Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 7_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maren Aaviste

matemaatikaõpetaja

Kontakt: Maren.Aaviste@nooruse.edu.ee

Loodud: 25. november 2019. a. kell 15.47
Muudetud: 25. november 2019. a. kell 15.47

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Selleks, et õpilane suudaks lahendada igapäevaelu erinevates valdkondades tekkivaid küsimusi, mis nõuavad matemaatiliste mõttemeetodite (loogika ja ruumilise mõtlemise) ning esitusviiside (valemite, mudelite, skeemide, graafikute) kasutamist.

Põhikooli matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) arutleb loogiliselt, põhjendab ja tõestab;
2) modelleerib looduses ja ühiskonnas toimuvaid protsesse;
3) püstitab ja sõnastab hüpoteese ning põhjendab neid matemaatiliselt;
4) töötab välja lahendusstrateegiaid ja lahendab erinevaid probleemülesandeid;
5) omandab erinevaid info esitamise meetodeid;
6) kasutab õppides IKT vahendeid;
7) väärtustab matemaatikat ning tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest;
8) rakendab matemaatikateadmisi teistes õppeainetes ja igapäevaelus.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

13. nädal 25.11 - 29.11.2019
*Teadmiste kontroll "Protsentarvutus"
VÕRRAND
*Ühe tundmatuga lineaarvõrrand
*Võrrandi lahendamise skeem
*Võrrandite lahendamine
14. nädal 02.12 - 06.12.2019
*Võrrandite lahendamine
*Võrrandite lahendamine
*Võrrandite lahendamine
*Võrrandite lahendamine
15. nädal 09.12 - 13.12.2019
*Kordamine
*Kordamine
*Teadmiste kontroll "Võrrandite lahendamine"
*Tekstülesannete lahendamine võrrandite abil
16. nädal 16.12 - 20.12.2019
*Tekstülesannete lahendamine võrrandite abil
*Tekstülesannete lahendamine võrrandite abil
*Tekstülesannete lahendamine võrrandite abil
*Projektipäev

VAHEAEG

19. nädal 06.01.2020 - 10.01.2020
*Tekstülesannete lahendamine võrrandite abil
*Tekstülesannete lahendamine võrrandite abil
*Teadmiste kontroll "Tekstülesannete lahendamine võrrandite abil"
*Laen ja intress
20. nädal 13.01 - 17.01.2020
SEOSED JA FUNKTSIOONID
*Funktsiooni mõiste
*Võrdeline seos
*Võrdelise seose ülesanded
*Võrdelise seose ülesanded
21. nädal 20.01 - 24.01.2020
*Võrdelise seose graafik
*Võrdelise seose graafik
*Võrdelise seose graafik
*Võrdekujuline võrrand
22. nädal 27.01 - 31.01.2020
*Võrdekujuline võrrand
*Võrdekujuline võrrand
*Võrdeline jaotamine
*Võrdeline jaotamine
23. nädal 03.02 - 07.02.2020
*Pöördvõrdeline seos, selle graafik
*Pöördvõrdelise seose ülesanded
*Pöördvõrdelise seose graafik
*Pöördvõrdelise seose graafik
24. nädal 10.02. - 14.02.2020
*Lineaarfunktsioon
*Lineaarfunktsiooni graafik
*Lineaarfunktsiooni ülesanded
*Lineaarfunktsiooni graafik
25. nädal 17.02. - 21.02.2020
*Kordamine
*Kordamine
*Graafikute joonestamine
*Eesti päev
VAHEAEG

27. nädal 02.03. - 06.03.2020
*Graafikute joonestamine ja lugemine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Perioodi lõpuks õpilased oskavad:
*%
*lihtsustada arv-ja tähtavaldisi sulgude avamise ja koondamise teel
*lahendada ühe tundmatuga lineaarvõrrandeid
*lahendada lihtsamaid tekstülesandeid võrrandite abil
*lihtsustada arv-ja tähtavaldisi sulgude avamise ja koondamise teel
*lahendada ühe tundmatuga lineaarvõrrandeid
*lahendada lihtsamaid tekstülesandeid võrrandite abil
*lahendada võrrandeid võrde põhiomadusele toetudes
*sõnastada funktsioonidega seotud uusi mõisteid
*joonestada funktsioonide y=ax , y=a:x ja y=ax+b graafikuid

Hindamine üles

Hindamisel kasutatakse nii kujundavat kui kokkuvõtvat hindamist. Kujundava hindamise puhul keskendutakse eelkõige õpilase arengu võrdlemisele tema varasemate saavutustega
Kokkuvõtval hindamisel võrreldakse õpilase saavutusi taotlevate õpitulemustega. Praktiliste tööde ja ülesannete puhul hinnatakse nii tulemust kui ka protsessi.

1. II trimestri kokkuvõttev hinne kujuneb lähtuvalt II trimestriks seatud õpitulemustest.
Õpilane oskab:
*%
*lihtsustada arv-ja tähtavaldisi sulgude avamise ja koondamise teel
*lahendada ühe tundmatuga lineaarvõrrandeid
*lahendada lihtsamaid tekstülesandeid võrrandite abil
*lihtsustada arv-ja tähtavaldisi sulgude avamise ja koondamise teel
*lahendada ühe tundmatuga lineaarvõrrandeid
*lahendada lihtsamaid tekstülesandeid võrrandite abil
*lahendada võrrandeid võrde põhiomadusele toetudes
*sõnastada funktsioonidega seotud uusi mõisteid
*joonestada funktsioonide y=ax , y=a:x ja y=ax+b graafikuid

2. Hinne kujuneb teadmiste kontrollide ja protsessihinnete punktide summeerimisel võimalikest punktidest.
Protsessihinded on: suulised vastamised, enesekontroll või ülesannete iseseisev täitmine jne

3. Kirjalike tööde hindenormid
Hinne "5" 90-100% punktide arvust
Hinne "4" 75- 89% punktide arvust
Hinne "3" 50- 74% punktide arvust
Hinne "2" 20- 49% punktide arvust

4. Puudumine või ebaõnnestunud kirjalik töö
Kõik teadmiste lontrollid tuleb sooritada vähemalt hindele "rahuldav".
Järeltöö tuleb sooritada 10 päeva jooksul peale töö kättesaamist. Kirjaliku töö ebaõnnestumisel on õpilasel võimalik saada õpetajalt lisakonsultatsiooni ja sooritada töö kokkulepitud ajal uuesti, esitades eelnevalt ebaõnnestunud töö vigade paranduse.

5. Õpiabi võimalused
Õpilasel on võimalik saada õpetajalt lisakonsultatsiooni vastastikusel kokkuleppel kab. 413

6. Nõuded õppevahenditele
*õpik
*joonestusvahendid
*harjutuste vihik
*tarkvara vihik
*kontrolltööde mapp koos ruuduliste lehtedega