või aineõpetaja konsultatsiooni.

Kokkuvõtval hindamisel arvestatakse kõiki õppeperioodi jooksul saadud õpitulemuste hindeid. Olulisema kaaluga on kontrolltööd.
Õpetaja konsultatsioonitund toimub kolmapäeviti kell 14.30 ruumis 003.