Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 1a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. november 2019. a. kell 12.48
Muudetud: 25. november 2019. a. kell 19.47

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25. - 29.11
Loomade toitumine.
Loomade pojad.
Lemmikloomad TR 33-34, 36

2. - 6.12
Kasvamine, arenemine, liikumine TR 37-38

9. - 13.12
Elusa ja eluta võrdlemine
Taimede rühmitamine TR 39, 35

16. - 20.12
Kordamine

VAHEAEG

6. - 10.01
Silm ja nägemine TR 40-41
Kõrv ja kuulmine TR 42-43

13. - 17.01
Nahk ja kompimine TR 44- 45
-Katsed (soe, külm ese)
Nina ja haistmine (TR lk 46) Tutvumine lõhnaga (TR lk 47)
- Arutlus meeldiva/ebameeldiva lõhnaga ajadest.

20. - 24.01
Kordamine: meeleelundid.
Iseseisev tööleht.

27. - 31.01
Talv on saabunud (TR lk 2-5)
- Arutelu: päevad muutuva lühemaks.

3. - 7.02
Õppekäik loodusesse: Taimed talvel, loomade jäljed lumel
.-TR lk 6-7
-Tööleht õppekäigu jaoks

10. - 14.02
Loomad ja linnud talvel
-TR lk 8-11 lünkteksti täitmine
- pildid internetist (näitlikustamine)
- video: https://www.youtube.com/watch?v=pEzc4nGBE8g
.-video: https://www.youtube.com/results?search_query=linnud+talvel

17. - 21.02
Külm, soe ja kuum (TR lk 12-13)
-TR lk 12 lünkteksti täitmine
-Katse erineval temperatuuril veega.
-Rühmatöö: jutusta pildi järgi (TR lk 13)
-Arutelu vee kokkuhoiu teemal.

VAHEAEG

2. - 6.03
Vesi talvel/vesi suvel
-TR lk 14-16
- TR lk 15 täitmine
-Mõistatused talve ja vee kohta
-Erinevad veekogud, tunnused. TR lk 16 täitmine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* oskab rääkida oma koolist ja kooliteest;
* teab, millised on kooliks vajalikud asjad;
* teab, milliseid liiklusreegleid tuleb järgida oma kooliteel;
* oskab nimetada asju ja olendeid maal;
* oskab nimetada asju ja olendeid linnas;
* oskab nimetada, mis on iseloomulik ainult suvele;
* oskab võrrelda suve ja sügist;
* tunneb mõningaid lehtpuid;
* tunneb mõningaid aiasaadus;
* teab, et suured asjad ei ole alati rasked ja väikesed kerged;
* tunneb ära ja oskab nimetada erinevaid värvusi;
* oskab nimetada koduloomi ja teab nende tähtsust inimeste elus;
* oskab nimetada ja pildi järgi ära tunda metsloomi;
* teab, mida söövad koduloomad;
* teab, kuidas nimetatakse loomade poegi;
* oskab nimetada lemmikloomi.

Hindamine üles

Suulised ja kirjalikud sõnalised hinnangud. 1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Hindamisele tulevad osaoskused:

Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* eKoolis on kasutusel kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv, mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.

Konsultatsiooniaeg esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 108.